Oud 24-04-2002, 14:32
de
de is offline
...Waarom dan eigenlijk wel?
vanwege de kleding, denkbeelden..

..Ik zou het eigenlijk wel interessant vinden om hier wat onderbouwing over te horen..

Laatst gewijzigd op 24-04-2002 om 16:14.
Advertentie
Oud 24-04-2002, 14:36
Roos
Roos is offline
ALS er onderbouwing komt. Het is vrij loos om te roepen "ik haat kakkers" en er verder niet bijzet waarom.
Dus als er geen onderbouwing komt, is het topic vrij loos.
Dus even afwachten maar..

(sowieso vind ik het raar om een groep mensen bij voorbaat al te haten)
Oud 24-04-2002, 14:38
drama
drama is offline
Ik haat ze niet, alleen de materialistische eigenschap die veel van hen hebben vind ik niet bijster koel. Maar er zijn genoeg, beter gezegd: vreselijk veel niet -kakkers die ook achterlijk materialistisch zijn.

Verder vink het streefdoel van veel kakkers niet koel mjah, da's hun zaak; niet de mijne
Oud 24-04-2002, 14:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
drama schreef:
Verder vink het streefdoel van veel kakkers niet koel mjah, da's hun zaak; niet de mijne
Welk streefdoel? Je bedoelt geld en carriere
Oud 24-04-2002, 16:03
beuk
beuk is offline
Ik haat alto's, ze stinken, zien er niet uit en doen niets nuttigs voor de maatschappij.
Oud 24-04-2002, 16:14
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
beuk schreef:
Ik haat alto's, ze stinken, zien er niet uit en doen niets nuttigs voor de maatschappij.
das duidelijk

[ontopic] ik heb nx tegen kakkers int algemeen, maar sommige kunnen behoorlijk irritant zijn, wat drama ook zegt: die materialistische eigenschap van sommige
bij mij ligt het gwoon aan de persoon zelf of ik diegen mag ofnie
maar alsik in de stad loop dan zijn het vaak wel 'kakkers' die mij naroepen ofsowiets dergelijks
Oud 24-04-2002, 16:22
*~Shy QueeN~*
*~Shy QueeN~* is offline
De meeste kakkers die ik ken zijn niet zo goed opgeleid (ouders blijkbaar wel, waar halen ze het geld anders vandaan?!), vinden zichzelf hééél wat, hebben totaal geen schaamte, lopen rechtop en zijn (blijkbaar) nergens bang voor (denk aan reacties van anderen.. Maarjah, die weten natuurlijk NIX negatiefs over hun te zeggen :-S) EN lopen ik zuuulke (mooie) dure merkkleding! Ik ben daar eigenlijk best wel een b-tje jaloers op.. Ik moet namelijk weken zeuren bii mijn pa en ma om bijv. een Dieselbroek te krijgen! Het is me trouwens ook opgevallen dat vele buitenlanders (denk aan Indo's) in zulke kleren lopen.. Een vriendin en ik noemen ze altijd "Jody Bernal's" Met van die opgerolde pijpen.. gekleurde vestjes.. lage schoentjes.. Iiieegghh! Nou ja, moeten zij natuurlijk weten. Al valt me wel op dat steeds meer jongeren in zulke kleren gaan lopen. Alsof ze geen eigen kledingsmaak hebben, alleen maar om mee te lopen.. Nou ja, dit was mijn mening.. DaG dAg *~Shy QueeN~*
Oud 24-04-2002, 16:28
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Wat is de definitie van een kakker?
Oud 24-04-2002, 16:34
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
MWA.........soms zie ik van die wijfies lopen met super strakke witte broek..zwarte string dan denk ik..........
OOWJAH...weetje........en helemaal als ze zich gedragen alsof ze weet ik veel wat zijn! Bah!...Maar ik ken super veel kakkers(als ik zo ze kan noemen) die super aardig zijn en niks mis mee is........dus.......
Oud 24-04-2002, 16:39
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
#lamelodiadelmare# schreef:
MWA.........soms zie ik van die wijfies lopen met super strakke witte broek..zwarte string dan denk ik..........
OOWJAH...weetje........en helemaal als ze zich gedragen alsof ze weet ik veel wat zijn! Bah!...Maar ik ken super veel kakkers(als ik zo ze kan noemen) die super aardig zijn en niks mis mee is........dus.......
Een kakker associeer ik nou niet met een witte strakke broek & zwarte string.
Hoezo jij wel
Oud 24-04-2002, 16:49
Verwijderd
Shheeeeesj wat the fuck is een kakker?! Iemand die zich op een bepaalde manier kleedt? Moet iemand die een polo aanheeft perse rechtse ideeën hebben!?

Als ik Kisten mooie schoenen zou vinden, zou ik ze gewoon kopen, hoppa bandshirt erop, baggy spijkerbroek, en klaar is kees. Dit verranderd NIETS over mijn politieke ideeën (die overgens helemaal niet zo rechts zijn als sommige mensen denken, wel liberaal), mijn arrogantie, etc.

Kortom: Je KAN iemand niet haten omdat hij 'kakker' is, wel om zijn ideeën, etc. Maar kleren maken niet per definitie 'de man' als je begrijpt wat ik bedoel..

Tering..
Oud 24-04-2002, 16:50
beuk
beuk is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
...
stigmatisatie..
Oud 24-04-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:
Shheeeeesj wat the fuck is een kakker?! Iemand die zich op een bepaalde manier kleedt? Moet iemand die een polo aanheeft perse rechtse ideeën hebben!?

Als ik Kisten mooie schoenen zou vinden, zou ik ze gewoon kopen, hoppa bandshirt erop, baggy spijkerbroek, en klaar is kees. Dit verranderd NIETS over mijn politieke ideeën (die overgens helemaal niet zo rechts zijn als sommige mensen denken, wel liberaal), mijn arrogantie, etc.

Kortom: Je KAN iemand niet haten omdat hij 'kakker' is, wel om zijn ideeën, etc. Maar kleren maken niet per definitie 'de man' als je begrijpt wat ik bedoel..

Tering..
Je hebt helemaal gelijk, maar het lijkt me dat die persoon vooral in hokjes dacht, als in: 'Kakkers dragen polo's, bootschoenen en oilily-shawltjes' Hm.. de enige reden die ik ken van andere mensen over kakkers, is dat ze er blijkbaar arrogant bijlopen, maar als ik zo een beetje rondkijk op straat zie ik ook totaal andere mensen rondlopen met een arrogante kop..

Vooroordelen zijn altijd leuk.
Oud 24-04-2002, 16:58
SpiT
SpiT is offline
ik ga nou niet zeggen alsik iemand zie: heej das een kakker
maar soms vin ik gwoon hun kleding 'kak', niet hun ideeen want die ken ik natuurlijk niet... hmm hebbe we het hier over kleding of over ideeen?
kakker is mesgien dan wel een hele levensstijl maar ik snap het nu even niet meer... srry

vaak zijn de mensen die mij naroepen of uitlachen wel over 1 kam te strijken qua kleding natuurlijk...
Oud 24-04-2002, 17:04
Qamra
Qamra is offline
Don't hate... Ya all don't hate!

*heeft geen hekel aan kakkers*
*heeft alleen een hekel aan kakkers die zich gruwelijk fout (=arrogant, zich beter voelen.. Maar alto's die zo doen die haat ik evenveel )gedragen*

Boeiend zeg...
Oud 24-04-2002, 17:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
#lamelodiadelmare# schreef:
Word dat bedoeld met een kakker? Daar houd ik ook absoluut niet van.
Oud 24-04-2002, 17:05
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiT schreef:
ik ga nou niet zeggen alsik iemand zie: heej das een kakker
maar soms vin ik gwoon hun kleding 'kak', niet hun ideeen want die ken ik natuurlijk niet... hmm hebbe we het hier over kleding of over ideeen?
kakker is mesgien dan wel een hele levensstijl maar ik snap het nu even niet meer... srry

vaak zijn de mensen die mij naroepen of uitlachen wel over 1 kam te strijken qua kleding natuurlijk...
amen(de uiteindelijke topci starter) had het waarschijnlijk over hun kleding,maar bliksem heeft het over de ideeën, een punker(iemand die zo gekleed loopt bedoel ik dan) kan evengoed dezelfde ideeën hebben als een kakker.
Dus ik denk dat we het HIER hebben over de 'gehele livestyle(met alles erop en eraan)
Oud 24-04-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Word dat bedoeld met een kakker? Daar houd ik ook absoluut niet van.
Als we toch al in hokjes stoppen, zijn dat toch de arrogante VBO-dozen?

... Sorry, ik kon het niet laten.
Oud 24-04-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:

Dus ik denk dat we het HIER hebben over de 'gehele livestyle(met alles erop en eraan)
Jss ga jij even terug naar de mavo..

Als ik de eerste beste SLET aankleedt met een polo, etc. Betekend het niet dat ze direct goed gemaniert is, etc. En daar erger ik me dan zo aan, als ik de eerste de beste vluchteling door de stad zie lopen met 2 kraagen omhoog, dan vind ik dat zo triest...
Oud 24-04-2002, 17:10
shanli
shanli is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

Als ik de eerste beste SLET aankleedt met een polo, etc. Betekend het niet dat ze direct goed gemaniert is, etc. En daar erger ik me dan zo aan, als ik de eerste de beste vluchteling door de stad zie lopen met 2 kraagen omhoog, dan vind ik dat zo triest...
heb ik dat dan gezegd?
Oud 24-04-2002, 17:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

Alsof de mensjes met polo's en goeie manieren niet triest zijn.. Die kunnen even sletterig zijn..

Dus waar zit het verzin in? Dat ze weten hoe ze een vork moeten vasthouden
Oud 24-04-2002, 17:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
Jewel schreef:

Als we toch al in hokjes stoppen, zijn dat toch de arrogante VBO-dozen?

... Sorry, ik kon het niet laten.
Nee, het is VMBO- of mavo-dozen, niet vbo (oei, hier krijg ik quotes op)

En hulde aan Bliksem
Oud 24-04-2002, 17:12
Roos
Roos is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Dus waar zit het verzin in? Dat ze weten hoe ze een vork moeten vasthouden
Nou, gelukkig vind je het zelf grappig

(ik voel ergernis opkomen dus ik blijf hier maar even weg)
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:

Ehm, sorry? Net zeg jij dat je zelf ook in 'alto-kleding' (Again, sorry voor de hokjes ) zou gaan lopen, als je het leuk vind. Waar haal jij dan in godsnaam het recht vandaan om te mogen bepalen wie polo's etc. aanmogen? Puh-lease, iedereen mag dragen wat hij/zij wil, ook al nemen ze niet gelijk de gehele lifestyle over..
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:

Nee, het is VMBO- of mavo-dozen, niet vbo (oei, hier krijg ik quotes op)

Dat weet je zeker wel omdat je op het vwo zit en dus geweldig bent

Blij met je quote Nothing personal hoor...
Oud 24-04-2002, 17:13
rodina
rodina is offline
Dit soort topics hebben we al wel vaak genoeg gehad lijkt me zo. Bovendien is het vorige topic niet voor niets gesloten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten