![]() |
|
Achter elkaar klaarkomen zal me een keer of 3 lukken, dan heb ik toch echt wel even een kleine pauze nodig. Met meerdere pauzes ben ik tot nu toe niet verder dan 10x gekomen.
|
pff ik ben na 1 keer al leeg (nadat ik het een hele tijd heb ingehouwen), 2 keer tijdens 1 potje seks was me heel toevallig gelukt maar daar stond ik zelf (en mn vriendin) ook versteld van
meerdere keren op een dag is daarentegen geen probleem, dan is 6 keer mn record
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
En ja, mannen kunnen ook een orgasme hebben zonder te spuiten. Sterker nog, ze kunnen spuiten zonder dat ze een orgasme hebben.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja een jongen kan meerder keren na elkaar klaarkomen. Ik heb het zelf ook heel regelmatig. Dan kom ik eerst even kort kaar, zonder te ejaculeren en dan merk ik duidelijk dat er wat spanning van de ketel afgaat, maar ik kan gewoon doorgaan. Wat later kom ik dan met ejaculatie.
En verder kan ik nog wel meer na elkaar klaar komen, maar dan moeten er wel periodes van herstel bijzitten. Maar dit is eigenlijk geen meervoudig orgasme als je dat bedoelt, dat is het alleen wanneer je met dezelfde erectie meer dan 1x komt
|||
![]() |
Citaat:
Niet elke jongen 'spuit' overigens, bij sommige komt het sperma er meer uit lopen - is ook volkomen normaal. Citaat:
Duidelijk ? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() pff klaarkomen.. hang bij mij zeker van mijn geil zijn grade af.. en aan men partner, als zij mij blijft stimuleren na mijn eerste hoogtepunt dan kan de rvaak wel een 2e keer in zitten.. 3e keer is ook niet gek.. maar dan ben ik echt vaak zooow uitgeput.. moet denk ik maar eens verder gaan lezen in "de multi-orgastische man", zal vast wel het een en ander verklaren voor me ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:13. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe vaak klaarkomen in een uur (meisjes) fimmes | 35 | 07-10-2020 16:16 | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Volledige zaadlozing Sjaakstra | 15 | 03-09-2013 06:35 | |
Seksualiteit |
hoevaak achtermekaar klaarkomen netty_dushi | 30 | 14-02-2007 16:09 | |
Seksualiteit |
is 3 keer klaarkomen op een avond weinig? hoevaak komen jullie klaar meiske17 | 26 | 06-06-2002 19:20 | |
Seksualiteit |
wat is je record poging klaarkomen? Black Reina | 46 | 22-01-2002 18:21 |