Tjah... Waarom mogen jouw ouders hem niet?
Ouders hebben vaak meer levenservaring en zien toch de zaken wat duidelijker dan verliefde tieners. Dus denk eens goed na of ze gelijk hebben. Ze kunnen ook totaal ongelijk hebben hoor, maar je moet proberen om er objectiever na te kijken.
Vervolgens is het belangrijk dat je kijkt hoe je ouders er me omgaan. Hoe belangrijk zijn ze voor je en denk je dat ze het ooit zullen accepteren? Als ze het niet accepteren, hoe vervelend is dit dan voor de omgang en je leven.
Ik acht de kans klein dat zijn ouders je zullen accepteren, gezien het feit dat ze totaal niet onbevooroordeeld met jouw bestaan zijn omgegaan en je meteen afgeschreven hebben. Ze zitten nu al in een verdedigende positie en breng hun onjuistheid dan maar aan hun verstand. Het is soms bijna net zo moeilijk als een gelovige ervan te overtuigen dat god niet bestaat.
Je moet ook in overweging nemen wat de invloed zal zijn op je geliefde. Hij ligt onder vuur door zijn ouders en hoe duidelijk laat hij merken dat hij er last van heeft.
Dit zijn wat dingen waar je over na kan denken, ik kan je geen oplossing bieden dit is meer een soort gedachtenpatroon waar je zelf invulling aan kan geven
You got the info!