![]() |
|
Verwijderd
|
Als je nu last hebt van hooikoorts ben je waarschijnlijk alergisch voor soorten bomen... (serieus) het beste wat je kan doen is naar de huisarts gaan en even zeggen sinds wanneer je er last van hebt.. (sinds dit weekend zeker?) dan weet hij door de periode ongeveer waar je allergisch voor bent en wat voor medicijn het beste is...
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dr ook altijd last van en ik heb ook vanochtend maar weer de dokter opgebeld voor een claritinreceptje.
Bij mij werkt het altijd goed vind ik, en ik heb ook zo'n neusspray gehad maar daar weet ik ff de naam niet meer van.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb Kestine, dat is via de dokter en als ik het dan elke dag trouw inneem werkt het wel aardig, maar dan neem ik daarnaast nog oogdruppels en neusdruppels, als het erger wordt neem ik een extra pilletje en ik blijf ook zoveel mogelijk binnen. Meer kan ik niet doen ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm ik heb der ook last van..superirritant..loopneus...rode ogen....jeuk..keelpijn...aargh
Ik heb nu Zyrtec, dat helpt best goed, beter dan Claritine..volgens mij isset ook sterker dan Claritine.. Ik merk echt veel verschil als ik egen Zyrtec slik....het was namelijk op, en k had maar in plaats daarvan een Claritine genomen...nou voelde me behoorlijk klote ![]() Dus ik ben erg blij met men Zyrteccies ![]() Heb verder nog neusspray, helpt wel goed... Maybe ga ik die oogdruppels ook maar es proberen, want ik heb toch vaak pijnlijke en rode ogen (en lenzen dus).... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al sinds mijn tiende al last van hooikoorts (ben nu 16) en naar mijn mening wordt het ieder jaar veel erger.
![]() Die pillen waarover jullie het hadden werken bij mij niet super. Het verlicht een beetje, maar tis niet zo dat ik me dan niet meer miezerig voel (heb ik altijd nadat ik veel gesniesd heb). Ik heb veel meer last van een loopneus en sniezen dan van mijn ogen. Het helpt idd (zoals iemand anders al zei) om een koud/nat washandje op je ogen te leggen. Hooikoorts is ontzettend irritant. Je kunt bijv. nooit echt in de buitenlucht te zitten zonder van je hooikoorts last te hebben. Ik kan bv. niet met mijn vrienden mee fietsen op Hemelvaartsdag wat ik natuurlijk erg jammer vind. En binnenkort hebben we weer eens buitengym. Gym is altijd wel leuk, maar niet als je tijdens de gymles een pakje zakdoekjes moet vol snuiten. Kortom: Hooikoorts is echt geen pretje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het ook
het is kut uh toen ik nog op de basisschool zat heb ik 3 jaar lang 6 spuiten p/jaar gehad, 3 tegen graspollen, 3 tegen boompollen. Daarna had ik er nooit heel erg last van. Dit jaar is erger. Ik had eerst spray (Lomusol) en oogruppels (vividrin van de dokter. Nou heb ik lenzen enzo, en dat spul niet meer. Ik heb nou pilletjes elke dag 1 het lijkt wel een beetje te werken. En idd niet wrijven. Maar ja. Zou gewoon aan de dokter vragen. |
![]() |
|
Haai
Ik heb het de laatste paar dagen een beetje benauwd, en nou vroeg ik me af, zou dat misschien hooikoorts kunnen zijn? Daar heb ik wel vaker last van, in de zin van rode ogen en veel niezen. Maar ik heb het er nog nooit benauwd door gekregen. Ik heb een poosje geleden een allergietest laten doen bij de dokter, daar kwam uit dat ik een 3 voor boompollen en een 4 voor graspollen heb (op een schaal van 0 (geen allergie) tot 6 (flinke allergie). ik heb laatst eens zo'n reclame gehoort over medicijnen (nouwja, gewoon pilletjes) tegen hooikoorts, das misschien ook nog een oplossing. Iemand daar ervaring mee? xxxkat owja, t zou natuulijk ook nog aan de huisstofmeit kunnen liggen... daar had ik een 6 voor. maar daar heb ik (behalve vaak verkouwen zijn) ook nooit echt last van, geloof ik.
Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 14:03. |
![]() |
|
Ik ben ook een hooikoorts patient.. Ben overal bijna wel allergisch voor.. Zelf gebruik ik op het moment gewone neusspray en tabletten....
![]() Aller Free heb ik ook gebruikt, maar daar werd ik imuum voor, want daar zit veel gemische rotzooi in.. Homeopatische middelen hielpen mij op een gegeven moment ook niet meer.... Het is niet te vroeg voor hooikoorts, het is een hele ongunstige tijd.. alles komt op en bloeit, naja je kan wel nagaan dat hooikoorts patienten er veel last van krijgen... Laat je goed informeren, bezoek nog eens een doktor etc. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |