Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wij doen thuis niet aan surprise... hebben we 2 jaar wel gedaan, maar aangezien niemand er meer zin in had omdat niemand hier thuis creatief is, hebben we het 'afgeschaft'
Nu doe ik alleen nog surprise met vriendinnen en das wel leuk
|
![]() |
|
Vorig jaar was het halverwege januari ofzo, toen we nog eens gingen lootjes trekken voor sinterklaas. En aangezien er nu ook nog niks is geregeld zal dat wel weer zo zijn. Maar dat geeft niet, want na sinterklaas wordt al dat sinterklaassnoep afgedankt, en is het lekker goedkoop
![]() Ik doe trouwens met m'n ouders/broers mee, en met vrienden. Oh, en thuis doen we alleen een gedicht, en met vrienden mag je zelf weten wat je doet, óf gedicht, óf surprise, óf allebei.
|
sinterklaas... thuis gaan we met heel de familie naar men oma toe en dan komt sinterklaas nog egt langs ook... (de jongste is 11 maar goed is wel leuk altijd)
lootjes trekken doe ik wel met scouting... alleen bij de groep waar ik "leiding" ben... verder doe ik bij me eigen groep cadotjes spel is ook wel leuk |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
sinterklaas surprise xxxmexxx | 5 | 25-10-2013 20:07 | |
De Kantine |