Oud 10-12-2001, 13:14
JediJoel
JediJoel is offline
Heej, wie leest die ook? Ik vind 'het Doemwapen' het beste. Maar ik heb voor Sinterklaas 'Wapenstilstand bij Bakura' gekregen, dat is ook een van de betere!
Oud 10-12-2001, 19:13
Retinite
Retinite is offline
Ik heb alle films tot nu toe gezien, maar geen enkel boek gelezen, zijn de boeken hetzlefde als de films, worden deze 2 ook nog verfilmd ?
Oud 10-12-2001, 21:12
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
De boeken zijn in 1 woord BAGGER..
Oud 11-12-2001, 09:18
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik heb alle films tot nu toe gezien, maar geen enkel boek gelezen, zijn de boeken hetzlefde als de films, worden deze 2 ook nog verfilmd ?
Nee, waarschijnlijk worden ze niet verfilmd . Maar er zijn er wel meer, hoor. Zie http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002950.html
Tja, ik vind Kinderen van de Jedi niet echt supercool, beetje chaotisch. Maar het verhaal is wel goed.
Oud 20-12-2001, 08:55
JediJoel
JediJoel is offline
Tjonge, die zijn altijd uitgeleend. Als ik er kom... En nu reageert er niemand? Op 2 na
Oud 21-12-2001, 18:01
dystopia
dystopia is offline
Kheb de serie van Boba Fett en die is zeer vermakelijk! Puur geek spul voor de echte fan!

Ook heb ik die van Grand Admiral Trawn gelezen en de Nanogwat die kleine wrattige beestjes met die scherpe tanden en die glinsterende oogjes ghehe DAT was nog 'ns een spannend en goed verhaal! Ook mooi element, dat niet alles 'goed' ging. Niet zo'n heldenboek weet je. In The Empire Strikes Back kwam dat ook terug en in Return of A Jedi ook (Darth Vader stierf namelijk).

Dan heb ik ook nog die ene gelezen van Kevin J. Anderson op Coruscant en de dochters van Leia, Jenna en Jason en het verzet van het oude Empire en dat boek was ook spannend. Helaas was het laatste deel nog niet verschenen toen ik die serie las, dus ja, dan lees je zo'n half boek. Minders!
Oud 05-01-2002, 10:54
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Kheb de serie van Boba Fett en die is zeer vermakelijk! Puur geek spul voor de echte fan!

Ook heb ik die van Grand Admiral Trawn gelezen en de Nanogwat die kleine wrattige beestjes met die scherpe tanden en die glinsterende oogjes ghehe DAT was nog 'ns een spannend en goed verhaal! Ook mooi element, dat niet alles 'goed' ging. Niet zo'n heldenboek weet je. In The Empire Strikes Back kwam dat ook terug en in Return of A Jedi ook (Darth Vader stierf namelijk).

Dan heb ik ook nog die ene gelezen van Kevin J. Anderson op Coruscant en de dochters van Leia, Jaina en Jason en het verzet van het oude Empire en dat boek was ook spannend. Helaas was het laatste deel nog niet verschenen toen ik die serie las, dus ja, dan lees je zo'n half boek. Minders!

Serie van Boba Fett? Is die er al in het Nederlands?

En je bedoelt de trilogie van Anderson? Die is heftig. Het laatste boek is nu al wel weer uit, hoor. Alleen moet ik het eerste boek nog te pakken krijgen. Er is trouwens een nieuw boek van hem, Het Doemwapen. Die is het beste.

En die trilogie van Zahn, met Thrawn is zeker mooi. Ik vond die Noghri wel cool, jammer dat ze die niet in de trilogie hebben.
Ik heb nu twee boeken gekregen, een met Sinterklaas, en een zomaar. De kristallen Ster, en Wapenstilstand bij Bakura.
Oud 05-01-2002, 21:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Serie van Boba Fett? Is die er al in het Nederlands?
Bounty hunter wars heet die serie. Boba Fett is de hoofdrolspeler. Hij heeft Sarlacc overleefd en is zwaar gewond, wordt verzorgt door een dame die hem bekend voorkomt. Zelf is hij het doel van andere premiejagers. Dat als korte inleiding.

Heb het even voor je nagezocht en het is in het Engels. Verhaal is er niet minder op hoor, erg spannend.

Citaat:
En je bedoelt de trilogie van Anderson? Die is heftig. Het laatste boek is nu al wel weer uit, hoor. Alleen moet ik het eerste boek nog te pakken krijgen. Er is trouwens een nieuw boek van hem, Het Doemwapen. Die is het beste.
Dus deel 1 heb je niet gelezen, maar 2 en 3 wel? heb zelf deel 3 niet gelezen.

Vond ik Zahn toch spannender, sterker, cryptischer.

Citaat:
En die trilogie van Zahn, met Thrawn is zeker mooi. Ik vond die Noghri wel cool, jammer dat ze die niet in de trilogie hebben.
Idd ja dat bedoelde ik en dat bedoel jij nu ook en Noghri zijn die beestjes idd ja 2 jaar geleden zouden ze wat mij betreft best mogen verfilmen, want dat was idd best spannend.

Citaat:
Ik heb nu twee boeken gekregen, een met Sinterklaas, en een zomaar. De kristallen Ster, en Wapenstilstand bij Bakura.
Leende ze zelf bij bieb en de Boba Fett trilogie gekocht. Zijn dat aparte afleveringen dan die wat je noemt???
Oud 07-01-2002, 11:11
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Leende ze zelf bij bieb en de Boba Fett trilogie gekocht. Zijn dat aparte afleveringen dan die wat je noemt???

Yep. Waar kun je die Fette Trilogie kopen?
Ik had trouwens wel deel 1 gelezen, maar maar 1 keer. De andere had ik 4 keer ofzo gelezen.
En ze zouden wel Thrawn moeten verfilmen, ja. Of di trilogie waar Anakin Solo opgeleid wordt tot Jedi Knight. Ik heb die nog niet gelezen, maar ik had gehoord dat Meulenhoff ze gaat vertalen.
Oud 07-01-2002, 12:46
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef:
De boeken zijn in 1 woord BAGGER..

Welke had je gelezen, dan? Ik bedoel, de ene is goed, de andere wat minder. Zoals met alle series .
Oud 27-01-2002, 12:32
JediJoel
JediJoel is offline
Darth Maul: Schaduwjager is ook wel goed. Alhoewel ik wel iets meer had verwacht, was het toch een geweldig verhaal, waar maar weinig andere boeken aan kunnen tippen. Maar dat kan ook komen omdat Darth Maul de Bad-guy is, die zijn altijd beter
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten