Citaat:
She-Devil schreef op 18-01-2004 @ 21:50:
You don't get respect outta this mejuffrouw.
|
Ofwel weten jullie zelf maar half hoe een specifieke stijl eruit ziet ofwel willen jullie gewoon niet serieus antwoorden.
Ik wil gewoon wat meer te weten komen over verschillende stijlen. En misschien als er iemand hier een minder voorkomende stijl hanteert, waar al dan niet een hoop vooroordelen mee gepaard gaan, dan is het nu wel het moment om je stijl even uit te leggen.
Ik weet ook wel dat skaters een skatebroek dragen, maar de vraag is waarom? Is het omdat het gemakkelijker gaat om te skaten?
Punkers zijn wel eens geneigd een hoop piercings te hebben, is dit om vrijheid te uiten? Of is het gewoon omdat het erbij hoort of mooi is?
Zo'n vragen stel ik me nu. Ik denk wel dat op het forum veel verschillende soorten mensen zitten en dat je dit nu eenmaal niet in één hokje kan steken weet ik ook wel, maar toch zal je altijd meer bij de ene stijl aanleunen dan de andere.
Ik zou graag weten of je al altijd die stijl had of nog maar enkele weken of zo en waarom jullie voor die stijl kiezen.
Heeft het te maken met principes, omdat je er stoer wil uitzien, door je muziekkeuze??
Ik wist niet dat dit echt zo'n moeilijke vragen waren, echt niet.