Oud 05-11-2003, 12:57
Fujitsu
Fujitsu is offline
Ik heb 4 computers. 1 onder op het internet. 2 boven op mijn kamer. En 1 bij mijn zusje op de kamer.Deze zitten via een switch die onder staat allemaal in een netwerk. Er gaat 1 kabel naar mijn kamer en die zit op de 1ste computer. Waar 2 netwerkkaarten inzitten en dan gaat er een kabel naar de 2de computer. Alles werkt goed internet gedeelt via onder. Werkt op beide computer bestanden delen etc is ook allemaal geen probleem. Maar nu, de computer bij mijn zusje op de kamer. Zit via een apparte kabel op de switch onder. Die loopt naar de kamer van mijn zusje. Alleen doet de netwerkverbinding het gewoon niet. Pingen werkt niet. En het lampje op de netwerkkaart en de switch blijven knipperen. Terwijl ze bij die andere computers gewoon allemaal branden. Nu heb ik al 3 verschillende netwerk kaarten erin gehad. Een nieuwe kabel getrokken. De computer van onder er neer gezet (die deedt het ook niet), maar toen ik mijn eigen computer er neer heb gezet deedt hij het wel. Deze heeft wel een gigabitnetwerkkaart. Ik d8 dat misschien een van de aders in de draad kapot was ofzo dus die allemaal verandert. Maar dat had dus ook geen zin. Het ligt dus niet aan de computer en niet aan de kabel en ook niet aan de switch.... maar waar dan wel aan. De kabel loopt wel samen met de centrale attene naar boven misschien dat hij daar storing van heeft???? Maar deze heb ik dus ook al een uitgetrokken en het werkt nog steeds niet. Kan er nog iets anders zijn?!?! Het lampje knippert wel dus signaal komt er wel binnen... Ik word echt helemaal para hiervan kan iemand mij helpen????
Oud 05-11-2003, 13:37
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Ik lees iets van antenne. Als het draadloos is, kijk dan eens in het basisstation van het draadloze setje, of de netwerkkaart waar het om gaat, het macadres daarvan toegestaan is op het basisstation
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten