Oud 24-02-2004, 07:28
Imke_BF
Imke_BF is offline
Ik pas mij altijd maar aan aan mijn vriend. Elke keer als we ruzie hebben of het gaat niet goed vraagt iedereen me waarom ik me zo laat behandelen. Nu is het tijdelijk weer uit. Maar toch hou ik zo veel van hem ik wil hem terug ik zou alles doen als hij mij ook maar terug wil...
Moet ik dit wel doen? Moet ik zo achter hem aan lopen? Het is al vaker uit geweest en toen heb ik het ook gedaan... Zou het goed zijn als hij eens achter mij aan zou komen? Misschien doet hij dat wel niet...

Ik weet het niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn hart zegt dat ik zoveel van hem hou. Maar mijn verstand zegt iets heel anders...
Ik voel me zo'n zwakkeling.
Oud 24-02-2004, 07:30
Verwijderd
zeg hem dat je niet meer achter hem aan wilt lopen, niet meer aan hem aan wilt passen
anders blijft die jongen toch echt zo doen
maak hem duidelijk wat wilt en wat je wilt zien veranderen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 07:44
Maarten
Maarten is offline
Yup, het moet wel van twee kanten komen he.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 08:54
Verwijderd
waar is je trots, je zelfrespect, je gevoel voor eigenwaarde????
Kies nu maar eens voor jezelf.

zet hem op
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:04
zwart_roosje
zwart_roosje is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 24-02-2004 @ 09:54:
waar is je trots, je zelfrespect, je gevoel voor eigenwaarde????
Kies nu maar eens voor jezelf.

zet hem op
Precies.

Succes
Oud 24-02-2004, 09:31
Sade
Sade is offline
Ik denk ook dat je eens moet gaan nadenken over waarom het altijd zo gaat, en of je wel in deze situatie wilt blijven zitten. Je zegt zelf dat het nu WEER uit is, dus ik neem aan dat dat vaker voorkomt. Lijkt me niet erg gezond, it takes two to tango.
Oud 24-02-2004, 10:10
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm dit klinkt een beetje als mijn relatie, alleen zou ik niet elke keer terug komen als het steeds uitgaat. Ik weet natuurlijk niet waarom het steeds uitgaat, en wie het uitmaakt (ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij dat doet), maar ik geloof persoonlijk totaal niet in pauze's in een relatie. Als het uit gaat is daar een reden voor en dan kun je niet zeggen dat het over een paar weken allemaal anders is en je dan weer met elkaar door kunt. Als je toch al weet dat het gaat veranderen kun je ook bij elkaar blijven en als je het niet weet heeft het geen zin om te zeggen dat je wel weer bij elkaar komt. Dan hou je jezelf en elkaar alleen maar voor de gek.

Het lijkt mij dus nogal zinloos om het nog een keer te proberen. Hij heeft geen zin om moeite voor je te doen en maakt het nog uit ook?

Big nono
Oud 24-02-2004, 11:29
vivaldi
vivaldi is offline
Soms als het uit gaat is daar een goede reden voor geweest en is het ook goed als het daarna weer aan gaat.
Maar in jouw geval is het niet zo gezond meer geloof ik.
Ik snap wel wat je bedoelt het is heel erg om het idee te hebben dat hij je misschien niet terugneemt. Maar als hij dat niet doet, als hij geen moeite voor jou doet, ben je beter af zonder hem. Je verdient iemand die veel van jou houdt en die je eigenwaarde geeft. Iemand waarbij je niet het gevoel hebt dat het elk moment uit kan gaan en dat hij je niet terugwil.
Het is moeilijk maar je moet hem laten gaan en eens voor jezelf opkomen. Je bent belangrijk en wordt UITEINDELIJK veel gelukkiger zonder hem. Nu moet je nog even door de zure appel heen bijten
Oud 26-02-2004, 19:50
ilse
ilse is offline
ik dnek dat je em maar moet proberen te vergeten (hoe moeilijk dat ook is....) SUC6!!

He ain't worth it!!
Oud 26-02-2004, 21:04
artless
artless is offline
Dit herken ik. Ik heb me ook al zó vaak laten naaien door mijn vriendin, maar mijn liefde voor haar verslaat de boosheid. Ik heb al vele malen geprobeerd om echt een keer boos te blijven en haar te laten voelen wat ze aanricht, maar keer op keer kom ik met hangende pootjes terug. Ik vergeef haar feitelijk alles omdat ik onvoorwaardelijk van haar hou.

En ik zit er niet echt mee. Zo lang zij mij terug lief heeft en dat laat blijken, koester ik onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 21:29
Verwijderd
Ummz.. ik heb maar 1 zinnetje gelezen uit je verhaal, en dat was : en nu is het WEER uit.. Dat is voor mij al genoeg om te zeggen: he ain't worth ya!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 08:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk dat je voor jezelf eigenlijk ook heel goed weet wat je moet doen. Je vindt jezelf een zwakkeling. Nou, kom op dan en breng daar verandering in! Niet meer achter hem aan lopen en zie maar wat hij daarmee doet. Misschien komt hij nu zelf wel naar jou toe. Geef hem in ieder geval de kans daartoe. Doet hij dat niet, dan geeft hij niet genoeg om je en moet je hem, hoe erg dat misschien ook is, laten gaan en iemand zoeken die je wel waard is.
Oud 27-02-2004, 08:54
Shredder
Shredder is offline
Ik denk dat je met hem moet praten en duidelijk eisen stellen van wat je wel en niet wil of van hem verwacht want anders denk hij ook "zij vind het prima" en gaat hij gewoon door.

Als hij zich niet wil aanpassen is dumpen waarschijnlijk de beste optie

suc6 ermee
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten