Advertentie | |
|
![]() |
|
Qua drivers verwacht ik niet zoveel problemen, maar veel software zal er de brui aangeven en de pc waarschijnlijk ook. In de tijd van 95 maakten ze nog geen pc's die nu xp aankunnen
Als je XP aanschaft, koop er dan ook gelijk een goede pc en office bij zodat iedereen dezelfde pc heeft. Voor een paar honderd euro per werkplek ben je een hoop verder. Ook licenties op orde. www.completer.nl pc met windows en office = € 299,- € 169,- € 275,- --------- € 743,-
||
Citaat:
Nadeel is dat voor sommige apperatuur geen drivers beschikbaar zijn voor XP. Voor de rest werkt het volgens mijn prima.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maarr.. dat is wel een hele stap, van windows 95' naar XP. Een normale Windows 95' bak is een Pentium 75 met 16mb ram en 200mb harddisk. Daar zal Windows XP nooit op draaien, dus hoogstwaarschijnlijk moeten er nieuwe of veeeel betere PC's komen. Het is prettig om 256mb ram te hebben, met 128 kan het ook maar 256 is beter. Pentium II / III processor minimaal. 300Mhz ofzo is goed, dat kan, 500Mhz is wel erg extreem dat hoeft nu ook niet. En een harddisk van minimaal 4gb is ook geen overbodige luxe XP neemt al 1.5gb in, en dat wil je nog wel wat ruimte overhouden voor andere programmatuur en swap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||