![]() |
|
![]() |
Hoe kun je nou 28 dagen niets eten? Zeggen jou ouders daar niets van? Niet echt gezond hoor, na 9 dagen ben je echt al helemaal clean als je het mij vraagt.... Maar goed, even antwoord op je vraag. Volgens mij is het wel zo dat als je niets in je maag hebt dat je dan veel sneller aangschoten bent. Alcohol wordt inderdaad eerder in je bloed opgenomen als je niets in je maag hebt. Ik raad je dus aan om heel voorzichtig te zijn met alcohol.
|
![]() |
|
Ik was dus een keer echt erg ziek gedurende zo'n 24 uur... constant kotsen en diarree enzo.
Al het eten vloog eruit en ik had daarvoor al weinig gedronken dus dronk ik erg veel water (dat water ging er vervolgens door beide uitgangen uit MAAR als het uit je gat komt dan is het ook door darmen gegaan dus moet er wel wat opgenomen zijn). Maar ik voelde me al zóóó leeg enzo na slechts 12 uur met volledig schoongespoeld systeem... lijkt me idd ook niet gezond om dat 28 DAGEN te doen.
|
Die manier van lichaamsreiniging is zowiezo slecht voor je. Je hebt gewoon bepaalde voedingsstoffen nodig. En als je een biertje neemt, dan is je lichaam toch ook niet gereinigd. Het is slecht voor je om op een lege maag alcohol te drinken. Dat tast je lever behoorlijk aan..
Dus, als ik jou was: Stop met die hele reiniging..! |
![]() |
|
ok, die reiniging lijkt mij dus ook nix, ik was volgens mij allang flauwgevallen ofzow, ik voel me al niet goed als ik 1 dagje bijna nix eet, laat staan 28 dagen helemaal nix. dan ga je (volgens mij) na een poosje onderuit hoor... maargoed, alcohol op een lege (of niet zo volle) maag is niet aan te raden, je word er veel sneller misselijk/ziek van dan anders.
|||||||||||
![]() |
Allemaal bedankt voor jullie reacties, zijn wel een hoop vragen, probeer antwoord op de meeste te geven
Citaat:
6e t/m 16e dag ben ik de gellukigste mens van de wereld: ik heb totaal geen hongergevoel, ik heb een hoop energie, ik straal niks behalve gezondheid uit. Ik heb geen medische diploma, ik weet niet waar dat energieprecies vandaan komt, maar ik voel me zeker niet slap. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
b. ik voel me niet slap en mijn lichaam wordt echt wel schoner c. Wat je zegt denken 98% van de mensen. Maar de gouden regel luidt : als je 28 dagen niks gaat eten moet je een voorbereiding doen van 14 dagen en (belandrijste) uitkomen moet je ook 28 dagen. Het meest ongezonde wat er is is 28 dagen niks eten en op 29 dag (met een gedachte "ik heb het gehaald") je hele maag volpompen met patat en frikandellen. Eerste 3 dagen na zo'n periode drink je alleen maar vers vruchtensap en thee, na 5 dagen mag je een klein hoeveelheid salade, na 10 dagen heel kleine hoeveelheden donker brood, na 15 dagen melk en andere zuivel, na 20 dagen mag je vrijwel alles eten behalve vet voedsel - vlees, patat, kroket enz. Na 28 dagen moet je dat wel eten en in voldoende hoeveelheid, want je moet die 28 dagen inhalen. Alleen als je het zo doet heeft het hele schoonmaak zin. Citaat:
Citaat:
Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden. Bier is zeker slecht voor een leeg maag, dat heb ik al begrepen. er zijn een hoop mensen die zeggen dat ik er mee stoppen moet. bedankt voor de tips, maar als ik eenmaal op mn weg ben stop ik niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmz jah t zal verderz wel.
maar punt 1: alcohol gebruiken hoort iig NIET bij die reiniging. punt 2: waar je lichaam energie vandaan haalt: 1) suikers (wanneer je gewoon eet, etc) 2) vetten (wanneer je wat minder eet door ziekte of whatever, of speciaal probeert af te vallen en extreem veel sport en niet genoeg suiker naar binnen werkt etc) 3) eiwitten (wanneer je anorexia hebt of doet wat jij aan het doen bent. dit zijn de eiwitten uit je lichaam en het is de laatste energiebron. je lichaam heeft deze eiwitten nodig, bijv. in je spieren. dit is iig NIET gezond) |
![]() |
|
Je bent gek als je nu alcohol gaat drinken!! Omdat je lichaam na 2 weken NIET eten volgens mij "redelijk" is uitgewoond lijkt het me niet verstandig om ook maar 1 druppel alcohol te gaan drinken! Waarom heb je trouwens al 2 weken niet meer gegeten?? Ik zou toch eens hulp gaan zoeken als ik jouw was, of in ieder geval eens bij jezelf nagaan waar je mee bezig bent!
|
![]() |
als k jou was zou k dat maar niet proberen, alcohol drinken met een lege maag, dat kan grote gevolgen hebben!! k heb er al last van als ik iets minder eet dan gewoonlijk!!
en k snap t ook niet, waar haal je inderdaad je energie vandaan als je niets eet?? volgens mij kan je beter een fruit dieet volgen om je lichaam te reinigen, dan krijg je tenminste nog wat binnen!! en ik snap ook niet waarom het zo lang moet?? dat is ook nergens voor nodig... waar haal je de onzin vandaan dat dat zo goed voor je is?? |
![]() |
|
![]() |
Heel leuk en aardig enzo hoor, maar alcohol is dan wel gevaarlijk, maar dat las je al.
Zoveel afvallen is wel zeer ongezond, om maar niet te spreken van pure zelfmoord. Je gaat na deze "kuur" enorm aankomen, omdat je lichaam heeft geleerd uit heel weinig 'voedsel' heel veel voedingsstroffen te halen. Straks krijg je weer meer voedsel, maar haalt je lijf nog steeds veel voedingsstoffen uit dat voedsel, zodat je veel aankomt. Ook wel het jojo effect. Ik snap dus helemaal niet waarom je dit doet, het enige wat je nu doet is je vetvoorraden uitputten wat ook levensgevaarlijk is. Dat je flauwvalt is een reactie van je lichaam op het zieke spelletje dat je speelt. Zoiets moet je niet negeren.
|
ik zou ;'t ook wel willen
ben benieuwd en enn 23 kilo nouja, das ook wel weer erg overdreven ![]() ![]() maarjah.. succes wil ik je wensen. en als je zo graag je lichaamm wil rijnigen en het vol houdt 28 dagen niet te houden, kun je in de disco ook gerust aan 't water gaan.. wel erg zwak anders!
||
![]() |
Citaat:
|
Volgens mij ga je dood als je meer dan een week niets eet....
Alleen op water, dat houd je geen 28 dagen vol, dan lig je al dichtgetimmerd in je kist. Misschien een beetje bot gezegd, sorry, maar denk er maar eens over na en vraag het anders je ouders maar. Alcohol in zo'n situatie lijkt me helemaal compleet fout!
|
![]() |
Ten eerste.... je bent gek ...28 dagen niet eten
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat is gek::: 28 dagen niet eten.
je lichaam kan er 2 of 3 weken zonder maar niet vier en alleen mar omdat je je lichaam wilt reinigen. weet je wel wat je doet. dit is echt zo gek als je maar zijn kan. je wilt je lichaam gaan reinigen en dan ga je alcohol drinken?? nu ben ik ook wel erg benieuwd naar de andere maatstaven.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
rape drug? Saraï_h | 23 | 22-09-2002 22:48 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |