Advertentie | |
|
![]() |
|
Jaaaaaa snoodaard THNX!!!!!
je bent de eerste die me helpt netjes!! nogmaals bedankt echt ! ![]() "~Sjeherazade~" ik krijg een vak genaamd trends (TRE11) op het grafisch lyceum en daar moet ik het voor doen. Het vak zelf is totaal nutteloos, slaat nergens op sinds ik multimedia vormgeven ga doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zwervers zijn veel happiger op interviews want die hopen op geld ![]() en dit geeft maar weer aan met wat voor retards ik in de klas zit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opmerking
Ok, ik ben dan wel niet echt gothic, maar ik had zin een lijstje in te vullen ![]() Luister wel naar gothic muziek, telt dat ook? ![]() Vrije tijd/culturele interesse: 1. Van wat voor soort muziek hou je ? - Metal 2. Doe je aan sport ? Zo ja, welke ? - Nee 3. Wat voor religie heb je ? - Geloven in mezelf ![]() 4. Lees je weleens boeken ? Zo ja wat voor boeken. - Nee Maatschappelijke interesse: 1. Lees je tijdschriften ? Zo ja, welke ? - Computer Totaal 2. Als je uitgaat waar ben je dan meestal te vinden ? - Eindhoven, Altstadt 3. Volg je het nieuws dagelijks ? - Ja 4. Kijk je vaak t.v ? Zo ja, welke zenders ? - Kijk weinig TV, maar: MTV, Discovery Channel en Films (DVD) Sociaal/economisch: 1. Woon je op jezelf ? - Nee 2. Heb je veel vrienden die ook gothic zijn of juist niet ? - Ik ben niet gothic, maar ken wel mensen die in de buurt komen.. 3. Voel je je op je gemak als je alleen bent of met mensen om je heen ? - Maakt niks uit 4. Ben je sociaal aangelegd ? Kun je goed met mensen omgaan ? - Ach. ligt eraan met wie... Uiterlijke verzorging: 1. Waarom veel zwart ? - Zwart past ovral bij en kan altijd. 2. Hoelang doe je erover om jezelf op te maken ? - Niet 3. Hoeveel besteed je per maand/week aan make-up etc. ? - Niet 4. En hoeveel besteed je per maand/week aan kleding ? - 50 Voeding: 1. Ben je vegetarier ? Zo ja, sinds wanneer ? - Nee 2. Wat is je lievelingseten ? - McDonalds, Pasta's en Pizza's 3. Let je op je voeding ? Calorien, vet etc. - Niet echt 4. Wat drink je het liefst ? - Cola |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik doe hem ook wel ff, dan kan ie wat sneller dicht
![]() Vrije tijd/culturele interesse: 1. Van wat voor soort muziek hou je ? Rock, gothic, industrial, electro 2. Doe je aan sport ? Zo ja, welke ? Nee, ik ben lui. 3. Wat voor religie heb je ? Geen. 4. Lees je weleens boeken ? Zo ja wat voor boeken. Ja. Drama, literatuur, thriller, kinderboeken. Maatschappelijke interesse: 1. Lees je tijdschriften ? Zo ja, welke ? Ja, Oor, Psychologie Magazine, Elle Girl, Yes. 2. Als je uitgaat waar ben je dan meestal te vinden ? Cafe, discotheek, concert. 3. Volg je het nieuws dagelijks ? Ik kijk elke dag wel op teletekst en ik lees vaak de Spits en Metro. 4. Kijk je vaak t.v ? Zo ja, welke zenders ? Nee, als ik kijk naar Net 5 en MTV meestal. Sociaal/economisch: 1. Woon je op jezelf ? Nee. 2. Heb je veel vrienden die ook gothic zijn of juist niet ? Verschillend. 3. Voel je je op je gemak als je alleen bent of met mensen om je heen ? Allebei, ligt eraan met welke/hoeveel mensen. 4. Ben je sociaal aangelegd ? Kun je goed met mensen omgaan ? Nee. Uiterlijke verzorging: 1. Waarom veel zwart ? Zwart is mooi en past overal bij. 2. Hoelang doe je erover om jezelf op te maken ? Paar minuten. 3. Hoeveel besteed je per maand/week aan make-up etc. ? Gemiddeld 3 euro per maand ofzo ![]() 4. En hoeveel besteed je per maand/week aan kleding ? 50 a 100 euro per maand. ![]() Voeding: 1. Ben je vegetarier ? Zo ja, sinds wanneer ? Nee. 2. Wat is je lievelingseten ? Lasagne, pizza, chocola 3. Let je op je voeding ? Calorien, vet etc. Ja. 4. Wat drink je het liefst ? Thee. Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 15:36. |
![]() |
|
![]() |
Vrije tijd/culturele interesse:
1. Van wat voor soort muziek hou je ? methal punk gothic, celtic myst en jaja gek genoeg hardcore 2. Doe je aan sport ? Zo ja, welke ? neej, ja lopen en fietsen ![]() 3. Wat voor religie heb je ? vrijgemaakt/ dus christelijk, maar niet heel overdreven hoor... 4. Lees je weleens boeken ? Zo ja wat voor boeken. jaah over het bovennatuurlijke, en over spiritualiteit, en wicca enz Maatschappelijke interesse: 1. Lees je tijdschriften ? Zo ja, welke ? breakout 2. Als je uitgaat waar ben je dan meestal te vinden ?3 gezusters/ santana/ blauwe engel/ het feest/ de pruim/ kruisweg(marum) / molly malones 3. Volg je het nieuws dagelijks ? jaah meestal wel 4. Kijk je vaak t.v ? Zo ja, welke zenders ? rtl 4 Sociaal/economisch: 1. Woon je op jezelf ? jah bove me ouders 2. Heb je veel vrienden die ook gothic zijn of juist niet ?mwah valt mee 3. Voel je je op je gemak als je alleen bent of met mensen om je heen ? allebei...soms naja eiglijk vaka heb ik behoefte om op me kamertje te gaan zitten en mediteren enz en kaarsje brande 4. Ben je sociaal aangelegd ? Kun je goed met mensen omgaan ? jah dat schijnt zo te zijn Uiterlijke verzorging: 1. Waarom veel zwart ? zwart is erg mooi! 2. Hoelang doe je erover om jezelf op te maken ? niet zo heel erg lang half uurtje ong 3. Hoeveel besteed je per maand/week aan make-up etc. ? valt ook wel mee 15- 20 euro ong per mnd 4. En hoeveel besteed je per maand/week aan kleding ? ligt er maar net aan Voeding: 1. Ben je vegetarier ? Zo ja, sinds wanneer ? mwah ik eet het liefste geen vlees..mjah op vis ben ik dan wel weer dol...duss ![]() 2. Wat is je lievelingseten ? engels brood.. neej ik weet nie...vis op zijn pakistaans...ofz 3. Let je op je voeding ? Calorien, vet etc. jaah echt wel 4. Wat drink je het liefst ? kamille thee
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Scholier gezocht voor uittypen interviews (20 euro per interview) HenriettevanR | 6 | 11-06-2016 14:44 | |
Software & Hardware |
Interview over de flip-smartphone mary1995 | 2 | 16-01-2014 19:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits interview PSdoubleU | 14 | 10-03-2008 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
interview voor schoolkrant tompor | 5 | 24-03-2004 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Inleiding interview Snoezeke | 7 | 15-02-2004 19:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Interview Rufus | 0 | 13-11-2001 16:28 |