Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't is niet mooi als het gebeurt, ken 2 mensen bij wie de tattoo is gaan "verplaatsen". Krijg je lelijke vieze vlekken en het is btw. niet zo goed dat verplaatsen omdat de inkt dan via je lymfeklieren gaat. |
![]() |
||
Citaat:
je spreekt me zo echt aan top ![]() Echt de inteligentie rijkt je te boven. ![]() offtopic: en ik vat het als compliment meid. Offe oh... laat maar... snap je toch niet zo goed. Je mag dan wel meer hersencellen hebben als mij. Maar gebruik je ze ook dat is nog de vraag.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zou BTW naar iemand gaan die er echt iets vanaf weet. Zoals die kerel die je zou gaan tatoeeren. Hij kan je waarscheinlijk wel vertellen wat de risico's zijn.
|
![]() |
He, waarom in je lies? Dat ziet toch niemand??
Ik dacht dat een doel van een vooruitgang op uiterlijk niveau is het uiten van de vooruitgang in kwestie? En een dergelijke achteruitgang camoufleren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jeus mensen, waar zijn de ontopicberichten...Eerst maar ff de vragen beantwoorden dan:
wrom wil je er daar een laten zeten? nou, waarom denk je... Ik vind het mooi vraag me sowieso af wrom mensen tattoo's nemen die nemen ze omdat ze het mooi vinden.... ![]() He, waarom in je lies? Dat ziet toch niemand?? dat hoeft ook niet. Ik neem een tattoo voor mezelf, niet voor het plezier van andere mensen. Als ik 'm zelf zie en 'm mooi vind is dat genoeg. ![]() Ik weet het natuurlijk niet zeker of ik er eentje wil nemen, dus ik ga idd even informeren bij mijn tattoeerder over het lymfeknopengedoe. Het wordt een tattoo of een piercing(achter m'n clitoris langs). ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
tatoeage laten verwijderen Verwijderd | 44 | 23-03-2005 00:47 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Lifestyle |
Stel je MOET een tattoo nemen... Verwijderd | 197 | 18-06-2003 06:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |