Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Man/vrouw:
vrouw leeftijd?: <18 Wat is jullie favoriete reclame en waarom? Ik kijk echt bijna nooit reclames, maar eentje die nu in mij opkomt is met een man die iets aan zijn huis aan het schilderen is en dan komen er 2 jongens die de ladder weghalen (waarvan hij is weet ik niet). Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom? Zo ongeveer allemaal, daarom kijk ik ze ook nooit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die nieuwe van Liv Tyler met een of ander luchtje of zo weet ik veel, dat gaat werkelijk helemaal nergens over...
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 16:03. |
![]() |
|
vrouw
leeftijd?: 18-25 Wat is jullie favoriete reclame en waarom? Die van de lotto, het grootste risico om miljonair te worden vind ik altijd wel gaaf, ook die posters enzo zijn wel ![]() Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom? Swiffer, omdat ze altijd een of andere dom blond kind als schoonmaakmuts neerzetten en dat ontzettend dom, stom en irritant is.
|
![]() |
Man/vrouw vrouw
leeftijd?: <18 [16 om precies te zijn] Wat is jullie favoriete reclame en waarom? zijn er wel meer...maar: - die van rolo blijft leuk [met die olifant] nenenenee...bedenk goed..wat je met je laatste rolo doet ![]() - die van oh oh oh wat zoek ik toch voor letter...die vind ik ook grappig! gewoon omdat ik deze 2 reclames goed verzonnen vind, vooral die 1e is al oud..en toch kent [bijna] iedereen um nog... Wat vind je de vreselijkste reclame die er is en waarom? - tampon/maandverband reclames.. - reclames over schoonmaakartikelen - en als er weer een nieuwe cd of single uit is...altijd hetzelfde tekstje [het nieuwe album van .... met o.a de hits ....., .... en met natuurlijk ......] gewoon omdat deze reclames altijd hetzelfde zijn...en dus gewoon saai! |
![]() |
|
Verwijderd
|
18-25
Wat is jullie favoriete reclame en waarom? Ik vind die van Orange altijd wel leuk, omdat ze vaak leuke liedje op de achtergrond hebben ![]() Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom? Al die reclames over leningen die je moet oversluiten (dus frisia, postkrediet enzo) errug irritant... die vind ik echt het ergst... |
![]() |
|
Man/vrouw Vrouw
leeftijd?: <18 [15 om precies te zijn] Wat is jullie favoriete reclame en waarom? Het zijn er wel meer...maar: - Die Amstel-reclam's vooral: die ene waar i.p.v. de keuken de badkamer wordt verbouwd ![]() - En die ene met die twee kaasmeisjes: "Is het vlaggetje ook lekker?!" GEWELDIG! ![]() Wat vind je de vreselijkste reclame die er is en waarom? - Reclame's voor leningen... Pfft... die zijn echt saai!
|
vrouw
leeftijd?:18-25 Wat is jullie favoriete reclame en waarom?De reclames van mora vind ik altijd grappig en ook die van Aiki Noodles Wat vind je de vreselikste reclame die er is en waarom?Meestal reclames voor waspoeder omdat die altijd zo onorigineel zijn
|
toen ik dit zag dacht ik reclames.. die onthoud ik nooit.. maar ik heb wat inspiratie opgedaan met antwoorden van anderen (en ben dus volslagen onorigineer.. waarom post ik nog???)
v, 19 leukst: (zoals eerder gezegd) amstel reclames, vooral die waar de badkamer ipv keuken verbouwd wordt en die waar die kerel onder de douche staat en die collectant een biertje pakt elke originele reclame, zoals die van een afwasmiddel dat nu eens niet zei 'alles wordt glimmend schoon' of dat soort geblabla maar waar die kerel zijn bril in het sop laat vallen en dan schrikt van zijn date oh ja ook die ohohoh wat zoek ik toch voor letter ergst: die van de hypotheker (waaaaaarom moet er in hemelsnaam keihard jazekerdehypoter geschreewd worden??) en alle duffe leningen, hypotheken, schoonmaakmiddelen, wasmiddelen, maandverbanden, tampons en afslankmiddelen
|
v, 16
De leukste: Over telefoons, is met zo'n man die z'n haar laat knippen, maakt dan een foto met z'n mobiel van de achtekant en dan zegt hij "dat matje mag er af hoor, ziet er niet uit natuurlijk" nou ja die dus..je weet wel minste leuke, mja ook leningen.
|
![]() |
Ja, een hele mooie vind ik die van het Wereld Natuur Fonds...met dat mooie liedje en dan al die mooie dieren met hun jonkies. Daar kan ik echt van genieten!!
En een andere leuke is een hele oude van Impulse. Dan hebben ze een bij een schilderscursus een model die naakt poseert. Dan komt er een vrouw te laat binnenlopen en die man (het model) die geilt een beetje op haar ofzo en dan ja, verzin de rest zelf maar... maar kennen jullie 'm? Vreselijke reclames: Ja, zo'n beetje alles wat hier al is opgenoemt: Swiffer, wasmiddelreclames en er zijn er nog wel veel meer, maar kan er ff niet op komen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|