![]() |
||
![]() |
Een totaal vernieuwde Winamp.com. En een nieuwe versie van Winamp.
What's new in Winamp 5.0: Citaat:
De mensen die op zoek zijn naar een Nederlands taalpakket kunnen deze vinden op de site van WinampNederlands.nl. Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 13:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mirrors:
http://fileforum.betanews.com/downlo...fid=1066336873 http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.r...amp50_full.exe
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Beterzzz
![]()
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 21:04. |
![]() |
|
Ik gebruik nu nog RC666 (leuk nummer
![]() Final binnenkort installeren. Ook leuk nieuws is, dat Winamp 3 Open Sourced is, en geporteert zal worden naar Linux onder de naam Wasabi.player. Wasabi dev zal de groep zijn die onafhankelijk van Nullsoft (de makers van Winamp) Wasabi zal gaan uitbreiden. Zo kan ik binnenkort misschien mijn XMMS inruilen voor Wasabi.player met MMD3-skin. Woei! ![]()
|
![]() |
Ja lag plat: was ge/.ed
Hier draait-ie niet in WINE. Ik ben meer benieuwd naar WASABI aangezien die bijna volledig opensource is. In de tussentijd vermaak ik me met XMMS + Kjofol skins voor zover ik daar behoefte aan heb.
||
Citaat:
Winamp 5 doet het wel goed in mijn mening; geen bugs tegengekomen tot zover. Alleen in de superalphaprerelease.
|
Verwijderd
|
xmms zuigt best wel. als winamp als wasabi wordt ondergebracht in linux, is dat een van de hoofdredenen voor mij om het als tweede os te gaan gebruiken.
mijn bevindingen met winamp5 zijn trouwens over het algemeen positief. Behalve dat er nog een aantal bugs zitten in het weergeven van titels in de ML en dat scrollen af en toe traag gaat. Dit kan ik reproduceren op meerdere pc's het processorgebruik is acceptable |
![]() |
||
Citaat:
Als je winamp3 gebruikt, zul je merken dat winamp5 veel sneller en stabieler is, en de irri bugs van wa3 er uit zijn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |