Oud 23-02-2004, 14:44
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Hoi,

De laatste tijd heb ik bijna altijd pijn tijdens seks. Dit is vrij abnormaal aangezien het daarvoor bijna nooit pijn deed. (buiten in het begin, maar dat is bijna 2 jaar geleden, dus.)

Het is telkens 1 plekje dat pijn doet (heb er niet echt op gelet of het telkens hetzelfde is, maar ik denk van niet). Ook enkel tijdens seks zelf, met de vingers doet niet pijn.
Het is ook steeds zo dat ie binnenkomt, en er nog niets scheelt, maar dan vanaf ergens, er precies iets in de weg zit, en dat doet pijn.

Een andere keer is het bv iets rechts, dat voelt als een wondje ofzo.

Behoorlijk vervelend, is al een tijdje aan de gang, wil ook nog eens genieten van seks...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 15:27
AngelLena
AngelLena is offline
Zou idd een wondje kunnen zijn. Als jullie het vol kunnen houden kan je proberen om 2/3 weken tot anderhalve maand geen sex te hebben en daarna weer proberen. Is er dan niets an de hand, dan is het waarschijnlijk een wondje geweest die inmiddels door de rust geheeld is. Is het er dan nog steeds, dan zou ik toch eens bij de dokter langs gaan... Zou dan namelijk ook infectie kunnen zijn of iets heel anders. Maar vooral in die gebieden is het wel belangrijk om het in de gaten te houden en als het niet weggaat bij de dokter aan te kloppen.
Oud 23-02-2004, 16:24
Verwijderd
Mjah, ik denk dan ook dat het een klein schaafwondje ofzo is, of een beurs plekje - ben je misschien op de stang van je fietsgevallen? Een wondje kan er gekomen zijn doordat er bijvoorbeeld iets een beetje misging bij het scheren; dat merk je dan op dat moment niet altijd, maar pas als je het later aanraakt. Paar weekjes onthouding ben ik bang, of misschien met een hoop glijmiddel zodat 't niet schuurt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 19:00
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-02-2004 @ 17:24:
Mjah, ik denk dan ook dat het een klein schaafwondje ofzo is, of een beurs plekje - ben je misschien op de stang van je fietsgevallen? Een wondje kan er gekomen zijn doordat er bijvoorbeeld iets een beetje misging bij het scheren; dat merk je dan op dat moment niet altijd, maar pas als je het later aanraakt. Paar weekjes onthouding ben ik bang, of misschien met een hoop glijmiddel zodat 't niet schuurt.
Ben niet op n stang gevallen ofzo, en ik scheer me daar ook niet

Als het een wondje is, zou het dan al zo lang bezig zijn? En het is ook niet steeds dezelfde pijn...
Ik ben aan het denken... kan ik niet proberen met een spiegeltje te ontdekken wat er schort..? nouja, ik kan natuurlijk niet vanbinnen kijken e..

en die onthouding, daar vraag je me wat hoor
(en hem ook )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 19:06
funkypunk
funkypunk is offline
ik heb het ook gehad.... weet nog steeds niet wat het was, maar het verpest de seks flink
bij mij was het wel begonnen nadat ik op vakantie was geweest en mn vriendje toen terugzag en seks met hem had terwijl ik er niet echt zin in had.... beetje gemengde gevoelens totdat het uitging... maar het bleef dus wel 2 maanden en ik denk dat het wel met spanningen te maken had

niet echt een tip voor je.... ik hoop dat het snel over gaat
Oud 23-02-2004, 22:23
juno
juno is offline
Kan een simpel schimmelinfectietje zijn, dat niet zo heftig verloopt, maar wel het weefsel aantast. vandaar dat dat wondje steeds weer opengaat.

Schimmelinfectie gaat NIET vanzelf over. Haal maar miconazolcreme, kan zonder recept, kost 6 euro ofzo, en ga daar minimaal drie weken mee smeren. Twee maal daags.

Hij ook! Hij is ook besmet, zelfs al merkt hij er niets van.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:27
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
juno schreef op 23-02-2004 @ 23:23:
Kan een simpel schimmelinfectietje zijn, dat niet zo heftig verloopt, maar wel het weefsel aantast. vandaar dat dat wondje steeds weer opengaat.

Schimmelinfectie gaat NIET vanzelf over. Haal maar miconazolcreme, kan zonder recept, kost 6 euro ofzo, en ga daar minimaal drie weken mee smeren. Twee maal daags.

Waar moet hij het smeren dan???
Oud 23-02-2004, 22:29
juno
juno is offline
*zucht* met welk stukje lichaam raakt hij de binnenkant van haar vagina aan?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 22:42
Midget
Midget is offline
idd,
hij moet goed z'n nek insmeren
dan komt het wel goed
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:16
borrel
borrel is offline
Citaat:
Midget schreef op 23-02-2004 @ 23:42:
idd,
hij moet goed z'n nek insmeren
dan komt het wel goed

Ik dacht meer aan z'n knie
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:19
borrel
borrel is offline
maargoed, om toch maar een zinnige reply te posten (zonder echt iets toe te voegen)
Het lijkt mij ook handig om gewoon een tijdje je vagina te sparen, mocht het dan niet over gaan ff bij de huisarts langs
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 14:15
Midget
Midget is offline
ik d8 eerst ook aan z'n knie!!!
maar toen zei ik maar nek
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:27
rideparanoia
rideparanoia is offline
ontspannen??

of je lam zuipen...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:35
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
juno schreef op 23-02-2004 @ 23:23:

hoeft niet schimmel te zijn.....
Oud 24-02-2004, 21:58
juno
juno is offline
Hoeft niet, kan wel. De creme kan in ieder geval geen kwaad, alleen al vanwege het beschermlaagje. Ga er niet zomaar willekeurig zalfje op smeren, het moet op zijn minst een hydrofiele creme zijn op een neutrale zalfbasis. Desnoods neemt ze lanette creme.

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 24-02-2004 @ 22:58:
Hoeft niet, kan wel. De creme kan in ieder geval geen kwaad, alleen al vanwege het beschermlaagje. Ga er niet zomaar willekeurig zalfje op smeren, het moet op zijn minst een hydrofiele creme zijn op een neutrale zalfbasis. Desnoods neemt ze lanette creme.
... of ze gaat gewoon naar de dokter..
Je gaat toch niet een creme tegen een schimmelinfectie opsmeren als je het misschien helemaal niet hebt?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 07:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 25-02-2004 @ 01:15:
... of ze gaat gewoon naar de dokter..
Je gaat toch niet een creme tegen een schimmelinfectie opsmeren als je het misschien helemaal niet hebt?
Mee eens.

Ik denk dat fruitvliegje gewoon een bezoekje langs de dokter kan brengen, zodat hij kan constateren of er iets mis is. Weet je meteen waar je aan toe bent.
Het zou lullig zijn als je eerst een maand geen sex hebt (voor genezing van eventueel wondje) en achteraf blijkt dat het daar helemaal niet aan lag
Oud 25-02-2004, 09:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-02-2004 @ 08:09:

Het zou lullig zijn als je eerst een maand geen sex hebt (voor genezing van eventueel wondje) en achteraf blijkt dat het daar helemaal niet aan lag
Dat was ik ook aan het denken
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 12:41
juno
juno is offline
De drempel om naar de dokter te gaan ligt hier over het algemeen toch vrij hoog. Vandaar. Ik vind ook dat ze moet, maar ze gaat toch niet, waarschijnlijk. Dan maar beter een tubetje creme aangeschaft voor niets, dan pijn hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten