Advertentie | |
|
![]() |
|
het is verkeerd van je zusje om meer hokjes te gaan creeren om alleen maar anders te zijn.
het idee van alternatief is dat je anders bent dan de rest, maar als je dat gewoon bent hoef je dat niet te roepen ("Ik ben punkskater, daarmee ben ik anders dan gewone skaters en gewone punks"... loos) ikzelf heb een wijde broek, draag skateschoenen en voel me het meest thuis in alternatieve muziek (varierend boysetsfire, lagwagon, ska-p en alles wat je er tussen zou kunnen zetten) maar ik behoor neit tot 1 enkel subgroepje.. ik skate niet. maar om voor mezelf een groepje te creeren met een mixje van alles door elkaar: 'doe een beetje skate, beetje straight edge, beetje punk.. jeetje, wel weinig, wat heb ik nog niet?...' is, zoals je ziet onbegonnen werk. het hele punt van hokjes is dat je jezelf er niet in stopt, maar deze worden door andere mensen gegeven om het gemakkelijker te maken: 'He, kijk daar die skater, en daar die rechtse bal' voor je zusje om zichzelf punk skater te noemen is erg on-punk(skater) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
nah 't idee van alto of skater zijn is dat je anders bent dan de anderen. en als er dan veel skaters zijn willen ze allemaal anders zijn, dus dan verzinnen ze van dat soort dingen...zo van, ja ik ben skater want ik skateboard maar ik luister naar within temptation en ik heb een zwarte broek dus ik ben ook goth, maar ik voel me ook wel punk en ik heb mn haar rood dus ik ben een skater-gothic-punk.
naja zoals al gezegd bestaat 'punkskater' dus niet, je hebt punkers en skaters, klaar.
|
ik vind het een beetje ver gaan om er van die namen voor te gaan geven.
ik denk wel dat in bepaalde muziek soorten/lifestyles veel geskate word zoals hiphop, drum&bass, hardcore....en nouja die blije 14 jarige altootjuhnz dragen ook altijd skateschoenen, hangen op de skatebaan rond en noemen zichzelf skater maar ik heb er eigenlijk nog nooit een gezien die ook nog wat kon...
|
Een skater heeft niks te maken met punk, een skater heeft als hobby het skaten/skateboarden.
Je kan punkrock luisteren, maar dan ben je geen punkskater in mijn ogen. Waar gaat het überhaupt over eigenlijk? je bent wie je bent, waarom wil iedereen zo graag een hokje? gewoonweg om erkenning en houvast te vinden? ![]()
|
je word toch vanzelf wel in een hokje gestopt, hokjes zijn natuurlijk, vroeger had je ook verschillende groepen en standen enz. en het is gewoon handig om iemands uiterlijk zo te beschrijven bijvoorbeeld. waarom ergert iedereen zich er eigenlijk altijd zo aan...?
||
Citaat:
dat zijn dezelfde lui die zeggen dat iedereen vooroordelen heeft behalve zijzelf mensen wen dr nou maar aan, je kijkt met je eigen ogen maar je ziet met de ogen van het collectief
||
Citaat:
|
![]() |
Wazi wannabe nazi
![]() Maar iig ik zie laatste tijd wel veel van die skatertjes die dan(omdat punk nu iets populairder is) naar skatepunk gaan luisteren dat is egt van die halfzachte kutmuziek.Misschien dat dat dan een ''punk skater'' zou moeten zijn ofzo. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete Muziek; vul even in! :) La-Dip | 51 | 30-01-2008 21:13 | |
Liefde & Relatie |
zou je een relatie beginnen met... Shitonya | 360 | 06-10-2005 21:42 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
Welke stijlen zijn er nu eigenlijk allemaal? phensicske | 19 | 19-01-2004 11:09 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 | |
Lifestyle |
verzuiling? Verwijderd | 18 | 02-08-2002 13:06 |