Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je geeft zelf al aan dat je dat niet zou willen, dan heb je blijkbaar niet het gevoel dat je op hetzelfde niveau zit en moet je het vooral niet doen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is idd een beeetje vaag
|
15 jaar
![]() Voor de duidelijkheid: hij is de oudste ![]() Je hoeft er niet altijd veel van te merken. Mijn vriend ziet er bijv. nog jong uit (wordt altijd minstens 6 jaar jonger geschat en soms zelfs 25 ofzo) en is niet het prototype van een dertiger (yup, auto, koophuis, gescheiden, kind). t ligt er maar aan hoe je je leven indeelt of waar je zit in je leven: t kan al een groot verschil zijn als je vriend werkt, een auto heeft, denkt aan een huis kopen en jij nog op de middelbare school zit...dan ben jij bijv. 18 en hij 24.....dat is minder leeftijdsverschil als tussen mij en mijn vriend, maar toch kun je bij dit eeftijdsverschil soms meer merken dan bij ons leeftijdsverschil, dat ligt dus aan je leven. Het voordeel van een leeftijdsverschil kan zijn dat hij meer weet dan jij en jij dan ook meer te weten komt (over de cultuur in de jaren 80 om maar iets te noemen en alles wat daar bij kwam kijken)....en dat je je gaat interesseren voor dingen die hij heeft meegemaakt of voor hem veel betekenen zoals muziek of programma's uit de 80ties etc. Nadeel kan zijn dat je een totaal verschillende vriendenkring hebt, niet goed met die vrienden kunt communiceren etc. Grootste nadeel met mijn eigen vriend is dat hij af en toe betweterig is en al minder uitgaat etc. (maarja ik ga ook niet veel uit dus dat boeit niet erg)...tja en af en toe verlang ik best wel naar iemand van mn eigen leeftijd... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bijna 10 jaar.
Ik ben 18 en hij wordt in Februari 28. Ik vind het eigenlijk ideaal. Al mijn vorige vriendjes waren niet echte mannen zeg maar. Dat waren nog van die jochies, maar mijn huidige vriend voldoet wel aardig aan mijn "echte man" beeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel hij meer oude-jongen is dan man, maar iig geen jochie ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Liefde & Relatie |
hoeveel jaar schelen jij en je vriend(in)? replaygirly17 | 175 | 16-03-2005 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |