Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 19:22
Cinamon
Cinamon is offline
En misschien is dit een nutteloze topic voor jullie
Maar ik wilde graag weten wat er vandaag aan de hand was in capeside cuz... Missed it

anyone?

ps. Als het zwaaaaaaaaaaaaaaar onzinnig is dan close em maar
nogmaals niet zwaaaaaaaaaar onzinnig voor mij
Oud 28-04-2002, 19:24
Verwijderd
Nouhou.. was een erg zielige aflevering vandaag.. Mitch was dood gegaan door dat auto-ongeluk.. en nou was iedereen aan het rouwen enzo...

Ik moet stoppen, dus meer kan ik ff niet vertellen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:51
heldin
heldin is offline
het was wel errug dramatisch ja..

dawson vond dat het zijn schuld was omdat ze ruzie hadden voor t ongeluk. pas op het einde moest ie eindelijk huilen. verder is er niks gebeurd geloof ik, ze waren met zn allen in capeside voor de begravenis en zo.
en ze kregen steeds van die flahbacks over mitch, van toen dawson 12 werd en zo, was wel mooiig
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 19:53
Cinamon
Cinamon is offline
aw...

sonde
ach bedankt in ieder geval...
bubaajz
Oud 28-04-2002, 23:28
aidan
aidan is offline
wie vind ook dat DRUE VALENTINE terug moet keren?!?!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:34
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
aidan schreef:
wie vind ook dat DRUE VALENTINE terug moet keren?!?!
Ikke!

Prachtige kerel vond ik dat!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:41
Breg
Breg is offline
nouja, wat er gebeurd is is dus al een beetje uitgelgd. Mitch is dus dood door een auto ongeluk, Dawson vondt dat het zijn schuld was. Pacey, Joey, Jen, Jack en Jen´s oma waren terug naar Capeside gegaan om Dawson en z´n moeder te steunen. En toen kregen ze allemaal flshbacksvan speciale momenten die ze met Mitch hadden doorgebracht. En Joey voelde zich zielig omdat Dawson haar hulp niet wilde. En Pacey liet Dawson de plek zien waar Mitch dat auto-ongeluk had gehad, en vertelde er ook bij dat het kwam door een man die slapend achter het stuur zat (dat deed ie dus allemaal om Dawson in te laten zien dat het zijn schuld niet was).

En Drue moet inderdaad weer terugkomen, door hem werd het weer een beetje spannend nu vind ik het weer een beetje saai.

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:24
Nuck
Nuck is offline
Ik vind het echt een vreselijke zeikserie, maar het werkt heel verslavend . Ik zit nou ook vrijwel iedere zondagavond voor de buis...
Maar ik heb gisteren niet gezien.
Oud 29-04-2002, 19:44
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik vind het echt een vreselijke zeikserie, maar het werkt heel verslavend . Ik zit nou ook vrijwel iedere zondagavond voor de buis...
Maar ik heb gisteren niet gezien.
kat dit precies kunnen zeggen... ik zit me zo'n beetje de hele tijd te ergeren ook dit weer, dat die vader danopeens weer dood gaat, het ging al allemaal zo goed vond ik en kat ut gister ook niet gezien, volgens mij is dat maar goed ook...
Oud 10-07-2002, 16:40
Verwijderd
ff een oud topic uppen..

ik heb zondag dawson's creek gemist..
Wat isser gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:49
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
ff een oud topic uppen..

ik heb zondag dawson's creek gemist..
Wat isser gebeurd?
Nou ik zie altijd maar het laatste half uur (en das dan wel meer dan jij he )

Dawson was een film aan het maken, Audrey had de hoofdrol samen met zo'n jongen. Nou die jongen was dus kei slecht en besloten Dawson en de rest op zoek te gaan naar een nieuwe acteur. Dat werd toen Charlie.
Oja, Audrey en Pacey hebben gezoend, toen zij bij hem haar tekst ging oefenen.
(Joey vond het niet erg, als die twee wat met elkaar zouden krijgen.)

*weet verder nix meer*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:10
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

Nou ik zie altijd maar het laatste half uur (en das dan wel meer dan jij he )

Dawson was een film aan het maken, Audrey had de hoofdrol samen met zo'n jongen. Nou die jongen was dus kei slecht en besloten Dawson en de rest op zoek te gaan naar een nieuwe acteur. Dat werd toen Charlie.
Oja, Audrey en Pacey hebben gezoend, toen zij bij hem haar tekst ging oefenen.
(Joey vond het niet erg, als die twee wat met elkaar zouden krijgen.)

*weet verder nix meer*
joey heeft d'r leraar nog een keer gezoend
audrey en pacey hebben nu volgens mij ook relatie
jack is weg bij die mensen want die erik(ofzow) beschuldigde hem ervan te proberen te zoenen(was niet waar, erik is zelf ook homo(of was dit de keer ervoor al ))

meer weet ik zo ff ook niet
Oud 11-07-2002, 13:12
Verwijderd
tenk joe!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:26
Mizz X
Mizz X is offline
Het wordt steeds soap-achtiger; vroeger kon je 3 weken niet kijken en dan hadden ze nog steeds niet gezoend, nu mis je na 1 aflevering alweer 3 stukgelopen relaties en 3 nieuwe etc.
Wel een stuk leuker trouwens om naar te kijken!

En ik vind het erg leuk dat die Audrey erin is gekomen. Pept de boel een beetje op. En het erg leuke studentenleven enzo, ja ze zijn er wel op vooruitgegaan.
Oud 14-07-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Mizz X schreef:
Het wordt steeds soap-achtiger; vroeger kon je 3 weken niet kijken en dan hadden ze nog steeds niet gezoend, nu mis je na 1 aflevering alweer 3 stukgelopen relaties en 3 nieuwe etc.
Wel een stuk leuker trouwens om naar te kijken!

En ik vind het erg leuk dat die Audrey erin is gekomen. Pept de boel een beetje op. En het erg leuke studentenleven enzo, ja ze zijn er wel op vooruitgegaan.
audrey is cool.. ze speelde eerst ook in malcolm in the middle... die met dat toneelstuk.. jajaaaah
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:54
rickert
rickert is offline
Ik drop het maar in dit topic omdat dat waarschijnlijk zal moeten als ik hem apart zo openen

Ik heb met iemand een discussie wie knapper is Jenn (michelle williams) of Joey (katie holmes)

wat vinden jullie? Ik vind Jenn persoonlijk het knapst...
Oud 14-07-2002, 18:12
Verwijderd
katie holmes is leuker en knapper michelle williams vind ik zelf sexier
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:32
fruitmand
fruitmand is offline
wow...die aflevering vandaag was mooi...
Oud 14-07-2002, 19:36
Sizzm
Sizzm is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
wow...die aflevering vandaag was mooi...
beetje jammer dat het alleen over joey en die overval ging
Oud 14-07-2002, 19:54
rickert
rickert is offline
hmmz vanaaf vonnik niet zo leuk eigenlijk.... beetje saai. De serie is toch vooral door de afwisseling met karakters als: Dawson, Joey tegenover: Pacey, Audrey en Jack zo leuk vinnik. en dan maar 1 karakter een uur lang is nogal saai vinnik maja....

volgende week beter
Oud 15-07-2002, 19:32
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Sizzm schreef:

beetje jammer dat het alleen over joey en die overval ging
vond ik juist helemaal niet!
ik vond het juist knap hoe ze een hele aflevering met maar 1 van hen maakte, echt heel gaaf.
en ik vond hem gewoon mooi...
Oud 15-07-2002, 19:46
Verwijderd
Zaten wel mooie stukjes in ja!! toen ze dat kindje vertelde dat haar vader een held was enzoow..
Ik vond deze aflevering niet saai ofzo, maar tis toch wel leuker als de personages een beetje afgewisseld worden..

Oow.. en ik vind Joey knapper
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 22:00
Tox
Tox is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Oow.. en ik vind Joey knapper
zeker mooie meid, dat mag gezegd worden.
Oud 16-07-2002, 20:24
heavinly
heavinly is offline
wiiiiiieh Dawson's Creek

Katie is trouwens echt super cool en heel knap vind ik (ik = beetje heel erg fan van Katie ).
Afgelopen aflevering vond ik best wel vaag, zo alleen over Joey. Maar dat ze tegen dat kind zei dat de vader een held was vond ik eignelijk niet zo sterk, kan aan mij liggen. Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering met Pacey en Audrey..
Tralalala
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 22:03
Mizz X
Mizz X is offline
Gister was weer een leuke uitzending!

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Audrey en Pacey, vind het wel een leuk stel!

En volgens mij gaat Dawson en Jen ook niet zo heel lang meer duren, trouwens, weet iemand wanneer de zomerstop begint?
Oud 22-07-2002, 22:12
Fanny
Fanny is offline
Citaat:
Mizz X schreef:
Gister was weer een leuke uitzending!

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Audrey en Pacey, vind het wel een leuk stel!

En volgens mij gaat Dawson en Jen ook niet zo heel lang meer duren, trouwens, weet iemand wanneer de zomerstop begint?
Volgens mij komt er geen zomerstop, volgens mij gaat het gewoon de hele zomer door Maar dat weet ik niet zeker hoor!!!
Ik hoop het wel
Oud 23-07-2002, 09:31
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Of het komt na de zomervakantie , want het scheelt niet veel of we lopen bijna gelijk met Amerika -het scheelt volgens mij iets van 10 episodes- (daar hebben ze als het goed is momenteel een "zomerstop" of "seizoenstop", tis maar hoe je het wilt noemen)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:05
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Of het komt na de zomervakantie , want het scheelt niet veel of we lopen bijna gelijk met Amerika -het scheelt volgens mij iets van 10 episodes- (daar hebben ze als het goed is momenteel een "zomerstop" of "seizoenstop", tis maar hoe je het wilt noemen)
ja inderdaad, maar hebben we kans op herhaling weer (net als vorig jaar) als er zomerstop is? we lopen trouwens 7 a 8 afleveringen achter op Amerika weinig eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 10:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
van mij mag wel een zomerstop komen.. ik ga volgende week 3 weken op vakantie en dan mis ik 3 afleveringen
Oud 25-07-2002, 11:31
Verwijderd
Ik kijk niet meer sinds ze naar Boston zijn verhuisd..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:49
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:

Maar ik wilde graag weten wat er vandaag aan de hand was in capeside cuz... Missed it

valt me nou pas op, ze wonen niet meer in capeside
Oud 25-07-2002, 19:43
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:

valt me nou pas op, ze wonen niet meer in capeside
in april ook niet meer?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:48
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ff iets anders:

die leraar van joey is echt KJOETTT !!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 15:49
rickert
rickert is offline
mmmz dus na de zomer lopen we gelijk met Amerika... dan zal het wel weer jaartje herhalingen worden en dan pas weer nieuwe vrees ik
Oud 29-07-2002, 13:09
Fanny
Fanny is offline
Ik heb gister Dawson's Creek niet gezien!!!
Wat is er allemaal gebeurd?

Alvast bedankt...
Oud 29-07-2002, 15:11
Signy
Signy is offline
Citaat:
Fanny schreef:
Ik heb gister Dawson's Creek niet gezien!!!
Wat is er allemaal gebeurd?

Alvast bedankt...
*vertel bui*

Uhmzz, Charlie vroeg aan Joey of ze in zijn band wilde zingen... Ze zei jah, maar niet vanwege Charlie, maar omdat ze het gewoon een leuke ervaring leek. Samen met Pacey en Audrey gingen ze naar die tent toe waar ze optraden. (Pacey heeft auto >>> handig) Onderweg kregen Pacey en Charlie ruzie. Werd bedaard door Audrey. Aangekomen bij dat café, bleek t een metalcafé te zijn, Joey werd zenuwachtig. Ze werden eerst afgekraakt op het podium, later zette Charlie een nummer in wat wel goed werd ontvangen, Joey ging uit haar dak.
Audrey & Pacey wilden eens rustig alleen zijn op 1 kamer dus bleven ze een nachtje in een hotel slapen. Charlie en Joey ook ... op een kamer, er is niks gebeurt.
Dawson, Jen, Grams en Jack gingen naar Capeside omdat het kleine zusje van Dawson jarig was. Jen wilde het uitmaken met Dawson, maar kreeg daar niet echt de kans toe omdat er een vreemde man ook op het feest was >>> de nieuwe vriend van Dawsons moeder. Later maakt Jen het toch uit....

Dah wast.
Oud 30-07-2002, 12:52
Fanny
Fanny is offline
Thanks!!!!
Oud 01-08-2002, 15:38
*Curly*
*Curly* is offline
Dawson's Creek is zwaaaaaar verslavend I luv it. Ennuh ik vind Joey die niet serieus is leuker dan Jen.....
Drue Valantine moet zdker tergkomen dat was nog eens iemand!
Charlie is ook leuk als afwisseling en Audrey is wel leuk maar werkt af en toe op mijn zenuwen met die kop van haar!
Die leraar is het lekkerste uit de serie *zucht* waarom hebben wij niet dat soort leraren dat maakt de lessen leuker
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 22:59
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik vind het echt zooo kut dat er geen zomer stop is!!! ik ben nu op vakantie (jaja een internet cafe is errug handig) en ik moet 1 aflevering missen (de andere 4 die ik mis heb ik opgenomen alleen die van 11 augustus kan ik nie opnemen )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 23:16
Verwijderd
Je kunt altijd je vriendinnen vragen om op te nemen.

Citaat:
*Curly* schreef:
Charlie is ook leuk als afwisseling en Audrey is wel leuk maar werkt af en toe op mijn zenuwen met die kop van haar!
Die leraar is het lekkerste uit de serie *zucht* waarom hebben wij niet dat soort leraren dat maakt de lessen leuker
Audrey is echt irritant!

Die leraar heeft ook een keer in Angel gespeeld als een badguy...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:19
Bisz
Bisz is offline
Seizoen 5 is nu alweer bijna afgelopen en dan komt het laatste seizoen nummero 6. In Amerika zijn ze dat nu aan het opnemen. waarschijnlijk komt Andie weer terug en Audrey wordt een vast castlid. Yahoe. Ik ben zo blij.
Oud 04-08-2002, 14:13
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
seizoen 6 zou toch het laatste seizoen van Dawson's creek worden?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Oud 04-08-2002, 15:45
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
zou ik echt heel jammer vinden
maar eigenlijk best logisch. Ze zijn allemaal ergens in de twintig en spelen 17/18-jarigen, ik denk dat ze zelf nu ook wel eens verder willen. Maaar.. *buh* ik leef met die serie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:53
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Misschien dom vraagje, maar wanneer komt t nou eigenlijk?? Ik was een jaar geleden altijd een trouwe kijker, maar toen ging t naar een andere zender, andere tijd, andere dag en nou weet ik niet meer wanneer, hoelaat en waar. So can anybody tell me?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:55
Verwijderd
Dawson's Creek elke zondag om 19.35 uur.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:59
Bram
Bram is offline
mag ik iets vragen?Was de laatste aflevering dan niet dat ze hun diploma kregen uitgereikt en dat Pacey toen het stadje verliet, om met een boot mee te gaan ofzo?Dit was nl. de laatste aflevering uitgezonden in Belgie een paar maand geleden. Maar nu lees ik hier van alles dat ik nooit gezien heb?
Oud 08-08-2002, 17:16
Signy
Signy is offline
Citaat:
Bram schreef:
mag ik iets vragen?Was de laatste aflevering dan niet dat ze hun diploma kregen uitgereikt en dat Pacey toen het stadje verliet, om met een boot mee te gaan ofzo?Dit was nl. de laatste aflevering uitgezonden in Belgie een paar maand geleden. Maar nu lees ik hier van alles dat ik nooit gezien heb?
Dat was de laatste aflevering van seizoen 4. In NL zijn ze nu bezig met seizoen 5.
Oud 08-08-2002, 17:16
Signy
Signy is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Dawson's Creek elke zondag om 19.35 uur.
Net 5.
Oud 08-08-2002, 21:16
Bram
Bram is offline
Verdorie dat ze dan maar gauw aan seizoen 5 beginnen in belgie!!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten