![]() |
|
Ghost of the Robot (ja, die ene gare band met James Marsters [Spike uit Buffy]
![]() ![]() Datum: Donderdag 11 Mei 2004 Tijd: 20.00 uur Plaats: Amsterdam Concertzaal: Melkweg Prijs: 20 euro * Ghost of the Robot Tourdates * Ticketservice of Uitlijn voor kaartjes.
|
![]() |
||
Citaat:
Wat voor muziek is het? Geen idee. Ik kon het nooit goed beschrijven. Hier op de GOTR website naar onderen scrollen en dan kun je 5 samples beluisteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ach, en wat shallow betreft: ik wilde James Marsters een keer in het echt gezien hebben, als het mogelijk was. Dat was dus mogelijk, en ik heb er nog leuke vrienden aan overgehouden ook ![]() ![]() Ik heb ook wel van de muziek staan genieten ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 17:02. |
![]() |
||
Citaat:
naar een concert gaan omdat je de zanger van een band, waarvan je de muziek nauwelijks gehoord hebt, gaan omdat je hem een lekker ding vindt is nóg dommer
||
Citaat:
Maar ik had de CD van Ghost of the Robot wel al een half jaar in huis voor ik naar het concert ging! Ik kon dus ook alle nummers meezingen en ik vond de muziek wel aardig. Kijk, ik geef toe dat ik in de eerste plaats voor James ging, maar als ik de muziek niets had gevonden dan was ik niet gegaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrretard. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee mensen kom op zeg! klein beetje respect kan inderdaad geen kwaad.
![]() Vind die vergelijking van James Marsters met Kurt Cobain wel grappig moet ik toegeven. Ze kunnen allebei inderdaad voor geen meter zingen, maar dat zegt verder niks over de muziek. Die kan best leuk zijn (zegt de fan van de zwaar overschatte Nirvana-band en het onderschatte GOTR). Gotr heeft best leuke muziek, keb ook een paar cd-tjes van hun in de kast liggen. Ga trouwens niet naar het concert. Dat hoeft van mij nou ook weer niet. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|