![]() |
|
ik heb het ook gehad.... weet nog steeds niet wat het was, maar het verpest de seks flink
bij mij was het wel begonnen nadat ik op vakantie was geweest en mn vriendje toen terugzag en seks met hem had terwijl ik er niet echt zin in had.... beetje gemengde gevoelens totdat het uitging... maar het bleef dus wel 2 maanden en ik denk dat het wel met spanningen te maken had niet echt een tip voor je.... ik hoop dat het snel over gaat ![]()
|
Kan een simpel schimmelinfectietje zijn, dat niet zo heftig verloopt, maar wel het weefsel aantast. vandaar dat dat wondje steeds weer opengaat.
Schimmelinfectie gaat NIET vanzelf over. Haal maar miconazolcreme, kan zonder recept, kost 6 euro ofzo, en ga daar minimaal drie weken mee smeren. Twee maal daags. Hij ook! Hij is ook besmet, zelfs al merkt hij er niets van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hoeft niet, kan wel. De creme kan in ieder geval geen kwaad, alleen al vanwege het beschermlaagje. Ga er niet zomaar willekeurig zalfje op smeren, het moet op zijn minst een hydrofiele creme zijn op een neutrale zalfbasis. Desnoods neemt ze lanette creme.
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 22:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat toch niet een creme tegen een schimmelinfectie opsmeren als je het misschien helemaal niet hebt? |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat fruitvliegje gewoon een bezoekje langs de dokter kan brengen, zodat hij kan constateren of er iets mis is. Weet je meteen waar je aan toe bent. Het zou lullig zijn als je eerst een maand geen sex hebt (voor genezing van eventueel wondje) en achteraf blijkt dat het daar helemaal niet aan lag ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |