![]() |
|
He, ik ben nu een paar maandjes bezig met 3ds max 5 voor de lol en nu ben ik samen met een paar vrienden voor de lol een filmpje aan t maken, over een paar aliens op mars
![]() ![]() ![]() nu heb ik een aantal basisemoties gemaakt en een paar mondbewegingen, ik wou vragen wat jullie van de emoties vinden, of er nog iets moet veranderen, de positie van de ogen of de grootte van pupillen maakt niet uit, want die horen niet bij de gelaatsuitdrukking, maar meer iets of de mondhoeken goed zijn etc. ik heb txt extensie gedaan, in de hoop dat hij vanaf geocities hotlinkt edit: hij laat de plaatjes niet emer zien (The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer) Grrrr nou dan maar alleen de links... en dan hopen dat hij t soms nog we doet... 3 emoties: http://www.geocities.com/visar_animations/emoties.txt blij, bedroefd ....bang/schrikken iets oudere versie http://www.geocities.com/visar_anima...wip-alien2.txt
Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 18:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hee hij doet t niet meer! ff wat op vinden..., maar tja ik ben ook nou nog niet zo geweldig dat ik al hele complexe dignen maka, maar we houden tliever in de pixar achtige stijl (alhoewel die altijd nog kewler zijn
![]() peperkorrel; armen benen enzo geboned (alhoewel hij 57 bones heeft heb ik ze niet al te logisch geplaatst, ik moet dat maar ns overnieuw gaan doen ![]() t is jammer dat t oog niet zo mooi is, i kgebruik een speciale manier van belichting die niet zo een leuke highlight maakt ![]()
||
Citaat:
uhuhuhu er zat toch bij title screen enzow van die pixelige plaatjes, en daaruit kon je ook dergelijke mannetjes halen ![]() EN DUH dat het niet zo uitzag lang geleden ;p
|
ik vind m lief
![]() ![]() gezichtsuitdrukkingen zijn goed gelukt volgens mij hoor. wordt t dan een echt filmpje uiteindelijk? met bewegende beelden dus enzo? cool ![]() nee, ik heb niet zoveel verstand van computers en hun programma's ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|