![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek mijn vorige pony: Queen
naam: Queen (kan nu anders heten) ras: welsh (in ieder geval iets met arabisch bloed erin) schofthoogte: het is een A of een B pony leeftijd: nu zo'n 8/9 jaar kleur: bruin (dus met zwarte manen en staart) aftekeningen: kolletje op haar voorhoofd, achterbenen 2 sokken ik heb haar verkocht omdat ik te groot voor haar werd. Ik heb haar zelf ingereden. Ze was heel snel en druk. Ze kon springen als de beste maar ze ging altijd in vette rengalop op de hindernis af, ze vond springen heel leuk. ze liep ook heel gemakkelijk aan de teugel en reageerde goed op de beenhulpen. ze had een erg gevoelige rug en daarom liet ik er nooit meer beginners nadat ik dat wist, doordat ze op een moment een keer heftig begon te bokken toen er een hobbelende beginner op zat. ze was als de dood voor water. en ze had vaak last van mok aan haar achter en voorbenen. Het was moelijk om haar hoeven uit te krabben, want dan trapte ze. Poetsen moest snel gebeuren, want dat begon haar al snel te vervelen en dan ging ze als een gek draaien. ik mis haar heel erg en zou graag willen weten hoe het met haar gaat. dus ken je deze pony? zet dan een berichie onder deze topic of mail me naar kunamosity@hotmail.com ook voor een foto kun je me mailen |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou deze advertentie eens op www.bokt.nl , www.divoza.nl , of www.marktplaats.nl zetten.
Ik denk dat je daar meer kans van slagen hebt ![]()
|
Het heeft hoop ik toch niets hiermee te maken?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=642151 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee hoor!!! gelukkig nie |
![]() |
|
![]() |
er heeft een tijdje een bruine welsh bij ons op de manege gestaan ze noemden haar Magnum.. ze steigerde en bokte wel onwijs veel... daarom is ze weer doorverkocht... ik weet niet waarheen... het kan ook zijn dat ze naar de slager is gegaan omdat ze te wild was... je hebt 50% kans ze kwam samen met een pony genaamd Tweety..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|