![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tijd vliegt als je bezig bent vind ik altijd, op het ene moment is het 23.00 uur en dan is het ineens 2.30 uur en kan je maar beter samen gaan slapen omdat je de volgende morgen vroeg er uit moet om te gaan werken. (Ok, dan heb ik dus voorspel en naspel er ook inzitten.)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja een uur kan het idd wat gaan schuren. ![]()
|
Het voorspel is zo veel leuker. Bij mijn vorige vriend merkte ik dat hoe langer het voorspel duurde (en dus hoe langer hij zich in had moeten houden niet klaar te komen), hoe minder lang hij erover deed tijdens het neuken. Dat vond ik niet bijzonder erg. Het is heerlijk hoor, maar na een tijdje gaat het vervelen soms (nee, zeker niet altijd
![]() ![]()
|
Als we weinig tijd hebben en flink geil zijn kunnen we binnen 5 minuten al klaar zijn maar we er zijn ook keren dat wij een half uur tot 3 kwartier bezig kunnen zijn..
|
![]() |
Moeilijk er een tijd aan te verbinden. Hangt ook een beetje van het meisje af.
Sommigen 'knijpen' al dan niet met opzet zo stevig met hun vaginaspieren dat ik onmogelijk langer kan inhouden dan een minuut of drie. Dus; ontspannen als je van lang houdt en aanspannen als je er snel van af wil zijn. Bij mij helpt het tenminste wel ...
||
Citaat:
![]() 15 - 45 min. ligt er aan hoe lang we de tijd hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kijk niet op de klok als ik begin met neuken, over het algemeen..
meestal tot we beiden gewoon echt-niet-meer kunnen maar eigenlijk is dat helemaal niet leuk want dan zijn we de volgende dag zo gigantisch moe en brak, of ik iig.. nou ja, tijdens is het wel leuk. Maar veel standjeswisseling, teruggaan naar hand -en mondwerk etc.. Ik kan echt geen tijd noemen, daar hou ik me op dat moment nou eventjes niet mee bezig (iig minsten een half uur, tenzij er gewoon geen tijd is) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jongens kunnen zelf ook een extra stootje geven, dat is het mannelijk equivalent van knijpen. Even of wat langer de bekkenbodemspier aanspannen, (oefenen met washandjes erover hangen en gewichtheffen in de douche) en je meisje kan het niet langer tegenhouden, zelfs al liggen jullie stil. |
![]() |
||
Citaat:
Verander wat jullie doen. Ander tempo, andere houding, andere hoek, andere manier van binnenkomen, minder diep stoten, of misschien juist helemaal niet stoten, maar juist erin komen en draaien. Kantel zelf met je heupen, of draai, kronkel . Vinger jezelf erbij, of laat hem het doen. Maak het extra nat, en zorg dat je door het betere mondwerk echt op knappen staat voor hij in je komt. Hou je benen dicht bij elkaar, of juist erg wijd. Doe iets, varieer! Je hebt daar echt genoeg gevoel, je lichaam moet het alleen nog even leren. Dat lukt het best als jullie langzaam en subtiel aan de slag gaan. Van alleen wippen in een straf tempo komen de meeste meisjes niet hoor |
![]() |
|
![]() |
Héél soms vind ik het na 5 minuten wel goed geweest, omdat ik bijvoorbeeld erg moe ben of de boel nogal gevoelig is van binnen -op een minder prettige manier-, maar meestal is het gewoon zo vreselijk lekker dat hij van mij wel een half uur mag doorgaan.
Probleem is dat wij houden van hard raggen, dus dan is het voor hem ook moeilijker om zijn orgasme uit te stellen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() sorry, volledig offtopic.
|
Je hebt van die jongens die het rustig anderhalf, twee, drie uur aan een stuk kunnen, die kunnen het zo lang rekken. Denken aan iets anders, liggen af en toe even stil, spannen een spier aan, veranderen van houding.
Door het vele rekken wordt het ook wat minder gevoelig. Maar dat is ook weer ongedaan te maken, en dan blijkt het ook op commando te kunnen. ![]() Rekken is meer iets voor de orale fase. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik KAN het wel inhouden (ik ben niet erg gevoelig, soms lastig, vaak een voordeel), maar meestal willen we het gewoon beiden niet eindeloos uitstellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Erectieduur Kevin540 | 9 | 07-07-2011 18:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Not a god damn thing, deel I - III Anathema | 8 | 23-03-2006 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 |