Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat soort rommel.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Aangezien mijn pa bij Belgacom (Belgie) werkt ...
Je moet contact opnemen met je ADSL distributeur ... Je ADSL kabel die naar je centrale gaat kan te lang zijn (+2 KM) dit is jouw probleem niet dit moet de provider oplossen ... je diffferentieel paar in de centrale kan een kink hebben of fout zitten ... Je ruismarge kan te hoog zijn ... aan je pc ligt het hoogstwaarschijnlijk daar dat het een simpele USB modem is ... Ik hoop dat ik je een heel klein beetje geholpen heb ... ?ocl
||
Citaat:
|
ADSL is 2KM de maximum gegarandeerde lengte, voor zover ik weet.
En inbelverbindingen zijn inferieur aan bridged ethernet verbindingen, alhoewel voor de gebruiker niet veel verschil hoeft te zijn mits het allemaal werkt. Maar je kunt ook problemen krijgen natuurlijk. Maar zoiets als DHCP, een direkte ethernetverbinding, dat werkt altijd. Niets inbellen of verbinding maken. Stekker erin, en je bent online.
||
![]() |
Citaat:
Optische vezeldraad kabel , deze heeft geen max lengte want er bestaat geen ruisverhouding op ... Dat is voor einde van dit jaar (VDSL) genaamd (10 tot +50 mp/s !) En geloof me dit is geen onzin ... Nick
|
Glasvezel heeft wel een maximum lengte, er lekt namelijk nog wel wat licht. Maar afstanden van 80km lukken wel. Bij grotere afstanden worden repeaters geplaatst.
VHDSL (Very High bit rate DSL) heeft snelheden van 10 tot 52 Megabit, asynchroon dat wel. Maar dat zul je de komende 3-4 jaar nog vrijwel niet in Nederland zien denk ik.
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 16:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Asynchroon wil zeggen dat de upstream niet gelijk is aan de downstream. Bij ADSL is dat zo, zoals de naam al zegt: Asynchronous DSL. Bij SDSL (Synchronous DSL) is de upstream en downstream gelijk, meestal 2 Megabit. Ik ben een sterk voorstander van een synchrone lijn. Op deze manier kan iemand alleen maar veel halen uit internet en niet veel toevoegen. Hiermee worden een aantal dingen gelimiteerd, wat ook voornamelijk een politieke oorzaak kan hebben, als iedereen 2 Megabit upstream heeft; bloeit P2P uit tot een waar festijn. De macht van de platenmaatschappijen is erg groot, die wie weet.
Maar daarnaast zal upstream steeds belangrijker worden. Het wordt dan ook tijd een glasvezelnetwerk in de steden aan te leggen, en alle huizen middels 100 Megabit ethernet te verbinden. Dat kun je later weer naar 1000Megabit en 10Gbps upgraden. En je glasvezel netwerk kan vandaag de dag al 10 terabit per seconde halen, en dat wordt elke 3 jaar weer verdubbeld ofzo. Gewoon door nieuwere apparatuur achter de twee uiteinden van de glasvezellijn te plaatsen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het laatste nieuws mag geloven kost het zo'n 35 euro in de maand ![]()
|
1Gbps lijkt me eigenlijk niet, niet naar het internet toe. Niet met een datalimiet van 5000GB iig. En zonder dat heb je er eigenlijk niets aan.
1Gbps = 100 MegaByte per seconde (in de praktijk). Ik denk dat hier de multiplexer capaciteit wordt bedoeld, en dat de individuele snelheid zo'n 10 Megabit tot hooguit 100Megabit bedraagt. Of dat 1Gbps enkel een interne snelheid is, voor interne diensten zoals video etc.
||
Citaat:
Had bij onze (Planet) verbinding nog wel ns succes |
![]() |
||
Citaat:
ze kan wel ff een telefoon in plaats van de modem erop zetten, zodat ze kan checken of ze op die lijn een kiestoon heeft |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] Verbindingsprobleem tandenborstel | 6 | 04-05-2005 16:39 | |
Software & Hardware |
[Internet] Probleem met ADSL-verbinding Str0nk | 4 | 02-03-2005 12:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Problemen met ADSL van Zonnet. Verwijderd | 12 | 25-12-2004 11:02 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Vraagje wat betreft het modem en de lijnmeting Orion16 | 27 | 16-06-2003 02:53 | |
Software & Hardware |
Probleempje met m'n ADSL Doc | 16 | 20-02-2002 15:33 | |
Software & Hardware |
ADSL probleem Mr`Mugatu | 4 | 15-02-2002 14:01 |