Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend wilde dit ook, met een vriendin naar de bios. dit heeft hij dus ook gedaan, en het kwam er op neer dat zij hém heeft gezoend. Dus misschien vertrouw je je vriendin nog zo goed, ik zou mijn vriend geen tweede keer laten gaan...
|
ik heb precies hetzelfde gehad, en moet zeggen, gewoon doen, dit is echt iets wat gewoon te dom voor woorden is om ruzie over te krijgen. als ze van je houd, zal er totaal niets gebeuren. dusja.. ik heb mijn vriendin iig niet tegen gehouden, en vond het prima.
|
ik denk dat je eigenlijk geen keus hebt..
als je haar zegt dat je het niet wil, zou het voor haar misschien alleen maar spannender worden om toch te gaan.. en zoals je al zegt.. je vertrouwd je vriendin volledig.. ik snap dat je hem neit vertrouwd (ik heb op het moment precies hetzelfde ![]() het is simpel gezegd.. maar als ze vreemdgaat is ze je gwoon niet waard.. dat weet je zelf ook.. ok, heel simpel en het zal ook wel heel klote zijn als het gebeurd.. maar je weet wel waar je aan toe bent en komt daar niet pas vover bijv 2 jaar achter ![]() ik zou haar overigens WEL zeggen hoe je erover denkt.. dat je het haar niet wil verbieden maar dat ze wel begrip krijgt voor jouw situatie edit: overigens is er nog geen oplossing voor mijn probleem.. omdat de vrouw en jongen in kwestie bij mij elkaar niet meer hebbe gezien aan gezien er telkens wat tussen kwam.. helaas ligt het bij mij iets anders... zij is mijn ex.. ik wil haar terug, zij mij naar eigen zeggen.. maar de jongen die haar wil zien.. is tevens een ex van haar.. ze zegt zelf er NIETS meer voor te voelen en hem echt als vrienden wil zien
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toon jij aan haar dat je hem wel wil leren kennen, en aan hem dat jij haar liefhebbende vriendje bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, als je háár vertrouwt, dan kun je er zeker van zijn dat er niets gebeurt, toch? Of je hem vertrouwt doet er dan niet toe; zo lang zij niets met hem wil doen, zal er ook niets gebeuren. En als hij haar dwingt, dan is dat eerder zielig voor haar dan voor jou. Gewoon laten gaan dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het heeft met het wel of niet ontstaan van gevoelens te maken.. of je iemand nou kunt vertrouwen of niet, gevoelens kunnen altijd ontstaan. En als je haar kunt vertrouwen zal er op die "date" heus niks gebeuren, maar dat neemt niet weg dat het eng is.
Maarjah, misschien valt ie in het echt tegen ofzo, daar moet je dan maar op hopen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je haar gewoon laat gaan alsof je geen vuiltje aan de lucht ziet, dan denkt ze alleen maar van: "mmm, waarom is ie niet jaloers????". Mijn ervaring is dat ze haar interesse in die ander erg snel verliest.... ![]() Bovendien is het wel normaal dat je na een wat langere periode ook eens wat anders wilt 'proberen' - zeg maar 'vergelijkend warenonderzoek'. Je zult haar gewoon moeten vertrouwen, doe je dat niet (tip: wel om een zeer, goede en aanwijsbare reden. Nooit zomaar zeggen dat je haar niet vertrouwdt) dan moet je dit rustig aankaarten. Begin dan met zoiets als: " ik voel me ongemakkelijk bij wat jij wilt doen...etcet" |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik vind dat je je twijfels gewoon kan zeggen tegen haar... Zij zal jou snappen en als ze echt van je houdt vergeet ze die jongen.
Jij moet haar niet claimen maar wees duiselijk....Zij is van jou en dat wil je graag zo houden.... Waarvoor heeft ze die jongen nodig als ze jou heeft...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je het niet fijn vindt, zou ik trouwens wel tegen haar zeggen, secret junky. Misschien komt ze dan zelf met een compromis of besluit ze om niet te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet dat mensen hier zo blijven blaten over vertrouwen. He klinkt natuurlijk heel bemoedigend, 'je moet haar vertrouwen', maar je kunt niet in haar hoofd kijken. Misschien heeft ze wel een beetje genoeg van d'r huidige relatie en is ze begonnen met een, in de woorden van alluman, vergelijkend warenonderzoek.
Wat mensen bedoelen, is dat je ervanuit moet gaan dat ze niet vreemd zal gaan. Vertrouwen kun je iemand nooit 100%. Je moet ook realistisch blijven. Als zij nachten achtereen met die kerel MSN't en misschien ook SMS't dan ben je wel naïef om te denken dat er niets gaat gebeuren op die ontmoeting. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw.. ik zit in een soort dezelfde situatie als je vriendin. Ik ken ook n jongen van de chat en daarmee ben ik nu.. 6 maanden vrienden mee. We zijn goede vrienden en hebben een soort van.. verleden. Maar nu ik hem toch wel heel erg graag wil zien, heeft zijn vriendin er wat op tegen. En hij wil haar niet kwijt. Ik weet van mezelf dat ik niets met hem zal uitvreten, omdat ik liever met hem wil praten dan zoenen. Ik wil gewoon weten of hij net zo is in het echt, als op MSN. Maar... dat zal er voorlopig wel niet inzitten, jammer genoeg. Maar, to the point: Ik zou je vriendin laten gaan, haar vertrouwen..
Als je nog vragen hebt ofzo kun je me PM'en. |
![]() |
||
Citaat:
dan ben je naief om te denken dat er niets kan gebeuren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
pas maar op... als ze nou eens wat gaat drinken met een goede vriend die ze al kende voordat ze met jou ging dan zou ik geen problemen met deze situatie hebben... maar ik zou mijn vriendje echt niet met een wildvreemde naar de bios laten gaan die hij ook nog eens schattig en lief vindt...
|
![]() |
|
ik zat precies met hetzelfde, echt precies. zij kent jongen, vind em aardig, wil em gwoon als vriend, alleen was hij toevallig smoorverliefd op dr. dat wist ik, dat wist zij. ze zijn naar de film gegaan (ik heb me echt nog nooit zo gestresst gevoeld als die avond). maargoed. nare man heeft gelijk, vertrouwen kun je nooit helemaal 100 %, en twijvels geven alleen maar aan (mits het dr niet teveel zijn) dat je ontzettend veel om dr geeft. dus.. ik vind gewoon doen, zegge dat je het ietswat vervelend zit, maar dat je hoopt dat ze het gezellig zal hebben enzo.
|
![]() |
Ik zou het niet bepaald leuk vinden als mijn vriendin met een jongen naar de bios gaat als zij hem schattig en lief vind en hij wel iets met haar wil
De enige reden dat ze als vrienden gaan is omdat jou vriendin dat zei (zo vat ik het teminste op). Ook al vertrouw je je vriendin, dit klinkt nogal vreemd |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo zit het ook precies bij haar. Ik heb het haar gezegd, dat ik het geen probleem vind dat ze gaat en dat ik haar er volkomen in vertrouw, maar dat ik me er gewoon niet zo prettig bij voel. Dat kon ze goed begrijpen.... En ze gaat uiteidelijk toch niet met hem uit... problem solved ![]() Tnx voor jullie hulp. Citaat:
![]() (Half-flauw grapje....) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze vreemd wil gaan, kan dat toch wel! Daar heb je geen speciale date voor nodig. En als ze haar relatie zat is, tja dan kan ze het uitmaken, maar ook vreemdgaan idd. Maar wat dan nog? Beter dat het je nu duidelijk wordt dat het niets tussen jullie zal kunnen worden als dat ze als jullie getrouwd zijn een 'speeltje' erop na houdt.
Ik zou haar gewoon laten gaan en kijken wat er van komt. |
![]() |
||
Citaat:
Groete Dennis PS: Hebben ze elkaar al ontmoet? En als dat zo is... Hoe is het afgelopen? |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ze inmiddels al met hem heeft afgesproken maar als dat niet zo is heb jij haar waarschijnlijk tegengehouden...
Ik wil even vertellen dat je haar gewoon moet vertellen hoe je erover denkt. als het echte liefde is zal ze je begrijpen en niet gaan of jou meenemen. en ze kent die jongen van de chat?? je moet sowieso niet met mensen afspreken die je niet kent. als t nog niet gebeurd is, maar ze wil het nog steeds dan zou ik voorstellen om die jongen eerst eens een keer uit te nodigen. en bedenk wel, de meeste mensen die afspreken via internet zijn inderdaad op meer uit dan vriendschap. ik zou het ook zeker niet leuk vinden. mijn vriend wou een keer met zn ex afspreken. toen vroeg ik hem wat hij er van zou vinden als ik dat deed. toen begreep hij het. dus misschien helpt het als je dat eens tegen haar zegt. sterkte en suc6 ermee |
![]() |
|
Goh.. Nouw, ik heb er nog zo een: Mijn vriendje heeft al jaaaren een hele goede vriendin (waar hij ook ooit iets mee heeft gehad), En ze gaan best vaak samen uit en soms komt ze ook bij hem slapen (laat ik het maar 'logeren' noemen) . Ik laat t maar gaan, maar echt prettig vind ik t ook niet
![]() ![]() En nouwjah, dit dus ook bij andere 'goede vriendinnen'. Ik heb ze nooit ontmoet, heb dus geen flauw idee hoe hun contact is.. Misschien zou me dat wel wat geruststellen.. Ehm.. ik denk dat je het er het best met je vriendin over kan hebben wat je dwars zit.. En tsjah, als je haar vertrouwt, dan kun je het t beste maar n beetje laten gaan. Of zij hem wel of niet echt kent, dat is haar verantwoordelijkheid, maar kan me echt heel goed voorstellen dat je je er klote bij voelt. Veel sterkte
|
![]() |
Goh.. Nouw, ik heb er nog zo een: Mijn vriendje heeft al jaaaren een hele goede vriendin (waar hij ook ooit iets mee heeft gehad), En ze gaan best vaak samen uit en soms komt ze ook bij hem slapen (laat ik het maar 'logeren' noemen) . Ik laat t maar gaan, maar echt prettig vind ik t ook niet Helemaaal niet zelfs. Ik vertrouw erop dattie niets doet, ook omdat ik wel weet dat ze elkaar niet supervaak zien. Maar t knaagt wel aan me
En nouwjah, dit dus ook bij andere 'goede vriendinnen'. Ik heb ze nooit ontmoet, heb dus geen flauw idee hoe hun contact is.. Misschien zou me dat wel wat geruststellen.. ik denk dat je t er eens met hem over moet hebben. ik zou het egt niet trekken als er af en toe een vriendin van mijn vriend bij hem blijft slapen. ik heb dan zoiets van ik ben je vriendin en alleen ik slaap bij je. maar zo denkt hij er ook over. dus ik denk dat je eens moet vragen hoe hij het zou vinden, en gewoon zeggen dat je je er niet prettig bij voelt!! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|