Oud 20-04-2002, 22:35
a girl
a girl is offline
ik slik de pil nu een week en heb al constant pijn aan mijn borsten, ik heb minder honger.
het was de bedoeling dat mijn puistjes weg zouden gaan maar ik heb nog totaal geen verbetering tot nu toe

zullen die dingen nog veranderen??

wie heeft er nog andere effecten van de pil??
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 23:22
Verwijderd
ik vind het een beetje raar dat je ervan uitgaat dat na een week al verbetering is van je acne. dat kan nog wel ff duren.

pijnlijke borsten en hongergevoel zijn idd klachten die kunnen optreden en zouden na een weken over moeten zijn.

als ik jou was zou ik nog es heel goed het infoboekje (bijsluiter) doorlezen daar staat alles in
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 10:16
Verwijderd
na een week verbetering mbt je acne?
dream on....
bij mij duurde het 1,5 jaar.
dat gaat echt niet zo snel hoor!!
en zoals hierboven mij: gewoon de bijsluiter lezen, alle bijwerkingen staan erin.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 10:30
Paige
Paige is offline
Hoi,
Ik gebruik dat ding ook en heb nergens last van wat jij allemaal noemt..Bij mij begon hij na ongeveer een maandje te werken..Nu vier maanden later is bijna alles weg..Ik heb nu nog maar 3 puisten op mijn rug en voor de rest gewoon niets meer..Het is niet zo dat de puisten voor eeuwig weg blijven in zo'n vroeg stadium..(denk ik)..want er verschijnt er nog wel eens eentje op mijn gezicht enzo..(maar dat zal je denk ik altijd blijven houden)..Ik gebruik de diane35 in combinatie met Clearasil..Misschien had ik deze pil niet eens nodig om van die puisten af te komen...Ik waste me eerst niet elke avond enzo, nu wel..
Andere effecten van de pil kunnen prikkelbaarheid zijn..(daar had ik een beetje last van, hehe ..kreeg ik zomaar opeens een woedeaanval..nog nooit gehad!)..

Voor de rest wil ik tegen je zeggen dat je geduld moet hebben..Na twee weken dacht ik ook: nou is dit het nou.....Maar ik heb volgehouden en ben nu inmiddels al heel ver gekomen..Ik had er al niet zoveel, maar nu haast helemaal niet meer..Believe me, het geeft een goed gevoel..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 11:18
a girl
a girl is offline
in de bijsluiter staat er dat je een hongergevoel kunt krijgen, maar ik heb juist minder honger, daarom dat ik het hier vraag, kheb er nog nooit van gehoord..

damn dat van die puistjes duurt dat echt 1.5 jaar??
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:31
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
a girl schreef:
in de bijsluiter staat er dat je een hongergevoel kunt krijgen, maar ik heb juist minder honger, daarom dat ik het hier vraag, kheb er nog nooit van gehoord..

damn dat van die puistjes duurt dat echt 1.5 jaar??
verschilt volges mij per persoon...
meestal ligt t tussen de 3 en 9 maanden... en gebruik hem nu ook 2 maanden, maar zie ook nog niet echt verbetering dus...
maar kheb ook niet echt veel of van die grote..
maar op mun voorhoofd en naast mun neus van die miniscule (maar wel heel veel miniscule) das best irri...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:51
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
a girl schreef:
ik slik de pil nu een week en heb al constant pijn aan mijn borsten, ik heb minder honger.
het was de bedoeling dat mijn puistjes weg zouden gaan maar ik heb nog totaal geen verbetering tot nu toe

zullen die dingen nog veranderen??

wie heeft er nog andere effecten van de pil??

je slikt de pil PAS EEN WEEK.. kan nog een half jaar duren hoor voordat je puistjes minder gaan worden..
wacht gewoon af.
Oud 22-04-2002, 06:01
Juliah
Juliah is offline
Als het na een week al zou werken zou idd fijn zijn, maar zo snel gaat dat jammer genoeg niet. 't kan idd anderhalf jaar duren, soms gaat het sneller, maar niet al na een week. Bij mij duurde het een paar maanden, kweenie meer precies hoeveel. Gewoon ff geduld hebben maar, niks aan te doen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten