![]() |
|
Het is bij ieder meisje heel verschillend. Het ene meisje ligt opeens helemaal stil, gespannen, het andere meisje beweegt heftig en maakt geluid, bij weer een derde merk je geen verschil (wat niet wil betekenen dat zij geen verschil merkt
![]()
||
![]() |
Citaat:
Da's niet bij ieder meisje zo - een ex van mij kon keihard klaarkomen maar ik heb maar zelden samentrekkingen gevoeld, kreunen is ook heel verschillend...
|
Verwijderd
|
Vaak lees ik dat mensen zeggen 'dan kreunt ze harder', maar zelf maak ik tijdens de sex een hoop kabaal en ben ik tijdens het klaarkomen juist muisstil. Wat wel meestal zo is, is dat ze tijdens het klaarkomen 'anders' doet dan vlak daarvoor; bijvoorbeeld door meer of minder geluid te maken, door niet meer te bewegen of door opeens te gaan kronkelen of schokken, door haar gezicht opeens te vertrekken of te ontspannen, etc. Het kan goed zijn dat er tijdens het orgasme meer vocht vrijkomt.
Tijdens het typen van de zin hierboven bracht m'n moeder me thee en doordat ik net 'het orgasme' aan het typen was zei ik per ongeluk "Het or.. euh... dankjewel" Ik denk wel dat het bij alle meisjes zo is, dat ze ná het orgasme ontspannen en rustig zijn. Dus daar kun je het dan ook aan merken, want over het algemeen lig je toch niet stil tijdens de seks. En vlak voor het klaarkomen is de vagina vaak erg nauw en gespannen; na het klaarkomen is de vagina vaak juist erg 'los'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
onze enige echte sexuologe! je hebt wel gelijk ja ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:17. |
![]() |
|
![]() |
das voor iedereen natuurlijk anders, ik schok heel erg met mn onderlijf wat dan soms een halve minuut doorgaat en lig velamt en met een stomme grijns op mn gezicht op bed of waar dan ook...ademhaling is wat sneller, maar k kreun nou niet echt ofzo
|
Mijn vriendin gaat altijd sneller ademen/hijgen, en tijdens het orgasme trekken haar geslachtsspieren (noem je het zo?? ) samen, en rilt ze over haar hele lijf. En soms bijt ze me in de schouder... Soms heel hard.... Ben ik niet altijd even blij mee, maar goed, blij dat ze het leuk vind
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2014 om 17:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
The fuck jongen ik zou zeggen kom eens bij mij kijken in mijn cribje, serieus, ik nodig je eens uit. Stuur me eens een PM. Ik weet niet of je een boer bent ofzo maar ik zal je eerlijk zeggen zoals jij die chick gaat horen schreeuwen zo heb je nog nooit een mager speenvarken horen gillen als hij geslacht werd. Kijk, sommige dames zijn wat moeilijk maar als jij een echte vent bent, laat jij haar gewoon klaarkomen en als ze écht komt, merk jij dat, playa, wat mijn thuismeid funkypunk zegt!
||
Citaat:
![]()
|
tijdens het vingeren/beffen kunnen vrouwen;
- ritmisch met de rechterhand steeds sneller of voor bepaalde tijd op een voorwerp kloppen. - heel geil vragen of je ze ook wilt beffen. - heel onschuldig kijken - zeggen dat je lief kijkt - "oh, dis nie meer normaal lekker" zeggen en vaak draaien ze zich na het klaarkomen om en gaan op hun linkerzijde liggen. moraal: beffen is gaaf
|
![]() |
Toch leuk dat ik dat (in verhouding) weinig meemaak.
Serieus, ik heb zo'n leuke, mooie, sexy vriendin dat wanneer zij naakt is, alles aan mijn lichaam begint te stijgeren. Zodra we dan met het voorspel bezig zijn moet ik mij al inhouden. Ik moet haar met handen en tong zo geil maken dat we tegelijkertijd klaar komen. Als ik dit niet doe, kom ik altijd eerder als zij.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben een vrouw, van 18.. heb redelijk wat ervaring met sex, en ben ook niet vies van masturbatie maaaar toch heb ik een probleempje.. het orgasme!
![]() thanx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als-ie eenmaal zegt 'doekje?', dan is het wel duidelijk ja ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geurtje Sanne'.' | 22 | 31-01-2013 14:09 | |
Seksualiteit |
Een paar vragen. Verwijderd | 14 | 12-01-2013 00:34 | |
Seksualiteit |
zelfseks problemen! Verwijderd | 27 | 06-02-2011 11:08 | |
Seksualiteit |
Kunnen vrouwen na een bepaalde hoeveelheid alcohol ook moeilijker of niet klaarkomen? b.beetje | 48 | 21-07-2006 12:14 | |
Seksualiteit |
klaarkomen spuiten vrouw ? SilverBlue | 101 | 27-01-2006 22:37 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |