![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook D, en neej.. kvinnut niej echt mooi, maar ook omdak ut zow niet practisch vind, bh's meteen 40 piek zijn en alles.. khad liever wat kleiner gehad.. tzijn vaak ook meteen van die afschuwelijke ouwe wijven bh's en de omvang is zeg maar vaak te groot.. Kheb namelijk 75D en ze zijn dr vaak pas vanaf 80D..
Maar dan aan de andere kant, kheb brede heupen en ben niej supermager ofzow, dus kleine borsten zou mij dan idd weer niet staan.. en net als bij martine vind mn vriend ut iig mooi duss.. |
![]() |
|
schrik niet ... mijn vriendin heeft cup F en vind ze dus ook zeker 2 maten te groot, maar ik vind het haar niet misstaan.
en even of die bh's, mijn vriendin heeft ook altijd dure bh's, maar ze zijn er wel, mooie, niet tuttige bh's, in verschillende maten, alleen ze kosten een paar centen ... da's niet leuk meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah.. dat bedoel ik eigenlijk owk.. de betaalbare bh's zijn meestal lelijk of echt flut, dat je net zo goed nix aan kunt doen..
Ik moet dr echt voor de stad in gaan, en dan idd kost het meteen weer gigantisch veel wil het een beetje mooi zijn en goed zitten.. en dan ga ik met vriendin van me de stad in, die heeft cup A en die komt dan de coolste bh's tegen voor echt 10 piek ofzow.. grmbl.. Maarreuh, heeft jouw vriendin dan geen last van dr rug en dingen? Heb ik namelijk soms al, en dan heeft zij nog 2 maten groter.. En met bikini's? Dat vinnik echt een hel, badpak zit zoiezo niet.. en bikini's is dan of het broekje weer 10 maten te groot of de bikini-bh zit echt voor geen meter |
![]() |
|
tja, dat is heel makkelijk, ze is niet één van de slanksten dus een bikini zal ze nooit aan doen, dat wil ze absoluut niet. en een badpak, tja, je moet wat, er zijn wel mooi badpakken. als ze echte lingerie koopt koopt ze de broek en de bh apart, dat kan dus wel in die speciaalzaken, vandaar 'speciaal'. ze hebben daar ook bikini's wel volgens mij
ze heeft vrij weinig last van d'r rug, dat verbaasd mij ook wel eens. zeker als ik hoor van jouw problemen en een vriendin van ons, met DD, die heeft ze inderdaad laten verkleinen vanwege haar rug naar een leuke C. mijn vriendin heeft geen medische redenen (ze heeft dus geen last van het gewicht) wat betekent dat ze het zelf moet betalen, en dat geld heeft ze niet (ik ook niet). en als je een kleiner cupje hebt heb je volgens mij ook minimaal 10 bh's in de kast liggen ... mijn vriendin dus maar 5 ofzo. |
![]() |
|
![]() |
Ja errug vervelend. Ik heb ook het liefste bh's met bredere bandjes, want dunne bandjes snijden in mijn schouders, echt pijnlijk. En bikini's is ook een probleem, het broekje past nooit bij het bovenstukje. Behalve bij de Hema en de H&M hebben ze nergens winkels waar ze alles los verkopen.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dr idd ook maar 5 waarvan dr 2 echt goed zitten en 1 echt mooi/sexy is (die hebbik van mn vriend gehad) en die andere die goed zit is laatst kapot gegaan
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had ook mijn laatste fatsoenlijke bij de V&D gekocht. Bij de H&M hebben ze ook wel leuke. Daar hebben ze trouwens tegenwoordig supercoole strings: tip. De Hema is niet echt wat, je kunt ze niet passen, en dan kun je ze weer gaan ruilen enzo, niet echt handig. Maar af en toe hebben ze daar wel leuke bikini's. En amsterdam is trouwens wat te ver, ik woon in noord limburg, vandaar.
|
![]() |
|
ok, hier komen ze
053-4314649 Big Beautiful Underwear Lingerie - Enschede 0546-623765 LinChérie Jeannot - Tubbergen de tweede heeft de voorkeur van mijn vriendin, mooie zaak, maar ik hoop dat ze ook info hebben over andere zaken. die tweede zit ook op internet zie ik nu, www.lincherie.nl, met meerdere vestigingen, ik hoop dat er wat tussen zit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t is maar waar je van houdt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah? Is de vorm dan ook natuurlijk en hoe het aanvoelt enzow? Kvind namelijk de vorm meestal het lelijkst, maar als dat gwoon normaal is zoals het bij natuurlijke grote borsten dr owk uit zou zien..
maar dan nog lopen van die pamela andersons enzow met van die ballongevallen, EN vinden mensen dat mooi, dat snappik dus echt niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() punt 2: van die onwijs grote borsten hadden dus echt niet bij dat lichaam gestaan. Mijn mening is dat ronde volle borsten het mooiste zijn. Ik vind de mijne ook niet echt mooi maarjaaaaah. Volgens m'n vriend/ex zijn ze juist wel rond, maarjah hij zegt dat laatste tijd zoveel wat hij niet meent dus nou weet ik niet meer wat ik moet geloven ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
brrrrr grote borsten, het is niet wat! Ik heb zelf cup D en ja er kleven heel wat nadelen aan vast vin ik. Beha's is nog niet het grootste probleem, maar bikini's wel! Ik kan echt nix vinden! Overal gezocht. Maar misschien kan ik wat met die telefoonnummers..kom nl zelf ook uit twente.
Maar mijn borsten zijn echt kut. Echt lelijk vin ik ze niet, vooral niet als ik gewoon sta. Maar als ik lig dan vallen ze een beetje opzij, wat ik erg lelijk vind. Gelukkig vind mijn vriend ze wel mooi, maarja, in mijn ligpositie vind ik het raar als hij ze mooi vind haha. Zo dat is wat ik ff wou zeggen! ![]()
||
Citaat:
Verder vond ik dat die meid prima in verhouding was (iets groter zou beter zijn, maar geen must) maargoed, smaken verschillen. Maar het ging over silliconen, en die zien er, voor at ik er van gezien heb, vaak zo ONTZETTEND nep uit! Geef mij die van m'n vriendin aan. Daar kun je tenminste aankomen zonder je zorgen te gaan maken over waar die klont silliconen naartoe schuift. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
mja omdat er niet echt één duidelijke mening tussen deze reply's zit waar ik me bij kan aansluiten zeg ik maar dit
![]() borsten zíjn mooi ![]() *vind het een geweldig antwoord niet echt ontopic maar ach boeient ![]() Citaat:
natuurlijke borsten vind ik dr mooier uitzien ![]() *complimenteert mijzelf vanwege politiek-correcte antwoord ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ps dat repyen op dit bericht gaat vast niet helemaal zoals het hoort..kben hier nieuw en ben nog niet zo geoefend in reply-en..ben benieuwd hoe het er komt te staan! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ps reply-en gaat nog niet goed, de letters van de quote zijn niet dikgedrukt en de naam van degene die het schreef staat er niet bij. Dom dom dom..kan iemand ff uitleggen hoe dat gaat hier!!? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil je niet op gedachten brengen, maar vanaf DD wordt een borstverkleining volgens mij door het ziekenfonds vergoed |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|