Oud 13-01-2004, 17:05
snarl
snarl is offline
wat is tot nu toe de leukste/grappigste/schattigste/weetikveel gebeurtenis uit/in je relatie? en wat is de stomste/droevigste/etc?

edit: als ik weer tijd heb tik ik wel wat nuttigs.

Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 13:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2004, 17:08
miekmuis
miekmuis is offline
Het leukste moment was denk ik de strandwandeling in Denemarken. (zie ook fototopic jij en je partner)

Het stomste moment was toen hij wegliep na onze eerste ruzie afgelopen weekend. Ik hoop toch dat dat niet meer gebeurt
Oud 13-01-2004, 17:11
Verwijderd
Leukste : onze eerste zoen, erg romantisch allemaal
Grappigste : alle momenten waarop ik lekker mezelf kan zijn bij hem, als we samen lol hebben, elkaar kietelen of een moment van kinderachtigheid hebben
Schattigste : ieder moment als er traantjes in zn ogen komen als ik hem duidelijk maak hoeveel ik van hem hou
Stomste : toen hij voor drie weken naar België ging, met onder andere zijn ex, en ik moest dat van een ander horen
Droevigste : toen ik verliefd werd op een ander, en echt in de knoop zat met mezelf. Of toen hij me vertelde dat zijn zusje zwanger was, alleen hadden we toen nog niets (maar dat was aan de andere kant ook erg schattig)
Dat me het meeste bij zal blijven : euhm..eerste keer sex natuurlijk, de verrassing van 4 dagen Londen, de eerste zoen, geboorte van zijn neefje, ontmoeting met zijn ouders en opa.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:16
Punkygirl
Punkygirl is offline
leukste is onze eerste zoen.. hij draaide ( onbewust) steeds weg of ging ineens wat doen als ik hem eindelijk durfde te zoenen..

het minst leuke is toch wat er is gebeurd in het begin van onze relatie, zijn omgang met mevr. B. W..
Oud 13-01-2004, 17:19
snarl
snarl is offline
ik heb zelf wel veel meer te vertellen maar ik heb ook toetsweek.. (ik vraag me af waarom ik uberhaupt hier op s.com zit.. )

mja. de kerstvakantie was ook heeel erg leuk; drie dagen samen wandelen over een besneeuwd schier, terwijl we net een jaar iets hebben.

en ehm... *denkt*
Oud 13-01-2004, 17:43
Gothic
Gothic is offline
Leukste: vakantie
Grappigste: Toen we bijna verdwaalden in Jakarta , of toen we zeiknat uit zo'n waterding in Six Flags kwamen...
Schattigste: Toen hij iets vertelde en zich daar kwetsbaar opstelde
Stomste: toen hij een week zonder mij op wintersport ging (opzich goed teken dat ik niets ergers kan vertellen)
Dat me het meeste bij zal blijven: eerste zoen, hoe hij eruit zag in pak
Oud 13-01-2004, 17:46
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Liefste/schattigste moment: Dat hij op z'n knieen ging om me ten huwelijk te vragen
Droevigste moment: Dat hij op uitzendig moe(s)t en vandaag dat zijn verlof erop zat....

Moment waar ik naar uit kijk: Dat de uitzendig erop zit en dat we gaan samenwonen en trouwen.
Oud 13-01-2004, 17:51
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
leukste: dat ik allemaal kaarsjes neer had gezet in me kamer enzo

droevigste: heb geen idee eigelijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:00
Stefanie
Stefanie is offline
Leukste: strandwandeling in het donker, toen we net hadden (of was het nou net niet)

Minst leuke: ruzietjes om stomme dingen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:00
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 13-01-2004 @ 18:46:
Liefste/schattigste moment: Dat hij op z'n knieen ging om me ten huwelijk te vragen
Heeft hij je op je achtiende al ten huwelijk gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:04
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Leukste : samen naar party's, samen golven, samen tennissen, samen skiën, samen eten, samen drinken..euhm alles samen? hihihi
Grappigste : als we saampjes de slappe lach hebben, als we gaan "vechten" en idd kinderachtig gedrag
Schattigste : als hij een beetje jaloers is
Stomste : no comment
Droevigste : dat het is uitgeweest....
Dat me het meeste bij zal blijven : nou moeilijke tijd blijft me zeker bij, alle leuke dingen, eerste x sex idd ook
Oud 13-01-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
snarl schreef op 13-01-2004 @ 18:05:
wat is tot nu toe de leukste
dat we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar
grappigste
dat is zoveel, 'k zou het niet weten
schattigste
dat we samen in bed lagen en ik voelde me beroerd, en moest huilen, en hij lag gewoon stil bij me, en liet me uithuilen en hij vroeg niet wat er was.. hij was er gewoon voor me op dat moment.. fijn
minst leuke
dat hij niet romantisch is
droevigste
elke keer afscheid nemen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:52
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
Leukste: een weekje in frankrijk vorig jaar oktober toen we s'avonds langs het water op een bankje naar de stad keken
Grappigste: Dat we voor de gein een hoopje gingen doen en kats door mn bed heen krakten
Schattigste: dat hij er altijd voor me is..altijd
Stomste: dat hij soms nogal erg jaloers is(opzich ook wel heel lief en goed maar ook een beetje vervelend)
Dat me het meeste bij zal blijven: Frankrijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:53
Kadaver
Kadaver is offline
Het mooiste moment ooit met een meisje was met mijn laatste ex: Samen geslapen op het strand van Scheveningen.... het was koud maar we hielden elkaar warm
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:54
Slettelina *
Slettelina * is offline
Leukste : Samen naar concerten, in het gras liggen samen, de martelshow doen.
Grappigste : Zoveel.
Schattigste : Als hij een een bepaalde manier een geluidje maakt. of op een manier als hij naar me kijkt, als ie bij een concert in een keer achter me gaat staan en zijn armen om me heen slaat
Stomste : dat ik drie weken naar kreta moest
Droevigste : bij het afscheid naar Kreta dat we allebei ontzettend moesten huilen
Dat me het meeste bij zal blijven Ons Oasis concert samen, eerste keer Noorderslag samen, eerste zoen/ afspraak en eerste keer sex
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:10
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 13-01-2004 @ 19:00:
Heeft hij je op je achtiende al ten huwelijk gevraagd?
Ja...now en?
Oud 13-01-2004, 19:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 13-01-2004 @ 20:10:
Ja...now en?
Ik zou het een beetje jong vinden, maar toch gefeliciteerd!
Oud 13-01-2004, 21:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Niet echt in mijn relatie, maar wat er wel mee te maken heeft: Mijn vader dacht toen mijn vriendje voor het eerst naar ons huis belde dat hij de makelaar aan de telefoon had, omdat die dezelfde voor- en achternaam als mijn vriendje heeft

Het stomste: sommige ruzies die om werkelijk niks gingen.
Oud 14-01-2004, 06:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
stomste: de zomervakantie, toen we allebei nog apart op vakantie gingen. Wat heb ik hem gemist
Wat dan wel weer leuk was om elkaar terug te zien. Het besef dat je elkaar zó gemist hebt.

buh, kan verder ff niet zo diep denken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:12
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-01-2004 @ 20:13:
Ik zou het een beetje jong vinden, maar toch gefeliciteerd!
Dank je wel. Ik snap best dat mensen zeggen: Wat jong!!??
Onze vrienden en familie denken er niet zo over. Hun kennen ons beide en zien hoe gelukkig we samen zijn. Iedereen zegt dat we bij elkaar horen en hoe leuk we samen zijn. Voor mensen die ons niet kennen is het wat moeilijker te begrijpen en dat begrijp ik best, maar als je weet dat het goed zit dan maakt leeftijd echt niet uit
Oud 14-01-2004, 13:25
damaetas
damaetas is offline
mooi moment: we stonden in ierland tegen een stenen muurtje naar de zonsondergang te kijken en toen kwam er zo'n oud koppeltje voorbijwandelen (75jaar ofzo) en toen zei die meneer in een heerlijk iers accent: "enjoying the sun are you? aaah, nothing like it when you're young "

hihi, vonk wel liev fan die meneer
Oud 14-01-2004, 13:26
Verwijderd
hij zegt altijd: niet huilen, anders moet ik ook huilen.. en laatst moest ik heel erg huilen, hij kwam naar me toe en toen had ie rooie oogjes.. toen hij zei dat t kwam omdat ik huilde smolt ik helemaal..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:42
snarl
snarl is offline
hm. dat van loontjuh heb ik ook wel eens ja. en dan samen heel lang huilen

ook leuk is het om na een jaar nog steeds/alweer heel erg verliefd te zijn en dat dan ook heel goed te weten van elkaar.

(minder leuk is het als je elkaar daarna drie weken niet kunt zien doordat je beide toetsweek hebt, achter elkaar.)
Oud 14-01-2004, 16:30
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Leukste : De dagen dat het nog zomer was en we naar het strand gingen aardbijen ijsjes eten
Grappigste : uhhhh de caviarace die we hielden
Schattigste : als hij schattig vraagt,, "kim, kijk me eens aan" en dan iets heel liefs zegt
Stomste : dat ik hem een week niet zag toen hij tentamens had.
Droevigste : hmm, ik weet niet echt iets drievigs eigenlijk.Dat me het meeste bij zal blijven de eerste dag dat ik met hem alleen was
[/QUOTE]
Oud 17-01-2004, 15:52
Dzanan
Dzanan is offline
leukste was: nachtelijke terugfiets reisje

minst leuke, dat het 2 weken geleden uitging
Oud 18-01-2004, 09:47
*underworld*
*underworld* is offline
Leukste was zeker Bosbadhoeven
Sex in een douchehokje is echt fantastisch!!! geloof me....

Het droevigste is dat hij het anderhalve maand geleden uitmaakte... Hij wilde vrij zijn en was niet meer verliefd
Oud 18-01-2004, 10:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Heartbeat13 schreef op 13-01-2004 @ 18:46:
Droevigste moment: Dat hij op uitzendig moe(s)t en vandaag dat zijn verlof erop zat....

Moment waar ik naar uit kijk: Dat de uitzendig erop zit en dat we gaan samenwonen en trouwen.
Hebben jullie al een datum voor t huwelijk?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:07
droomkoningin
droomkoningin is offline
Minst leuke is dat ik het heb uitgemaakt....
Leukste daarna was onze eerste zoen na zo'n 3 maanden... was heel romantisch... (jip, tis weer goed!)
Oud 18-01-2004, 12:24
probeer
probeer is offline
ons leukste moment was dat ik dr zeg maar voor de 2e keer in mn leven zag, omdat we bij haar hadde afgesproken. dus wij zitten na n half uurtje ofzo (ouders, kopje thee, vragen enzo) op dr kamer, en toen hebben we 3 uur lang, met onze ruggen tegen elkaar, zitten praten. dat was echt het leukste moment uit onze relatie.
Oud 18-01-2004, 12:32
Verwijderd
Leukste was iig toen we na een hoop gestoei samen met elkaar op de bank in slaap vielen.

Het allerleukste was dat we toen ook niets hadden, maar wel elkaar ondertussen al een half jaar leuk vonden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:18
Evana
Evana is offline
Dat ik het aan haar vroeg en zij 'ja' zei!
Oud 18-01-2004, 16:22
miro
miro is offline
leukste: Ieder spontaan moment wat we samen meemaken is toch wel geweldig. T leukste was denk ik onze zomvervakantie.

Stomste: Een aantal momenten in de eerste 2 maanden van onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:31
Sangria
Sangria is offline
Leukste..?

Toen we nog niks hadden en ik dacht dat hij me nooit ook maar zou zien staan, hij me aansprak en een rijtje ging opsommen met plaatsen waar hij me al eerder gespot had inc. dag en tijd..

En nog dacht naïeve ik dat ik geen kans maakte..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten