Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben 20 jaar, en ik heb een abonnement op de fancy, de breakout! en de yes
jaja... I know ![]() Verder komt hier thuis de donald duck, die lees ik ook vaak. Als ik tijdschriften koop dan zijn dat de flair, de libelle, de hitkrant en soms de one! Graag gedaan ![]() en jullie mogen me niet gaan pesten met de walgelijke tijdschriften die ik lees ![]() ![]()
|
![]() |
|
ja..daar is ie weer.. de Yes.. valt me op dat veel meisjes die lezen..
en heb een abonnement op ID&T magazine verder werk ik in een boekhandel dus lees ik in mn pauze, als t rustig is of als ik ga roken van alles wel een beetje...
|
ik ben nog lid van de fancy (al wordt die binnenkort opgezegd) en verder lees ik vaak de elle girl en de cosmopolitan
ik vind engelse/amerikaanse teen magazines ok leuk.. de teenvogue en de elle girl (engels en amerikaans)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling jolienr | 0 | 13-09-2015 10:56 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Psychologie |
Onderzoek naar depressie RaymondLB | 29 | 20-05-2004 12:20 | |
Drugs & Alcohol |
Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout Mafheid | 8 | 10-09-2003 11:26 | |
Psychologie |
Onderzoek naar erfelijke ziekte Wave | 15 | 27-08-2003 19:01 |