Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dank je wel, ik zal er vast iets aan hebben.
ik dicht niet zo vaak en aan regels houd ik me ook niet. ik vind het leuk om te doen, gewoon even mijn gedachten en gevoelens op papier zetten... het is ook niet van hoge kwaliteit, meer een snel krabbeltje....( wel rcht uit mijn hard.) maar met deze reactie kan ik wel wat dank je!!!! ![]()
|
Ik vind je woordgebruik best goed, op zich vind ik deze vorm wel leuk vanwege de orginaliteit, ik vind enkel dat de uitwerking wat minder is; het loopt niet altijd even goed, het leest vaak nogal stroef; ik kan het ritme niet te pakken krijgen
![]()
|
Mooi gevoelsgedicht, echt, er zit superveel in.
Ik had alleen wat moeite met goed lezen, sommige zinnen vond ik niet zo heel mooi op elkaar aansluiten, zoals deze: zelfs de zon wil me niet zien, zelfs de zon is me vergeten. De eerste strofe is inderdaad heel mooi, krijg het gevoel erbij, en da's altijd goed ![]() Het enige wat me nog stoorde was twee keer meer in de laatste regel, het doet het ritme wat af, het laat het gedicht wat stroever lopen. Ben alleen niet zo'n held met suggesties ![]() xxx Fannie Offtopic: Hoe is het met je? Ben benieuwd hoe het je allemaal afgaat nu, terwijl ons VML'leventje nog even doorgaat ![]()
|
qua schrijfsel vind ik het niet goed geschreven, de reacties boven mij leggen dat al duidelijk uit, maar de inhoud erin is prachtig, het gevoel spreekt en daar gaat het bij ieder gedicht wel om.
|
![]() |
de bomen worden uitgekleed door de gure wind
het is koud en kil de wind snijdt langs m'n gezicht het is niet erg eindelijk is het stil doe me maar pijn laat me maar voelen dat ik besta nu kan ik even alleen zijn alleen met de stilte de zon komt tevoorschijn maar draait zich van me weg hij laat me alleen alleen met de stilte ik voel niets de pijn is weg de kou is verdwenen eindelijk is het stil ( laat maar eerlijk weten of het beter is... graag je menig hierover)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #30 Eye of Sauron | 500 | 18-03-2007 19:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |