Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Wat versta je daaronder? zonder condoom? dan ja. Zonder voorbehoedsmiddel? dan nee. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? ja, de pil Waar denkt u aan bij AIDS? Een ziekte die "niet eerlijk verdeeld" is. In de westerse wereld kun je nog best lang leven met AIDS, mits je medicijnen gebruikt. In Afrika sterven elke dag heel veel mensen aan AIDS, omdat ze geen medicijnen en voorlichting krijgen. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ja, betere voorlichting, de paus op het matje roepen, goedkopere medicijnen (om te zorgen dat HIV niet overgaat in AIDS) en betere voorlichting.
|
![]() |
ENQUETE VEILIG VRIJEN
Voor mijn afstuderen tot doktersassistente moet ik een scriptie maken. Ik heb besloten om mijn scriptie te houden over AIDS. Ook een kleine enquete is hierbij nodig Ik vraag u hierbij daarom om hoogstens een paar minuten te nemen om deze enquete in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt Geslacht: vrouw Leeftijd: <18 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Nee. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Op het moment vrijgezel, anders: condoom + pil Waar denkt u aan bij AIDS? Negers en flikkers ![]() Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Meer voorlichting
|
ENQUETE VEILIG VRIJEN
Geslacht: vrouw Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? - ik vrij nooit met een condoom, ben aan de pil en heb maar 1 partner. we zijn elkaars eersten en enigen. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? - de pil Waar denkt u aan bij AIDS? - geslachtsziekte, zielige negertjes in Afrika, dood... Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? - condooms goedkoper maken, vroeger kinderen beginnen uit te leggen wat soa's e.d. zijn...
|
Geslacht: man/vrouw
Leeftijd: <18 18-25 25-40 40-55 55+ Hebt u ooit onveilig gevreeen? nee Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? pil+condoom Waar denkt u aan bij AIDS? SOA, dood, aftakelen, Afrika Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ik vind dat men al wel goed bezig is. Op deze voet doorgaan en veel energie steken in de afrikaanse landen
|
[B]Geslacht: vrouw
Leeftijd: 18-25 Hebt u ooit onveilig gevreeen? Wat versta je daaronder? zonder condoom? dan ja. Zonder voorbehoedsmiddel? dan nee. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? ja, de pil Waar denkt u aan bij AIDS? aan een heleboel mensen in afrika maar ook daarbuiten, aan de dood, dat het (tot nu toe) ongeneeselijk is. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? Ik zou niet weten hoe ze het nog beter kunnen voorkomen, als die mogelijkheid er was werd die vast gebruikt. Ja, je zou mensen kunnen verbieden sex te hebben, maar dat gaat een beetje moeilijk, denk ik...
|
![]() |
Geslacht:
Man. Leeftijd: 18-25. Hebt u ooit onveilig gevreeen? Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Gebruikt u op dit moment een voorbehoedsmiddel bij het vrijen? Zo ja, welke? Ja, mijn vriendin gebruikt de pil. Waar denkt u aan bij AIDS? Een terminale ziekte. Vind u dat er meer gedaan moet worden om AIDS te voorkomen? Zo ja, wat? De Kerk moet zijn standpunt omtrent voorbehoedsmiddelen wijzigen. Dat zou al vele doden schelen. Afgezien van het aantal spelfouten, vraag ik me af of deze resultsaten wel representatief zullen zijn. Wat heb je als vooronderzoek allemaal weten te achterhalen? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo allemaal. Hulp AUB! ^_^ EWGhana | 1 | 24-11-2013 19:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete invullen aub Hannie1 | 10 | 09-07-2009 14:54 | |
Muziek |