Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk es aan: ik ben niet de enige
![]() Ik scan ook wel ff wat in Bij Latijn zit ik ook ontzettend veel te tekenen. Weet eigenlijk niet waarom, wrschnlk omdat de leraar saai is ossow. ![]() Ik heb laatst bij geschiedenis een paar tekeningen met iemand anders gemaakt, das echt LOL ![]() En vandaag bij nederlands dacht de lerares dat we allebei CKV-3 Beeldend hadden, ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn schriften staan ook helemaal vol, vooral bij saaie vakken, aardrijkskunde bijvoorbeeld... alleen beetje lullig als mensen m'n schrift willen lenen voor aantekeningen (staan er namelijk ook nog in
![]()
|
![]() |
Ik zag vandaag een notitieboekje van een leraar, en toen hij erin bladerde zag ik dat er ook allemaal krabbels en tekeningetjes instonden
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb alleen maar tekeningen, heb er zelfs speciale schriften voor (sinds mijn aardrijkskunde-leraar mij een heel schrift heeft over laten schrijven en me vriendelijk heeft verzocht voortaan een ander schrift te gebruiken voor tekeningen).
Tegenwoordig ben ik zelfs zo brutaal een schetsboek te gebruiken ![]() (voor het geval je het je afvroeg - 5 gym. ![]() |
![]() |
|
![]() |
jaaaaaaa dat doe ik ook altijd!
ik mis dan wel eens wat...maar dat heb ik er wel voor over! ik bedoel, het is meestal toch leuker dan de les zelf...(toch?) behalve bij tekenen natuurlijk! alleen vind ik het vervelend als anderen uit mijn klas overal xxx enzo neerzetten... hebben jullie dat ook?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|