| Advertentie | |
|  | |
|  15-02-2002, 18:00 | ||
| Citaat: 

__________________ De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo | ||
|  15-02-2002, 18:08 | |
|   | 

Op zich vinnik het wel heel goed enzo, het houdt we mijn aandcht vast. Wat boven al gezegd is van het dan dit dan dat, dat staat nbeetje kinderlijk. Wat ik ook vind is dat je moet schrijven WAAROM die moeder dat gedaan heeft, dat stoort een beetje als het verhaal de hele tijd goed is en je vol spanning nmar het einde toeleeft en dan krijg je eigebklijjk geen einde want adt die moeder het gedaan heeft weet je wel ongeveer. maar verder dus heel goesd!!!!

__________________ *Doe lief* | 
|  16-02-2002, 20:54 | |
| 

vin het 'ding' rond die moeder een beetje wazig. meestal wordt je toch wel heel lang weggestopt als je zowiets doet(wil eigenlijk ook wel weten waarom  ) maar voor de rest heel goed.. 
	__________________ de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld.. | |
|  21-02-2002, 12:42 | |
| 

sorry dat ik zo laat reageer, ik ben op vakantie geweest. jullie hebben idd gelijk met dat je moet weten wat die moeder heeft gedaan. maar ik had het boek in m'n achterhoofd en daar is de reden namelijk wel duidelijk. maar dat is voor jullie uiteraard niet zo. over die moeder: ik had in mijn hoofd dat eva haar moeder op straat zag vlak nadat die moeder uit de gevangenis was gekomen. maar dat weet eva zelf ook niet. daarom heb ik het ook niet opgeschreven. maar de gevangenisstraf (niet besproken, maarja) is in dit verhaal misschien ook wel een beetje te kort. ik heb daar niet zo veel verstand van. ik ga het verhaal denk ik niet herschrijven, maar ik hou het wel in m'n achterhoofd voor een eventueel volgend verhaal. 
	__________________ De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo | |
|  21-02-2002, 17:32 | ||
|   | Citaat: 
  . 
	__________________ *Doe lief* | |
|  22-02-2002, 17:24 | |
| 

Verwijderd

| 

Goeie stijl, niet te ingewikkeld (veel mensen proberen dat en komen dan niet meer uit hun eigen woorden). Alleen met wisselend perspectief kun je toch beter geen ik-vorm en hij-vorm gebruiken, het is beter dat je eerst door de ogen van hem kijkt, en dan van haar. En als je al gezegd hebt: "Tim liep naar..." of zo, dan kun je het beste niet te vaak weer zijn naam noemen, maar gewoon "hij" zeggen. Anders krijgt de lezer het gevoel dat hij telkens opnieuw aan Tim voorgesteld wordt (die heb ik niet van mezelf, maar van een echte schrijver  Het is wel waar). De inhoud was heel goed. Ik hoop dat die paar dingen over je stijl nuttig waren voor de volgende keer dat je een verhaal moet schrijven   | 
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| Topictools | Zoek in deze topic | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 12:09 | |