Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
allebei een zeer gewaagde keuze vind ik. Zowel Gullit als Wotte heeft zich nog niet bewezen als groot coach/td. Gullit vind ik wel een prima kerel, ik kreeg een goede indruk van hem bij onder-19, maar daar heeft hij geen echte resultaten gehaald meen ik. Wotte vind ik sowieso wel twijfelachtig, maar hij best iets in z'n mars.
|
![]() |
|
Wow, dat Gullit naar Feyenoord wil verbaast me. Maar het is wel slim van Feyenoord om Gullit aan te stellen. Gullit zal het jonge Feyenoord denk ik een goed team maken.(jammer goenoeg
![]() Dat Rob Baan weg is, is ook egt goed. Die man dee miskoop na miskoop, en na deze zomer het halve basisteam te hebben laten weggaan was het genoeg geweest. Baan deruit. Maar of Wotte een slimme keuze is, dat denk ik niet. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich geen slechte trainer lijkt me. |
![]() |
|
Gullit is een goede coach, alleen met het matige spelersmateriaal dat feyenoord heeft zal ook hij geen kampioen worden.
Wotte heeft best verstand van het spelletje, en zal wel niet zulke grote blunders maken als Baan, maar of hij een neus voor talent heeft dat weet ik zo net nog niet. |
![]() |
|
jonge spelers kunnen wel zoiets denken van huh voor Gulllit wil ik wel spelen ik ga naar Feyenoord want van hem kan ik veel leren.
Gullit heeft nationaal en internationaal natuurlijk aanzien,daar komt bij dat hij spelers als Song,Buffel,Lazovic,Ono en vooral Van Persie veel kan leren.
|
Paauwe: "Gullit goede keuze"
![]() Feyenoord-aanvoerder Patrick Paauwe heeft zich op de website van zijn club positief uitgelaten over de benoeming van Ruud Gullit. "Op het eerste gezicht lijkt Gullit me een prima trainer. Ik ken hem niet heel goed, maar hij is een uitgesproken persoon met uitstraling. En hij heeft bij Feyenoord gevoetbald. Ik denk dat Gullit een goede keuze is." Paauwe had geen uitgesproken voorkeur over wie Bert van Marwijk moest opvolgen. "Wie het zou worden, maakte me niet zo heel veel uit. Ik heb wel eens gezegd dat ik graag een oud-voetballer waar je tegenop kijkt als trainer zou willen hebben. Nou, Gullit is zo iemand. Over Mark Wotte (opvolger van Rob Baan als technisch manager, red.) kan ik weinig zeggen, ik ken hem alleen van gezicht en van televisie. Maar ik zal hem wel snel ontmoeten." Overigens is de benoeming van Gullit nog niet in kannen en kruiken. De KNVB, Gullits huidige werkgever, wil een afkoopsom. "Voor de bond is Gullit het uithangbord van het WK voor de jeugd, dat in 2005 in Nederland wordt gehouden. Een afkoopsom is daarom het minste waar de KNVB recht op heeft. Daarover hebben wij contact met de zaakwaarnemer van Gullit, maar we zijn er nog niet uit", aldus een woordvoerder op de website van de KNVB. Bron: Voetbal.nl |
![]() |
|
![]() |
Ondanks alle smeekbede om Wim Jansen binnen te halen, heeft Jorien het toch voor elkaar gekregen een echte Feijenoorder te strikken voor de functie TD.
Je zal misschien denken, Wotte? Jah Mark Wotte, heeft wel 4 wedstrijden in Feijenoord 1 gespeeld, daarna was ie verdwenen! Nou als dat geen oer-Feijenoorder is die bekend is met de cultuur dan weet ik het niet meer. Is toch een beetje een fiets met een lekke band krijgen terwijl je een Mercedes verwacht.. Maar goed Jorien heeft met z'n scepter gezwaaid, en het volk langs de Maas heeft weer iets om naar uit te kijken. Wens overigens Gullit en Wotte veel succes, op mijn steun kunnen ze (verlopig) rekenen. |
![]() |
|
![]() |
Gullit is qua uitstraling en naam een topper. Maar bij zijn trainercapaciteiten heb ik grote twijfels. Bij chelsea en newcastle werd hij ontslagen, niet voor niks. Hij bevond zich meer in Amsterdam dan bij zijn spelersgroep. Bovendien zette hij bij newcastle alan shearer (de cult held van de club en heel engeland) op de bank. De club stond toen lager dan ooit (bijna degradatie). Daarom werd hij terecht ontslagen. Daarna kwam bobby Robson en haalde met hetzelfde spelersmateriaal ( en shearer in de basis) champions leaque voetbal. Chelsea heeft onder gullit op de fa cup winst na weinig gepresteerd. Nu komt zijn echte test, of hij goede trainer is ja of nee.
Mark Wotte is een afgezwakte kloon van Van gaal en Adriaanse. Hij hebt het met willem 2, utrecht en ado goed gedaan, maar een (volgens velen) topclub als feijenoord in een andere functie moet blijken of hij het in zich heb. Al denk ik dat hij het cker beter zal doen dan Rob baan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gullit heeft een grote naam en kan daardoor spelers makkelijker naar feyenoord als van Marwijk halen dat is voor feyenoord belangrijk als trainer zelf zie ik het hem niet beter doen als van Marwijk omdat hij nou al optimaal presteert met het naar verwachtingen te kwaliteitlose feyenoord.
En dat Wotte bij willem2 weg is en naar feyenoord gaat kan mij niet zoveel boeien, hopelijk sodemietert willem2 volgend seizoen weer in elkaar ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Petrovic assistent van Gullit Uitgegeven: 22 januari 2004 15:56 ROTTERDAM - Zeljko Petrovic wordt volgend seizoen assistent van de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit. De huidige middenvelder van RKC Waalwijk tekende donderdag een contract voor twee seizoenen bij de Rotterdamse club. Petrovic wordt de rechterhand van Gullit, het totale begeleidingsteam wordt in de eerste week van februari definitief samengesteld. Petrovic (38) is bij RKC al jeugdtrainer. Zijn voetballoopbaan voerde de geboren Joegoslaaf langs Buducnost Titograd, Dinamo Zagreb, Sevilla, FC Den Bosch, RKC, PSV, Urawa Red Diamonds en opnieuw RKC. |
![]() |
|
met petro heeft feyenoord tenminste weer een voetbaldier in huis gehaald, dit kan louter positief effect hebben omdat hij nog een paar spelers kent en weet hoe het er nu in de profwereld aan toe gaat...
|
![]() |
las trouwens in de VI dat gullit interesse zou hebben in: Jaap Stam, Philip Cocu en Winston Bogarde. Stam heeft al gezegd geen interesse te hebben, maar het is wel duidelijk dat feyenoord weer ambitieus is en niet van die onbekende chileense talentjes aankoopt.
Ik denk alleen dat geen van drie bij feyenoord komt, alleen denk ik dat bogarde erover na zou denken, maar het idee is leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|