Oud 20-01-2004, 16:31
Verwijderd
Mijn vriendin (10½ maand hebben we nu) wil uit met een jongen die ze kent van de chat, van een half jaar geleden. Ze spraken onlangs weer met elkaar op msn.
Hij vond haar toen erg leuk en nu volgens mij nog steeds.
Zij vind hem een mooie en "schattige" jongen.

Nou vroeg ze aan me of ik er problemen mee heb als ze uitgaan, naar de bios ofzo... als vrienden. Hij zei namelijk tegen haar dat hij wel met haar wou afspreken, en zij zei toen als vrienden.

Natuurlijk geloof ik mijn vriendin en ik vertrouw haar ook dat ze niks zal doen. Hem vertrouw ik alleen helemaal niet, ik ken hem ook verder niet.
Bij mij is ze nog nooit vreemd gegaan, zegt ze en dit geloof ik ook. Bij haar vorige relaties is ze vaak vreemd gegaan, maar dat waren iets "lossere" relaties...

Natuurlijk vertrouw ik haar, wat ik al zei. Maar ik vind het gewoon niet fijn weetje, ik voel me er niet prettig bij. Hij ziet namelijk duidelijk wat in haar (ik zat erbij toen ze zatten te chatten) en zou best iets meer willen dan alleen vrienden zijn...

Ik denk dat ik tegen haar zal zeggen dat ze zelf moet kiezen wat ze doet (logisch) maar ik zeg er wel bij dat ik me er niet prettig bij voel.

Heeft iemand hier in zo'n situatie gezeten?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Misschien iemand tips ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2004, 16:42
Verwijderd
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, alleen dan van de andere kant gezien. ik heb sinds een paar weken weer leuk contact met mijn exvriend, en binnenkort komt hij langs om foto's te kijken. Ik heb alleen het vermoeden dat hij me leuk vindt, maar ik ben nog enorm gelukkig met mijn vriend (bijna 19 maanden). Ik vind hem niet leuk, maar kan me goed voorstellen dat mijn vriend daar misschien anders over denkt.
Ik denk dat je je vriendin toch het vertrouwen moet geven, en die jongen maar links moet laten liggen. Ik neem aan dat je vriendin verstandig genoeg is, en dat ze jou niet laat schieten voor die ander gast. En sorry, als ze dat wel doet, moet je eens na denken of ze je wel waard was.

Misschien denk ik er makkelijk over, maar weet niet hoe zwaar je er aan tilt natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:51
Verwijderd
gewoon laten gaan, als je t niet wil dan word t alleen maar spannender, maar ik heb t idee dat je je vriendin niet genoeg vertrouwd, want je zegt haar te vertrouwen maar hem niet, ik neem aan dat je vriendin mondig genoeg is om te zeggen dat ze niks met hem wil mocht ie iets proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:58
Maarten
Maarten is offline
Tjah, inderdaad lastige situatie. Maar verbieden heeft zoiezo geen zin denk ik. Ik zou het ook niet fijn vinden en dit duidelijk maken maar ik zou het niet verbieden.

Als zij gewoon voor de lol met hem naar de bios wil gaan dan doet ze dat toch lekker? Als ze te vertrouwen is doet ze niks en als ze niet te vertrouwen is dan heeft verbieden zoiezo geen zin omdat dan er iets mis is met je relatie. Ze zou zonder het te verbieden niet vreemd moeten gaan toch? Dit is toch vrij vanzelfsprekend lijkt mij?

Die vriend, tjah. Jouw vriendin bepaalt wat ze wel en niet wil toch?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 20-01-2004 @ 17:58:

Ja, dat is waar. Ik was ook absoluut niet van plan tegen haar te zeggen dat ze niet mag. En ik vertrouw haar ook voor 100%, als hij iets zou proberen zou zij hem waarschijnlijk slappen , ik mag hem gewoon niet zo.
Ik zeg wel gewoon tegen haar dat ze mag gaan, maar dat ik me niet 100% op me gemak erdoor voel...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:06
highlight
highlight is offline
Mijn vriend wilde dit ook, met een vriendin naar de bios. dit heeft hij dus ook gedaan, en het kwam er op neer dat zij hém heeft gezoend. Dus misschien vertrouw je je vriendin nog zo goed, ik zou mijn vriend geen tweede keer laten gaan...
Oud 20-01-2004, 17:07
Maarten
Maarten is offline
Leg dan aan haar uit dat je hem ziet als het type foute jongen en dat je het daardoor niet prettig vindt. Maar dat zij zelf moet weten wat ze doet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:23
probeer
probeer is offline
ik heb precies hetzelfde gehad, en moet zeggen, gewoon doen, dit is echt iets wat gewoon te dom voor woorden is om ruzie over te krijgen. als ze van je houd, zal er totaal niets gebeuren. dusja.. ik heb mijn vriendin iig niet tegen gehouden, en vond het prima.
Oud 20-01-2004, 17:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 20-01-2004 @ 18:03:
Ik zeg wel gewoon tegen haar dat ze mag gaan, maar dat ik me niet 100% op me gemak erdoor voel...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:59
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Als het toch een gewone vriend is, dan kan je toch gewoon met z'n drieen gaan, leer jij die gast ook kennen.
Ikzelf zou daar geen problemen mee hebben als ik met een vriend wat wil gaan doen en mijn vriend gaat ook mee, juist gezellig
Oud 20-01-2004, 22:42
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik denk dat je eigenlijk geen keus hebt..
als je haar zegt dat je het niet wil, zou het voor haar misschien alleen maar spannender worden om toch te gaan..
en zoals je al zegt.. je vertrouwd je vriendin volledig.. ik snap dat je hem neit vertrouwd (ik heb op het moment precies hetzelfde ) maar ik denk dat je je er toch overheen moet zetten..

het is simpel gezegd.. maar als ze vreemdgaat is ze je gwoon niet waard.. dat weet je zelf ook.. ok, heel simpel en het zal ook wel heel klote zijn als het gebeurd.. maar je weet wel waar je aan toe bent en komt daar niet pas vover bijv 2 jaar achter

ik zou haar overigens WEL zeggen hoe je erover denkt..
dat je het haar niet wil verbieden maar dat ze wel begrip krijgt voor jouw situatie

edit:
overigens is er nog geen oplossing voor mijn probleem.. omdat de vrouw en jongen in kwestie bij mij elkaar niet meer hebbe gezien aan gezien er telkens wat tussen kwam..
helaas ligt het bij mij iets anders... zij is mijn ex.. ik wil haar terug, zij mij naar eigen zeggen.. maar de jongen die haar wil zien.. is tevens een ex van haar.. ze zegt zelf er NIETS meer voor te voelen en hem echt als vrienden wil zien
Oud 20-01-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 20-01-2004 @ 17:58:
Tjah, inderdaad lastige situatie. Maar verbieden heeft zoiezo geen zin denk ik. Ik zou het ook niet fijn vinden en dit duidelijk maken maar ik zou het niet verbieden.

My thoughts exactly, daarbij dat het "verbieden" averechts zal werken.., is er trouwens een manier, waar jij je relationele authoriteit kan laten gelden? Ookal is het alleen dat je even langs hopt in het cafe waar ze dan zitten.. , om even kennis met hem te maken?

Toon jij aan haar dat je hem wel wil leren kennen, en aan hem dat jij haar liefhebbende vriendje bent
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 01:33
GRRR
GRRR is offline
gewoon laten. als je je werk goed doet dan heb je niets te vrezen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 06:01
miro
miro is offline
Ik zou het iig zeker niet leuk vinden en dat zou ik hem ook goed duidelijk maken. Maar ik zou t m niet verbieden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 06:29
Maarten
Maarten is offline
Wat zijn we het toch allemaal met elkaar eens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 08:55
merijn
merijn is offline
Heeft ze hem ooit al in het echt gezien??

Of kent ze hem alleen van de chat??

In dat geval moet ze nog maar eens bedenken dat het misschien wel een vies oud ventje uit het plaatselijke bejaardentehuis is.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 10:28
damaetas
damaetas is offline
je moet ook maar haar vertrouwen in hem vertrouwen
ofzo
Oud 21-01-2004, 11:47
juno
juno is offline
Face it, je hebt concurrentie. En dat is echt je eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 21-01-2004 @ 12:47:
Face it, je hebt concurrentie. En dat is echt je eigen schuld.
huh?

Maargoed, als je háár vertrouwt, dan kun je er zeker van zijn dat er niets gebeurt, toch? Of je hem vertrouwt doet er dan niet toe; zo lang zij niets met hem wil doen, zal er ook niets gebeuren. En als hij haar dwingt, dan is dat eerder zielig voor haar dan voor jou. Gewoon laten gaan dus.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:20
Verwijderd
Heeft niets met vertrouwen te maken. Als zij af wil spreken met een wildvreemde die ze via MSN kent, die ze ook nog leuk en schattig vindt, terwijl ze een vriend heeft, dan eindigt die d@te in bed. Ik zou maar oppassen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:22
juno
juno is offline
Het is inderdaad een beetje raar dat ze die schattige internet knul in private wil ontmoeten...als ze hem alleen aardig vindt vraagt ze haar vriend wel mee, toch?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:25
Verwijderd
Het heeft met het wel of niet ontstaan van gevoelens te maken.. of je iemand nou kunt vertrouwen of niet, gevoelens kunnen altijd ontstaan. En als je haar kunt vertrouwen zal er op die "date" heus niks gebeuren, maar dat neemt niet weg dat het eng is.

Maarjah, misschien valt ie in het echt tegen ofzo, daar moet je dan maar op hopen. Haar niet laten gaan heeft geen zin.. als ze leuke jongens ontmoet, maar toch steeds voor jou blijft kiezen, dan weet je tenminste dat ze echt gek op jou is en echt voor jou gaat.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:26
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2004 @ 13:20:
Heeft niets met vertrouwen te maken. Als zij af wil spreken met een wildvreemde die ze via MSN kent, die ze ook nog leuk en schattig vindt, terwijl ze een vriend heeft, dan eindigt die d@te in bed. Ik zou maar oppassen.
Hier ben ik het zo mee eens! Ik zou maar oppassen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 21-01-2004 @ 13:22:
Het is inderdaad een beetje raar dat ze die schattige internet knul in private wil ontmoeten...als ze hem alleen aardig vindt vraagt ze haar vriend wel mee, toch?
Daarom.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 20-01-2004 @ 17:51:
gewoon laten gaan, als je t niet wil dan word t alleen maar spannender, maar ik heb t idee dat je je vriendin niet genoeg vertrouwd, want je zegt haar te vertrouwen maar hem niet, ik neem aan dat je vriendin mondig genoeg is om te zeggen dat ze niks met hem wil mocht ie iets proberen.

Als je haar gewoon laat gaan alsof je geen vuiltje aan de lucht ziet, dan denkt ze alleen maar van: "mmm, waarom is ie niet jaloers????". Mijn ervaring is dat ze haar interesse in die ander erg snel verliest....

Bovendien is het wel normaal dat je na een wat langere periode ook eens wat anders wilt 'proberen' - zeg maar 'vergelijkend warenonderzoek'. Je zult haar gewoon moeten vertrouwen, doe je dat niet (tip: wel om een zeer, goede en aanwijsbare reden. Nooit zomaar zeggen dat je haar niet vertrouwdt) dan moet je dit rustig aankaarten. Begin dan met zoiets als: " ik voel me ongemakkelijk bij wat jij wilt doen...etcet"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2004, 14:31
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik vind dat je je twijfels gewoon kan zeggen tegen haar... Zij zal jou snappen en als ze echt van je houdt vergeet ze die jongen.
Jij moet haar niet claimen maar wees duiselijk....Zij is van jou en dat wil je graag zo houden....
Waarvoor heeft ze die jongen nodig als ze jou heeft...
Oud 21-01-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 21-01-2004 @ 15:31:
Waarvoor heeft ze die jongen nodig als ze jou heeft...
Misschien omdat het een beetje vreemd zou zijn om je hele leven lang maar met 1 persoon om te gaan...? Want op die manier kun je al je vrienden, vriendinnen en familieleden wel afschrijven.

Dat je het niet fijn vindt, zou ik trouwens wel tegen haar zeggen, secret junky. Misschien komt ze dan zelf met een compromis of besluit ze om niet te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:29
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen hier zo blijven blaten over vertrouwen. He klinkt natuurlijk heel bemoedigend, 'je moet haar vertrouwen', maar je kunt niet in haar hoofd kijken. Misschien heeft ze wel een beetje genoeg van d'r huidige relatie en is ze begonnen met een, in de woorden van alluman, vergelijkend warenonderzoek.

Wat mensen bedoelen, is dat je ervanuit moet gaan dat ze niet vreemd zal gaan. Vertrouwen kun je iemand nooit 100%. Je moet ook realistisch blijven. Als zij nachten achtereen met die kerel MSN't en misschien ook SMS't dan ben je wel naïef om te denken dat er niets gaat gebeuren op die ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:52
Verwijderd
Ik zal me eerst is afvragen waarom zou ze die jongen willen afspreken. Ze vind hem ook nog leuk en grappig. Hoe is jou relatie nu dan??
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:53
Verwijderd
Ik zou d'r ketenen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:05
Verwijderd
Nouw.. ik zit in een soort dezelfde situatie als je vriendin. Ik ken ook n jongen van de chat en daarmee ben ik nu.. 6 maanden vrienden mee. We zijn goede vrienden en hebben een soort van.. verleden. Maar nu ik hem toch wel heel erg graag wil zien, heeft zijn vriendin er wat op tegen. En hij wil haar niet kwijt. Ik weet van mezelf dat ik niets met hem zal uitvreten, omdat ik liever met hem wil praten dan zoenen. Ik wil gewoon weten of hij net zo is in het echt, als op MSN. Maar... dat zal er voorlopig wel niet inzitten, jammer genoeg. Maar, to the point: Ik zou je vriendin laten gaan, haar vertrouwen..

Als je nog vragen hebt ofzo kun je me PM'en.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 19:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2004 @ 17:29:
Vertrouwen kun je iemand nooit 100%. Je moet ook realistisch blijven. Als zij nachten achtereen met die kerel MSN't en misschien ook SMS't dan ben je wel naïef om te denken dat er niets gaat gebeuren op die ontmoeting.
enige nuance:
dan ben je naief om te denken dat er niets kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 19:42
Verwijderd
pas maar op... als ze nou eens wat gaat drinken met een goede vriend die ze al kende voordat ze met jou ging dan zou ik geen problemen met deze situatie hebben... maar ik zou mijn vriendje echt niet met een wildvreemde naar de bios laten gaan die hij ook nog eens schattig en lief vindt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 19:57
probeer
probeer is offline
ik zat precies met hetzelfde, echt precies. zij kent jongen, vind em aardig, wil em gwoon als vriend, alleen was hij toevallig smoorverliefd op dr. dat wist ik, dat wist zij. ze zijn naar de film gegaan (ik heb me echt nog nooit zo gestresst gevoeld als die avond). maargoed. nare man heeft gelijk, vertrouwen kun je nooit helemaal 100 %, en twijvels geven alleen maar aan (mits het dr niet teveel zijn) dat je ontzettend veel om dr geeft. dus.. ik vind gewoon doen, zegge dat je het ietswat vervelend zit, maar dat je hoopt dat ze het gezellig zal hebben enzo.
Oud 21-01-2004, 20:07
WeR
WeR is offline
Ik zou het niet bepaald leuk vinden als mijn vriendin met een jongen naar de bios gaat als zij hem schattig en lief vind en hij wel iets met haar wil
De enige reden dat ze als vrienden gaan is omdat jou vriendin dat zei (zo vat ik het teminste op).

Ook al vertrouw je je vriendin, dit klinkt nogal vreemd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 20:50
Verwijderd
verbied je vriendin hem te zien, tenzij hij gay is
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 21:16
probeer
probeer is offline
dat is triest, je vriendin iets moeten verbieden, kun je t beter meteen uitmaken, want wat voorn relatie heb je dan?
Oud 21-01-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Pientjeuh schreef op 21-01-2004 @ 18:05:
Nouw.. ik zit in een soort dezelfde situatie als je vriendin. Ik ken ook n jongen van de chat en daarmee ben ik nu.. 6 maanden vrienden mee. We zijn goede vrienden en hebben een soort van.. verleden.

...

Maar, to the point: Ik zou je vriendin laten gaan, haar vertrouwen..

Tnx
Zo zit het ook precies bij haar.
Ik heb het haar gezegd, dat ik het geen probleem vind dat ze gaat en dat ik haar er volkomen in vertrouw, maar dat ik me er gewoon niet zo prettig bij voel.
Dat kon ze goed begrijpen.... En ze gaat uiteidelijk toch niet met hem uit...
problem solved
Tnx voor jullie hulp.

Citaat:
sarahbressers schreef op 21-01-2004 @ 15:33:

Misschien omdat het een beetje vreemd zou zijn om je hele leven lang maar met 1 persoon om te gaan...?
Maar daar heb je trio's voor
(Half-flauw grapje....)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 21-01-2004 @ 22:16:
dat is triest, je vriendin iets moeten verbieden, kun je t beter meteen uitmaken, want wat voorn relatie heb je dan?
zere neus
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 21-01-2004 @ 22:16:
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
opgelost dus
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 15:51
probeer
probeer is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-01-2004 @ 12:07:
??
Oud 22-01-2004, 15:59
Verwijderd
Als ze vreemd wil gaan, kan dat toch wel! Daar heb je geen speciale date voor nodig. En als ze haar relatie zat is, tja dan kan ze het uitmaken, maar ook vreemdgaan idd. Maar wat dan nog? Beter dat het je nu duidelijk wordt dat het niets tussen jullie zal kunnen worden als dat ze als jullie getrouwd zijn een 'speeltje' erop na houdt.
Ik zou haar gewoon laten gaan en kijken wat er van komt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 22-01-2004 @ 16:51:
??
!!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 16:59
illogical
illogical is offline
ik zou denk ik stiekem ook naar die film gaan
of waar hun ook maar afspreken met een hoed en een zonnebril op en zown krant met gaatjes erin
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 17:05
ladii_inge
ladii_inge is offline
Tis moelijk om te laten gaan maar ik zeg dit:
een jaloerse vriend hebben is KUT ik spreek uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:16
Dennisss
Dennisss is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 21-01-2004 @ 18:05:
Nouw.. ik zit in een soort dezelfde situatie als je vriendin. Ik ken ook n jongen van de chat en daarmee ben ik nu.. 6 maanden vrienden mee. We zijn goede vrienden en hebben een soort van.. verleden. Maar nu ik hem toch wel heel erg graag wil zien, heeft zijn vriendin er wat op tegen. En hij wil haar niet kwijt. Ik weet van mezelf dat ik niets met hem zal uitvreten, omdat ik liever met hem wil praten dan zoenen. Ik wil gewoon weten of hij net zo is in het echt, als op MSN. Maar... dat zal er voorlopig wel niet inzitten, jammer genoeg. Maar, to the point: Ik zou je vriendin laten gaan, haar vertrouwen..

Ik (Dennis) ben dus die jongen (Aangenaam!) En ik wilde ook even zeggen wat ik vind :-) Ik snap dat je vriendin die gast wilt zien, maar ik zelf zou het ook nogal wat vinden als mijn vriendin dat zou doen... Jij weet niet precies hoe het zit tussen die 2. Ik heb zelf nu een vriendin en inderdaad een soort "verleden" met Pien. Maar ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren als ik haar in het echt zou zien... Ik vind haar nog steeds leuk, en dat zou dus best kut kunnen werken... Ik wil je niet bang maken, want als je zeker weet dat het goed zit tussen jou en je vriendin dan gebeurd er vast niks... Maar aan de andere kant... Jij kent die gast niet... En er lopen een hoop freaks rond op de wereld...

Groete Dennis

PS: Hebben ze elkaar al ontmoet? En als dat zo is... Hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:21
Clover
Clover is offline
Ik denk dat ze inmiddels al met hem heeft afgesproken maar als dat niet zo is heb jij haar waarschijnlijk tegengehouden...

Ik wil even vertellen dat je haar gewoon moet vertellen hoe je erover denkt. als het echte liefde is zal ze je begrijpen en niet gaan of jou meenemen. en ze kent die jongen van de chat?? je moet sowieso niet met mensen afspreken die je niet kent. als t nog niet gebeurd is, maar ze wil het nog steeds dan zou ik voorstellen om die jongen eerst eens een keer uit te nodigen. en bedenk wel, de meeste mensen die afspreken via internet zijn inderdaad op meer uit dan vriendschap. ik zou het ook zeker niet leuk vinden. mijn vriend wou een keer met zn ex afspreken. toen vroeg ik hem wat hij er van zou vinden als ik dat deed. toen begreep hij het. dus misschien helpt het als je dat eens tegen haar zegt. sterkte en suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:11
Coral
Coral is offline
Goh.. Nouw, ik heb er nog zo een: Mijn vriendje heeft al jaaaren een hele goede vriendin (waar hij ook ooit iets mee heeft gehad), En ze gaan best vaak samen uit en soms komt ze ook bij hem slapen (laat ik het maar 'logeren' noemen) . Ik laat t maar gaan, maar echt prettig vind ik t ook niet Helemaaal niet zelfs. Ik vertrouw erop dattie niets doet, ook omdat ik wel weet dat ze elkaar niet supervaak zien. Maar t knaagt wel aan me
En nouwjah, dit dus ook bij andere 'goede vriendinnen'. Ik heb ze nooit ontmoet, heb dus geen flauw idee hoe hun contact is.. Misschien zou me dat wel wat geruststellen..

Ehm.. ik denk dat je het er het best met je vriendin over kan hebben wat je dwars zit.. En tsjah, als je haar vertrouwt, dan kun je het t beste maar n beetje laten gaan. Of zij hem wel of niet echt kent, dat is haar verantwoordelijkheid, maar kan me echt heel goed voorstellen dat je je er klote bij voelt.

Veel sterkte
Oud 18-02-2004, 14:13
Clover
Clover is offline
Goh.. Nouw, ik heb er nog zo een: Mijn vriendje heeft al jaaaren een hele goede vriendin (waar hij ook ooit iets mee heeft gehad), En ze gaan best vaak samen uit en soms komt ze ook bij hem slapen (laat ik het maar 'logeren' noemen) . Ik laat t maar gaan, maar echt prettig vind ik t ook niet Helemaaal niet zelfs. Ik vertrouw erop dattie niets doet, ook omdat ik wel weet dat ze elkaar niet supervaak zien. Maar t knaagt wel aan me
En nouwjah, dit dus ook bij andere 'goede vriendinnen'. Ik heb ze nooit ontmoet, heb dus geen flauw idee hoe hun contact is.. Misschien zou me dat wel wat geruststellen..

ik denk dat je t er eens met hem over moet hebben. ik zou het egt niet trekken als er af en toe een vriendin van mijn vriend bij hem blijft slapen. ik heb dan zoiets van ik ben je vriendin en alleen ik slaap bij je. maar zo denkt hij er ook over. dus ik denk dat je eens moet vragen hoe hij het zou vinden, en gewoon zeggen dat je je er niet prettig bij voelt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten