Oud 05-01-2004, 01:49
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
lang verwacht alsnog gekomen
Oud 05-01-2004, 01:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
en Wotte TD.
Oud 05-01-2004, 06:38
Mister Frodo
Mister Frodo is offline
Is dit een grucht of waarheid??-> contract alles
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 07:02
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ruud Gullit volgt het komend seizoen Bert van Marwijk op als trainer van Feyenoord. Feyenoord is met de huidig coach van Oranje onder 20 een contract overeengekomen voor twee seizoenen.

De KNVB moet nog wel toestemming geven. Gullit,oud-speler van Feyenoord, denkt niet dat de bond dwars zal gaan liggen: 'Ik heb altijd graag bij Feyenoord als trainer willen werken. Ik denk niet dat de KNVB mij die kans zal ontnemen.'

Mark Wotte wordt per direct technisch manager.De trainer van Willem II volgt technisch directeur Rob Baan op.Wotte, eveneens een oud-Feyenoorder, tekende ook voor twee jaar.Willem II verleent alle medewerking aan de overgang.
Bron: Nos TT
Oud 05-01-2004, 08:01
Verwijderd
allebei een zeer gewaagde keuze vind ik. Zowel Gullit als Wotte heeft zich nog niet bewezen als groot coach/td. Gullit vind ik wel een prima kerel, ik kreeg een goede indruk van hem bij onder-19, maar daar heeft hij geen echte resultaten gehaald meen ik. Wotte vind ik sowieso wel twijfelachtig, maar hij best iets in z'n mars.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 08:10
|*Gino*|
|*Gino*| is offline
Wow, dat Gullit naar Feyenoord wil verbaast me. Maar het is wel slim van Feyenoord om Gullit aan te stellen. Gullit zal het jonge Feyenoord denk ik een goed team maken.(jammer goenoeg )
Dat Rob Baan weg is, is ook egt goed. Die man dee miskoop na miskoop, en na deze zomer het halve basisteam te hebben laten weggaan was het genoeg geweest. Baan deruit. Maar of Wotte een slimme keuze is, dat denk ik niet. Ik vind m middelmatige, en feyenoord wil meer dan middelmatig
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 11:35
Professor Aap
Professor Aap is offline
Ik ben in ieder geval blij dat Wotte hier weg is.
Oud 05-01-2004, 14:17
tinus11
tinus11 is offline
en nu gaat het kl*te bestuur van willem II natuurlijk een k*t trainer aantrekken...
Oud 05-01-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 05-01-2004 @ 15:17:
en nu gaat het kl*te bestuur van willem II natuurlijk een k*t trainer aantrekken...
er is al contact geweest met maaskant. Volgens Maaskant zelf mocht je hem al feliciteren met zijn nieuwe club. Het is de bedoeling dat hij aan het eind van het seizoen komt, maar het is niet uitgesloten dat hij per direct naar Willem II komt.

Op zich geen slechte trainer lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:46
Mitros
Mitros is offline
Gullit is een goede coach, alleen met het matige spelersmateriaal dat feyenoord heeft zal ook hij geen kampioen worden.
Wotte heeft best verstand van het spelletje, en zal wel niet zulke grote blunders maken als Baan, maar of hij een neus voor talent heeft dat weet ik zo net nog niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:52
Boogie
Boogie is offline
Een grote naam met veel ambitie en kunde. Erg goede trainer. Maar wat Mitros zegt, Gullit en Wotte zullen nog wel wat aan de samenstelling van de ploeg moeten doen.
Oud 05-01-2004, 14:53
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik ben er heel erg blij mee.
Ook denk ik dat ze het wel eens heel goed kunnen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:55
Verwijderd
Ik hoop dat Wotte het aankoopbeleid van Baan snel kan doen vergeten. Ik weet te weinig van hem om er over te oordelen. Wat Gullit betreft, dat ljikt me wel een goeie trainer. Hopelijk kan Gullit Feyenoord weer eens een kampioenschap brengen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 14:57
houn
houn is offline
blijft afwachten natuurlijk, maar het ziet er goed uit voor Feyenoord
Oud 05-01-2004, 15:28
Wave
Wave is offline
------> volgend jaar kampioen???????

Zou iig leuk zijn......
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:25
Krugdinho
Krugdinho is offline
jonge spelers kunnen wel zoiets denken van huh voor Gulllit wil ik wel spelen ik ga naar Feyenoord want van hem kan ik veel leren.
Gullit heeft nationaal en internationaal natuurlijk aanzien,daar komt bij dat hij spelers als Song,Buffel,Lazovic,Ono en vooral Van Persie veel kan leren.
Oud 05-01-2004, 16:41
Alexanchez
Alexanchez is offline
Paauwe: "Gullit goede keuze"

Feyenoord-aanvoerder Patrick Paauwe heeft zich op de website van zijn club positief uitgelaten over de benoeming van Ruud Gullit. "Op het eerste gezicht lijkt Gullit me een prima trainer. Ik ken hem niet heel goed, maar hij is een uitgesproken persoon met uitstraling. En hij heeft bij Feyenoord gevoetbald. Ik denk dat Gullit een goede keuze is."

Paauwe had geen uitgesproken voorkeur over wie Bert van Marwijk moest opvolgen. "Wie het zou worden, maakte me niet zo heel veel uit. Ik heb wel eens gezegd dat ik graag een oud-voetballer waar je tegenop kijkt als trainer zou willen hebben. Nou, Gullit is zo iemand. Over Mark Wotte (opvolger van Rob Baan als technisch manager, red.) kan ik weinig zeggen, ik ken hem alleen van gezicht en van televisie. Maar ik zal hem wel snel ontmoeten."

Overigens is de benoeming van Gullit nog niet in kannen en kruiken. De KNVB, Gullits huidige werkgever, wil een afkoopsom. "Voor de bond is Gullit het uithangbord van het WK voor de jeugd, dat in 2005 in Nederland wordt gehouden. Een afkoopsom is daarom het minste waar de KNVB recht op heeft. Daarover hebben wij contact met de zaakwaarnemer van Gullit, maar we zijn er nog niet uit", aldus een woordvoerder op de website van de KNVB.

Bron: Voetbal.nl
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:36
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ondanks alle smeekbede om Wim Jansen binnen te halen, heeft Jorien het toch voor elkaar gekregen een echte Feijenoorder te strikken voor de functie TD.

Je zal misschien denken, Wotte? Jah Mark Wotte, heeft wel 4 wedstrijden in Feijenoord 1 gespeeld, daarna was ie verdwenen! Nou als dat geen oer-Feijenoorder is die bekend is met de cultuur dan weet ik het niet meer.

Is toch een beetje een fiets met een lekke band krijgen terwijl je een Mercedes verwacht..

Maar goed Jorien heeft met z'n scepter gezwaaid, en het volk langs de Maas heeft weer iets om naar uit te kijken.

Wens overigens Gullit en Wotte veel succes, op mijn steun kunnen ze (verlopig) rekenen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:38
Eric
Eric is offline
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:57
Shox
Shox is offline
Gullit was ook persoonlijk mijn favo, de man heeft een goede uitstraling, redelijke ervaring en ligt goed bij de media. Ik denk dat Wotte een goede keuze is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:39
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Gullit is qua uitstraling en naam een topper. Maar bij zijn trainercapaciteiten heb ik grote twijfels. Bij chelsea en newcastle werd hij ontslagen, niet voor niks. Hij bevond zich meer in Amsterdam dan bij zijn spelersgroep. Bovendien zette hij bij newcastle alan shearer (de cult held van de club en heel engeland) op de bank. De club stond toen lager dan ooit (bijna degradatie). Daarom werd hij terecht ontslagen. Daarna kwam bobby Robson en haalde met hetzelfde spelersmateriaal ( en shearer in de basis) champions leaque voetbal. Chelsea heeft onder gullit op de fa cup winst na weinig gepresteerd. Nu komt zijn echte test, of hij goede trainer is ja of nee.
Mark Wotte is een afgezwakte kloon van Van gaal en Adriaanse. Hij hebt het met willem 2, utrecht en ado goed gedaan, maar een (volgens velen) topclub als feijenoord in een andere functie moet blijken of hij het in zich heb. Al denk ik dat hij het cker beter zal doen dan Rob baan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:09
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 07-01-2004 @ 16:39:
. De club stond toen lager dan ooit (bijna degradatie). Daarom werd hij terecht ontslagen. Daarna kwam bobby Robson en haalde met hetzelfde spelersmateriaal ( en shearer in de basis) champions leaque voetbal. Chelsea heeft onder gullit op de fa cup winst na weinig gepresteerd.
Klopt weer als een bus . Hij is ook wel degene die als grote naam Chelsea op de kaart gezet heeft.. Want een Wereldvoetballer van 87, 89 heeft als trainer natuurlijk ook meer uitstraling.. Met name daardoor kwamen er destijds een aantal leuke spelers naar Chelsea die anders niet gekomen waren.. En die namen zijn in de loop der tijd natuurlijk gebleven waardoor Chelsea opviel bij ene Abrahamovitsj.. Nou hoop ik natuurlijk niet dat bij Feyenoord zich hetzelfde scenario gaat afspelen.. Maar hij heeft als coach vindik nog niet echt heel veel gepresteerd maar aangezien er bij Feyenoord (op van Persie) na niet echt veel spelers lopen met een eigen wil, en de zo eerder genoemde Persie waarschijnlijk wel respect heeft voor de coach denk ik dat het op dat vlak wel goedkomt.. Maar hij staat natuurlijk niet bekend als Coach die uit een magere selectie topprestaties tevoorschijn tovert.. Eerder andersom.. Dus heb eigenlijk niet zoveel vertrouwen in die dude... Heb zo'n gevoel dat binnekort Marco van Basten op het hoofdtoneel gaat verschijnen als hoofdcoach.. (Opvolger Koeman???)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:24
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
Nixje schreef op 05-01-2004 @ 15:55:
Ik hoop dat Wotte het aankoopbeleid van Baan snel kan doen vergeten.

Nou ja, misschien breken Regilio Simons, Bart van den Eede en Mourad Mghizrat eindelijk door zodra ze in de Kuip spelen
Oud 09-01-2004, 13:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gullit heeft een grote naam en kan daardoor spelers makkelijker naar feyenoord als van Marwijk halen dat is voor feyenoord belangrijk als trainer zelf zie ik het hem niet beter doen als van Marwijk omdat hij nou al optimaal presteert met het naar verwachtingen te kwaliteitlose feyenoord.

En dat Wotte bij willem2 weg is en naar feyenoord gaat kan mij niet zoveel boeien, hopelijk sodemietert willem2 volgend seizoen weer in elkaar
Oud 09-01-2004, 13:47
Professor Aap
Professor Aap is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 09-01-2004 @ 14:05:
En dat Wotte bij willem2 weg is en naar feyenoord gaat kan mij niet zoveel boeien, hopelijk sodemietert willem2 volgend seizoen weer in elkaar
Nee hoor, want Barry Hulshoff vertrekt na dit seizoen ook
Oud 15-01-2004, 15:52
Alexanchez
Alexanchez is offline
hurray! hurray! hurray!

Petrovic for president!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-01-2004 @ 16:52:
hurray! hurray! hurray!

Petrovic for president!
ook dat vind ik een gewaagde stap, tenminste áls assistent trainer wordt. Het is immers nog niet officieel
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 08:26
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-01-2004 @ 09:45:
ook dat vind ik een gewaagde stap, tenminste áls assistent trainer wordt. Het is immers nog niet officieel
Inmiddels wel

Petrovic assistent van Gullit

Uitgegeven: 22 januari 2004 15:56

ROTTERDAM - Zeljko Petrovic wordt volgend seizoen assistent van de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit. De huidige middenvelder van RKC Waalwijk tekende donderdag een contract voor twee seizoenen bij de Rotterdamse club. Petrovic wordt de rechterhand van Gullit, het totale begeleidingsteam wordt in de eerste week van februari definitief samengesteld.

Petrovic (38) is bij RKC al jeugdtrainer. Zijn voetballoopbaan voerde de geboren Joegoslaaf langs Buducnost Titograd, Dinamo Zagreb, Sevilla, FC Den Bosch, RKC, PSV, Urawa Red Diamonds en opnieuw RKC.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:26
tinus11
tinus11 is offline
met petro heeft feyenoord tenminste weer een voetbaldier in huis gehaald, dit kan louter positief effect hebben omdat hij nog een paar spelers kent en weet hoe het er nu in de profwereld aan toe gaat...
Oud 24-01-2004, 16:41
Eric
Eric is offline
las trouwens in de VI dat gullit interesse zou hebben in: Jaap Stam, Philip Cocu en Winston Bogarde. Stam heeft al gezegd geen interesse te hebben, maar het is wel duidelijk dat feyenoord weer ambitieus is en niet van die onbekende chileense talentjes aankoopt.
Ik denk alleen dat geen van drie bij feyenoord komt, alleen denk ik dat bogarde erover na zou denken, maar het idee is leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Eric schreef op 24-01-2004 @ 17:41:
las trouwens in de VI dat gullit interesse zou hebben in: Jaap Stam, Philip Cocu en Winston Bogarde. Stam heeft al gezegd geen interesse te hebben, maar het is wel duidelijk dat feyenoord weer ambitieus is en niet van die onbekende chileense talentjes aankoopt.
Ik denk alleen dat geen van drie bij feyenoord komt, alleen denk ik dat bogarde erover na zou denken, maar het idee is leuk.
Eenzelfde post had ik al in 't transfers en geruchten topic gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:21
Eric
Eric is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 24-01-2004 @ 17:54:
Eenzelfde post had ik al in 't transfers en geruchten topic gezet.
vond het hier ook wel passen. vind sowieso dat transfers en geruchten topic veel te algemeen....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 16:31
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Eric schreef op 24-01-2004 @ 17:41:
Inderdaad héél leuk idee, Bogarde bij Feijenoord???
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:48
Eric
Eric is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 27-01-2004 @ 17:31:
Inderdaad héél leuk idee, Bogarde bij Feijenoord???
nee hij komt toch niet, het wordt op de site van feyenoord ontkend en hoorde op de radio en las op vi.nl dat bogarde naar psv wil.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten