Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oke dank je wel, ik ga morgen gewoon rustig praten met hem en dan hoor ik t verder van hem. hij heeft vandaag inderdaad zoals ik al zei niet gebeld, hij kan nog bellen vanavond maar dat betwijfel ik. hij zal wel een smoes hebben als 'me vriendin was in gesprek, ik heb de telefoonlijst niet, ik was laat thuis, blablabla'
ik spreek m morgen wel en ik laat t je weten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oké. |
![]() |
|
![]() |
het was net half 10 en hij had nog niet gebeld omdat ik me er druk om maakte dacht ik, laat ik hem zelf bellen.
hij nam dus op en ik zei van 'ja met patricia ik denk ik bel zelf maar even he' zegt ie 'oh ja hoi ja dan ben je me net voor want ik wou jou net bellen '...... beetje gesprek gehad dus sen morgen tijdens schooltijd gaan we praten. dit was het...... wat denk je ervan? was ie echt van plan me te bellen of was het een 'improvisatie' van hem wat hij zo fantastisch kan als acteur zijnde...?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je nog een gesprek met hem gehad vandaag? |
![]() |
|
![]() |
hey vandaag gesprek gehad ja. we gingen even buiten wandelen en toen hebben we heel goed gepraat.
hij zei dat ik hem moest leren vertrouwen en dat hij mij écht wou helpen en dat we samen door de moeilijke tijd gaan. Dat hij mij altijd op zal vangen en voor me klaar zal staan als ik het moeilijk heb, en we hebben best een tijdje staan praten. Hij vertelde gewoon een hoop dngen over mij wat niemand weet, en hij zo aan mij kan zien. Hij zei ook dat hij kon zien dat er nog nooit menad écht naar mij geluisterd had, en dat was zo vreemd want dat is ook echt zo. en niet om het een of ander, of omdat ik toevallig met hem aan het praten was, maar ik zei van 'weet je jij bent de eerste waarbij ik het gevoel heb dat je écht naar me luistert, en dat zeg ik niet omdat ik nu met je praat, ik heb dit nog nooit gehad, niet bij me vriend niet bij me ouders maar wel bij jou' toen zei hij 'ik luister ook naar je als je niks zegt' dat vond ik zo mooi gezegd maar het klopte ook gewoon helemaal. het kwam erop neer dat hij mij echt wou helpen en dat het ee nzware tijd zal worden om doorheen te gaan maar dat hij altijd voor me klaar zou staan en evengoed nog een keertje naar de kroeg met me wou om beter te praten, en het vertrouwen, de band tussen ons rustig op te bouwen zodat het allemaal goed komt. hij zei 'je moet me vertrouwen, ik heb er vertrouwen in'en dat deed me écht goed...... ik heb hem dus iets verkeerd ingeschat geloof ik. verder zei hij ook 'ik wil je écht helpen, ga dus nergens iets achter zoeken, of denken wat moet die vieze ouwe man nou van me ik wil je alleen helpen' dus dat was ook duidelijk. Heb ik trouwens nooit van hem gedacht. ik had een verkeerd beeld van hem, hij zei 'en gisteravond aan de lijn ook patricia, je geloofde me gewoon niet toen ik zei dat ik je net wou bellen, maar t was éht zo, als ik zeg dat ik bel dan bel ik je' kort samengevat, ik moet hem leren vertrouwen, geloven, hij wilt mij helpen en zal voor me klaar staan, hij wilt en ik ook vaker gaan praten zodat het allemaal opgebouwd kan worden. het uiteindelijke doel is dat het mij lukt om door die obstakels heen te gaan zodat ik zonder obstakels kan acteren. ik vond het erg lief van m en ik hoop dat het goed komt. wat vind jij van dit verhaal? eerlijk graag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fijn dat het gesprek goed is verlopen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #158 darkfairy | 487 | 25-10-2010 21:43 | |
Psychologie |
Het pesten word van kwaad tot erger! paulG | 13 | 28-11-2007 20:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
mijn familie en ik... ilse | 8 | 23-02-2004 12:34 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
Ontgroening... iets voor jou?? Vrouwke | 62 | 17-11-2002 21:40 |