![]() |
|
![]() |
Hey dudes ik was vandaag aan het pielen op men gitaartje en er kwamen wel geinige dingen uit
![]() De gitaarsolo's zijn volledig geimproviseerd en het is opgenomen in 1 take.. hierdoor kan het een beetje off - axis klinken hier en daar ![]() http://onlinerock.com/musicians/shakeel2002/rebecca.mp3 Let me know wat you think of it ![]() Enjoy, Shakeel http://members.lycos.nl/shakeel2001/ |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja we hebben wel een naam maar of die vast is weet ik niet
![]() Onze naam is nu '' Foolish '' je zal die naam wel begrijpen als je een nr van ons hoort ![]() Hmm ergens in januari hebben we geloof ik een optreden, maar dat is meer een uitvoerings avond van de muziekschool. Er komen daar dan allemaal popbandjes die meredith brooks en britney nrs doen en dan komen wij daar met onze speed metal al die kindjes wegblazen ![]() ![]() Ik laat je het wel weten als ik meer info heb over waar en wanneer er een optreden is. Owjah aan cacophony moet je eerst ff wennen, maar na verloop van tijd ga je het wel waarderen ![]() |
![]() |
|
technisch wel aardig, het klinkt op zich niet heel slecht, maar ik heb het verder niet op gitaarsolo's....klinkt gewoon niet mooi, beetje zeurend.
(over het algemeen, tenzij met veel andere instrumenten eromheen, dan kan het geluid nog wel aan te horen zijn, maar dan is het geen solo meer 8)) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb je een paar aanraders om te downloaden? Hehe ik heb nog geen vaste solo's in de band alleen maar geimproviseerd tijdens het oefenen tot nu toe, maar het moeten vaste solo's worden.. publiek wil altijd horen wat er op de mp3 staat he en niet opeens een andere solo vinden ze niet leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat aanraders; (vooral wat gitaarwerk betreft) The Leper Affinity White Cluster Blackwater Park En je hebt het trouwens over die live solo's....ik denk dat het meeste publiek het zou waarderen als je speelt wat er op cd staat, en dan nog wat erbij speelt (improviseert..?), wat nieuws eraan vastplakt zeg maar, het wat uitbreidt. Zijn de mensen die liever willen horen wat er op cd staat tevreden, en zijn de mensen die live graag iets anders willen horen tevreden. ![]()
||
Citaat:
Kijk, ik kan het niet eens in 1 zin zetten.
|
heej, mooi hoor!
Probeer alleen wat afwisseling in te lassen, niet de hele tijd hetzelfde toonladdertje spelen, ik heb ook het idee dat je wat te lang achter elkaar doorspeeld misschien af en toe een paar tellen rust nemen. Af en toe kom je ook even buiten de maat (ga maar eens meetikken, dan heb je af en toe een stukje waarop het niet klopt) Verder vind ik het heel mooi rustig klinken complimenten ![]()
|
![]() |
Hey thanks !!! Kijk met deze kritiek kan ik nou wat
![]() normaal gebruik ik meerdere ladders, maar bij deze vond ik het niet zo passen.. maar ik ben er nog over aan het '' jammen '' dus er komt een nieuwe versie ![]() ![]() Thanks again! Shakeel ps. speel jij ook gitaar? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Breakcore aanraders Ymir | 50 | 20-06-2012 20:24 | |
Lifestyle |
Hoeveel gaatjes heb jij in je oren? Elmoo | 210 | 08-08-2004 20:33 | |
ARTistiek |
[gitaar] Fazanten ;P Rabbit_Soup | 3 | 13-07-2004 11:30 | |
ARTistiek |
[gitaar]Shakeel and Bosch_Highest Type Chameleon2000 | 17 | 03-05-2004 21:30 | |
ARTistiek |
-MP3 Contest- EggeD | 134 | 12-04-2004 11:29 | |
ARTistiek |
[mp3]Shakeel and Bosch Green_Fiction Chameleon2000 | 13 | 23-12-2003 14:05 |