Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je hebt als mens een kwaliteit, bijvoorbeeld euh... flexibiliteit. Als je teveel van die kwaliteit hebt (teveel van het goede), dan wordt dat je valkuil (als we bij die flexibiliteit blijven bijvoorbeeld wispelturig). Het positief tegenovergestelde daarvan is je uitdaging, bijvoorbeeld orde. Mensen die heel geordend zijn, die waardeer je dan om die reden en zelf zou je ook wel veel orde willen hebben (het is maar een voorbeeld). Teveel van het goede van je uitdaging, dat is je allergie. Bijvoorbeeld starheid. Dat is tegelijk het negatief tegenovergestelde van je kwaliteit. Als mensen dan star zijn, dan erger je je daar aan of je weet niet hoe je moet reageren, enzovoorts.
Als het goed is is die valkuil bij mensen datgene waar je je het meest aan ergert of waar je niet mee om kan gaan. Snappie?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me idd wel aan mensen die dezelfde slechte eigenschappen als mij hebben.. Als mensen eigenwijs zijn, wat ik dus ook ben, dan kan ik me ZO ergeren, terwijl ik weet dat ik het zelf ook ben.
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |