Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond de Grot wel leuk... de opbouw was vet. Beetje Quinton Tarentino-achtig.
Verder heb ik de Ziekte van Lodesteijn gelezen (Door Levi Weemoedt). Ook wel grappig. En n ben ik bezig in Bezonken Rood, van Jeroen Brouwers. Ook wel vet, hard eienlijk wel...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de hemel van hollywood van leon de winter...die is kewl en t einde is is gewoon vaag en top
verder zijn alle boeken van giphart wel vet (giph/phileine zegt sorry)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Giph van Roanld Giphart - HILARISCH!! echt alles zit er in
![]() De Wetten van Connie Palmen - dacht eerst uhg saaie titel bahbahbah, maar ik was dus wel benieuwd wat voor verhaal achter zon saaie titel zou zitten en ik vond t echt een heel mooi/leuk boek. je moet wel van psychologische romans houden de tweeling van tessa de loo - oorlogs roman maar speelt zich af in het eind van de jaren 90 ongeveer. gaat over een 2ling die voor wo2 uitelkaar gehaald is, de ene groeit op in NL en de ander in DL, na de oorlog ontmoeten ze elkaar toevallig weer. de nederlandse vrouw heeft een afschuw van alles wat duits is, zelf als het om haar zus gaat, maar uiteindelijk vertellen ze elkaar hun oorlogservaringen. ik vind het een heel mooi, ontroerend boek, heb het al zoooo vaak gelezen en het blijft een top boek AFRADER: hersenschimmen van bernlev. GADVERDEGADVERDEGADVER!! gaat alleen maar over een oude man die steeds dementer wordt. echt helemaal nix aan ![]() Groetjes! |
![]() |
|
Multatuli - Max Havelaar of de koffieveilingen der Nederlandsche Handelsmaatschappij Echt een verschrikkelijk vies irritant AAAARGH boek om te lezen. Maar je leraar(es) zal blij zijn als je het begrijpt.
|
een boek dat je echt moet lezen is DE PASSIEVRUCHT van KAREL GLASTRA VAN LOON. echt een heel mooi boek, boeit van het begin tot het eind. grappige elementen zitten er wel in. (psychologische roman)
[Dit bericht is aangepast door Mef (13-11-2001).]
|
![]() |
|
![]() |
De ontdekking van de hemel is erg mooi
Het goddelijke monster & Zwarte tranen van Tom Lanoye zijn fantastische boeken!!! (niet zo moeilijk en heel actueel) Giphart en Connie Palmen schrijven ook mooi/leuk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Schitterend boek, IMNSHO. ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
ik vond "Kees de jongen" van Theo Thijssen echt grappig. Niet echt heel mooi, maar gewoon schattig, en het is heel "geloofwaardig" geschreven. Het is naar de gedachten van een kind, en er worden ook echt dingen in besproken, die een kind belangrijk zou vinden. Voor de rest staat alles wat ik wilde zeggen al hierboven.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|