Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De meeste kakkers die ik ken zijn niet zo goed opgeleid (ouders blijkbaar wel, waar halen ze het geld anders vandaan?!), vinden zichzelf hééél wat, hebben totaal geen schaamte, lopen rechtop en zijn (blijkbaar) nergens bang voor (denk aan reacties van anderen.. Maarjah, die weten natuurlijk NIX negatiefs over hun te zeggen :-S) EN lopen ik zuuulke (mooie) dure merkkleding! Ik ben daar eigenlijk best wel een b-tje jaloers op.. Ik moet namelijk weken zeuren bii mijn pa en ma om bijv. een Dieselbroek te krijgen! Het is me trouwens ook opgevallen dat vele buitenlanders (denk aan Indo's) in zulke kleren lopen.. Een vriendin en ik noemen ze altijd "Jody Bernal's"
![]() |
![]() |
|
![]() |
MWA.........soms zie ik van die wijfies lopen met super strakke witte broek..zwarte string dan denk ik..........
OOWJAH...weetje........en helemaal als ze zich gedragen alsof ze weet ik veel wat zijn! Bah!...Maar ik ken super veel kakkers(als ik zo ze kan noemen) die super aardig zijn en niks mis mee is........dus....... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoezo jij wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Shheeeeesj wat the fuck is een kakker?! Iemand die zich op een bepaalde manier kleedt? Moet iemand die een polo aanheeft perse rechtse ideeën hebben!?
Als ik Kisten mooie schoenen zou vinden, zou ik ze gewoon kopen, hoppa bandshirt erop, baggy spijkerbroek, en klaar is kees. Dit verranderd NIETS over mijn politieke ideeën (die overgens helemaal niet zo rechts zijn als sommige mensen denken, wel liberaal), mijn arrogantie, etc. Kortom: Je KAN iemand niet haten omdat hij 'kakker' is, wel om zijn ideeën, etc. Maar kleren maken niet per definitie 'de man' als je begrijpt wat ik bedoel.. Tering.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooroordelen zijn altijd leuk. ![]() |
![]() |
|
ik ga nou niet zeggen alsik iemand zie: heej das een kakker
maar soms vin ik gwoon hun kleding 'kak', niet hun ideeen want die ken ik natuurlijk niet... hmm hebbe we het hier over kleding of over ideeen? kakker is mesgien dan wel een hele levensstijl ![]() vaak zijn de mensen die mij naroepen of uitlachen wel over 1 kam te strijken qua kleding natuurlijk...
|
Don't hate... Ya all don't hate!
![]() *heeft geen hekel aan kakkers* *heeft alleen een hekel aan kakkers die zich gruwelijk fout (=arrogant, zich beter voelen.. Maar alto's die zo doen die haat ik evenveel ![]() Boeiend zeg...
||
![]() |
Citaat:
Dus ik denk dat we het HIER hebben over de 'gehele livestyle(met alles erop en eraan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik de eerste beste SLET aankleedt met een polo, etc. Betekend het niet dat ze direct goed gemaniert is, etc. En daar erger ik me dan zo aan, als ik de eerste de beste vluchteling door de stad zie lopen met 2 kraagen omhoog, dan vind ik dat zo triest... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus waar zit het verzin in? Dat ze weten hoe ze een vork moeten vasthouden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En hulde aan Bliksem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Blij met je quote ![]()