Oud 20-10-2003, 20:51
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Daar bedoel ik mee..
Bijv een jongen en een meisje vinden elkaar leuk..
De jongen moet meer achter het meisje aanlopen in het begin?

Nou het zit zo.. heb een jongen leren kennen in nederland 4 uur reizen van mij vandaan! Heb hem in zijn woonplaats leren kennen.. Nu wil die dus dat ik naar hem toe kom.. Maar mijn vrienden zeggen dat hij maar naar mij moet toe komen en ik niet zo achter ze kont moet aanlopen hij maar achter mij moet aanlopen! En daarna is de beurt van het meisje..

Wat kan ik nu het beste doen.. Want vind hem heeeeel leuk!

Veel liefs..

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 20:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 20:52
Verwijderd
Je moet doen wat jij wilt, niet wat je vrienden willen, niet wat hij wil, nee wat jij wil. Zo simpel is het.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:52
Verwijderd
Als je hier al moeite mee hebt moet je er maar niet mee beginnen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:57
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Neej ik heb er geen moeite mee echt niet..
Alleen geen ervaring denk ik, weet niet zo goed wat ik er mee aan moet! Maar wil heel graag.. Ik ken hem niet goed eigenlijk daarom wil ik wel voorzichtig zijn hihi.. daarmee bedoel ik niet dat ik hem niet vertrouw ( en daar ken ik hem ook te kort voor..)

veel liefs
Met citaat reageren
Verwijderd
Zit jij in groep 6 van de basisschool?
Met citaat reageren
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=633793

Hier zie je het niet eens zitten?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:01
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
oh jawel hoor zie het zeker zitten! Ik vind hem heel leuk.. maar misschien ben ik wel bang gekwetst te worden! Of ik weet niet wat me te wachten staat..

Maar ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden.. of wat jullie zouden doen! Uiteindelijk moet ik het zelf doen dat weet ik ook wel..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:07
Verwijderd
Waar je wel niet problemen over kunt maken... Kun je daar niet gewoon met je vriend over praten? Het lijkt me normaal dat hij ook een keer bij jou komt, dat zou ook 'heerlijk' zijn, maar dat hoeft niet direct.

Rekening houden met 'hoe het hoort' haat ik trouwens.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:48
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Wat ontzettend ouderwetse vrienden heb jij zeg!
De enige vraag die je jezelf moet stellen is, heb ik het geld en de moeite er voor over om naar hem toe te gaan, niet of hij nou achter jou reet aan moet lopen of andersom. Wat maakt het uit wie naar wie gaat (behalve dan financieel gezien)?
Oud 20-10-2003, 21:59
Verwijderd
Oh ja, als je niet dat ene retourtje wilt betalen kan je die hele 'relatie' wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:04
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Aardige reacties van een paar!.. en het geld is echt geen probleem hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
*MiSs HoNeY* schreef op 20-10-2003 @ 23:04:
Aardige reacties van een paar!.. en het geld is echt geen probleem hoor!
Wat dan wel?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:48
Verwijderd
Dat hangt natuurlijk van je eigen financiële positie af en van die van hem. Ook al heb jij geld genoeg door een bijbaantje, toch vind ik het eigenlijk not done dat het meisje telkens naar de jongen toe moet komen. Dat druist gewoon nogal in tegen mijn opvatting dat de jongen moeite moet doen voor het meisje
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 03:43
Verwijderd
Meh, als je het geld de tijd hebt en er de moeite voor wilt doen dan doe je dat toch/// als hij het voor jou waard is ga em lekker opzoeken. Blijft het alleen van jou kant dan zit er iets scheef.

(Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord als dat een jongen eerst achter een meisje aan moet lopen)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 08:40
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Wat een onzin zeg! Als jij graag naar hem toe wilt dan ga je toch gewoon!

Mijn vriend is toen eerst naar mij toe gekomen, omdat dat moest van mijn ouders, maar dat maakt toch helemaal niks uit!

Kijk blijft het nou altijd zo, dat hij wil dat jij naar hem toe gaat, dan zou ik ook vinden dat hij wel een keer naar jou toe kan komen, maar voor een keer is dat toch helemaal niet raar!!

Tja..en als je echt een probleem vindt vraag je hem toch gewoon naar jou toe te komen?
Ik zie het probleem niet echt hoor
Oud 21-10-2003, 10:39
Aniken
Aniken is offline
Ja. Een jongen moet altijd achter het meisje aanlopen!

En verder lijkt het me voor jullie de beste oplossing dat je om beurten naar de ander toe gaat?
Zo doe ik dat ook namelijk, ondanks dat hij het financieel iets beter voor elkaar heeft, en qua vervoer ook, eigenlijk (hij auto, ik trein).
Maar eigenlijk brengt 'ie me meestal wel weer naar huis. Dus dan blijf ik maar bij mijn punt dat de jongen achter het meisje aan moet lopen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:04
Verwijderd
Het lijkt mij het handigste om omstebeurt naar elkaar toe te gaan, en als hij niet naar jou toe komt als jij dat wel graag wil, dan kun je of zelf naar hem toe gaan of hem uitnodigen om naar jou te komen. Lijkt mij. Waarom zou hij achter jou aan moeten lopen? Misschien denkt hij wel 'Oh, als ik nu initiatief neem denkt ze misschien dat ik een player ben, dus ik wacht wel af', terwijl jij denkt 'Oh, mijn vrienden zeggen dat ik niets moet doen, dus ik wacht wel af', en dan blijf je aan het wachten.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:06
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Vaak wordt verwacht door meisje dat de jongen initiatief neemt in het begin van de relatie. Ik denk dat daarom je vrienden zeggen dat hij achter jou aan moet lopen.

Zelf snap ik niet zo goed waarom meisjes geen 'initiatief' mogen nemen en waarom ze het eigenlijk ook nooit doen. Als jij zoiets hebt van: ik wil initiatief nemen, doe dat dan ook, want als jullie beide wachten dan gebeurt er niks.
Oud 21-10-2003, 12:49
ESCO
ESCO is offline
whaaaaaa wat is dit oo wat moet ik doen boehoe boehoe.
Je gaat toch ook niet vragen of je je tandenborstel nou in je linkerhand of je rechterhand moet houden.
Want je weet het niet zeker omdat je vrienden vinden dat je met je linker hand moet vasthouden.

Dit lijkt wel op zo'n ophra of dr phil show.
Ophra phil what must I do.
Oud 21-10-2003, 22:10
Verwijderd
wat een gelul
doe wat jij wil
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:07
Verwijderd
Citaat:
*MiSs HoNeY* schreef op 20-10-2003 @ 21:51:
Daar bedoel ik mee..
Bijv een jongen en een meisje vinden elkaar leuk..
De jongen moet meer achter het meisje aanlopen in het begin?

Nou het zit zo.. heb een jongen leren kennen in nederland 4 uur reizen van mij vandaan! Heb hem in zijn woonplaats leren kennen.. Nu wil die dus dat ik naar hem toe kom.. Maar mijn vrienden zeggen dat hij maar naar mij moet toe komen en ik niet zo achter ze kont moet aanlopen hij maar achter mij moet aanlopen! En daarna is de beurt van het meisje..

Wat kan ik nu het beste doen.. Want vind hem heeeeel leuk!

Veel liefs..
je vrienden hebben helemaal gelijk...

laat hem maar bewijzen dat hij geen player is... en laat hem maar lekker 4 uur in de trein zitten voor jou...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:24
Verwijderd
In een eerder topic zei je dat je het niet zag zitten om met hem te nemen vanwege de afstand. Waarom nu wel?
Verder maakt het niet uit wie wat doet, zolang het maar een beetje in evenwicht blijft. Als ik als jongen een maand achter jouw kont aan moet gaan lopen, zonder enige respons, krijg ik er de pest in. Zo simpel is het.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 22-10-2003 @ 10:07:
je vrienden hebben helemaal gelijk...

laat hem maar bewijzen dat hij geen player is... en laat hem maar lekker 4 uur in de trein zitten voor jou...
ghehe zo zou ik ook denken..

Maarjah als je het echt graag wil zou je het 1x kunnen proberen, kijken hoe het loopt enzo en dan natuurlijk wel verwachten dat hij de volgende keer naar jou toe komt. Gebeurt dat niet, dan weet je genoeg..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:07
Verwijderd
Ik neem aan dat hij sowieso ouder is dan jij en (waarschijnlijk) meer (vast) inkomen heeft dan jij. Bovendien is hij een jongen Ik vind het normaal dat hij eerst een paar keer naar jou toe komt, al is het alleen maar vanwege het feit dat ik vind dat een meisje niet moederziel alleen naar een wildvreemde jongen toe moet gaan die aan de andere kant van Nederland woont. Laat hem maar mooi eerst moeite doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:47
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
*MiSs HoNeY* schreef op 20-10-2003 @ 21:57:
..hihi..
Put the breezer DOWN!

Oud 22-10-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2003 @ 11:07:
Ik neem aan dat hij sowieso ouder is dan jij en (waarschijnlijk) meer (vast) inkomen heeft dan jij. Bovendien is hij een jongen Ik vind het normaal dat hij eerst een paar keer naar jou toe komt, al is het alleen maar vanwege het feit dat ik vind dat een meisje niet moederziel alleen naar een wildvreemde jongen toe moet gaan die aan de andere kant van Nederland woont. Laat hem maar mooi eerst moeite doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:03
Verwijderd
Ohja, daar zit ook wel wat in, ik neem aan dat je een jaar of 16 bent, *MiSs HoNeY*, en het is toch vrij bot om een weerloos meisje zomaar in haar eentje over alle stations van Nederland te sturen op weg naar iemand waarvan niet zeker is of ze hem wel echt kent. Mjah.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-10-2003 @ 12:03:
Ohja, daar zit ook wel wat in, ik neem aan dat je een jaar of 16 bent, *MiSs HoNeY*, en het is toch vrij bot om een weerloos meisje zomaar in haar eentje over alle stations van Nederland te sturen op weg naar iemand waarvan niet zeker is of ze hem wel echt kent. Mjah.
ja idd..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:20
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
niet ouderwets zijn en zelf initiatief nemen

gaan dus
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten