Oud 28-02-2004, 21:56
PieterB
PieterB is offline
Wij zijn hier druk bezig met orienteren voor een reis in de zomer. Of we gaan naar lloret, of we gaan Turkije. Heeft iemand ervaring met zonvakanties(lees, feestvakanties) in Turkije. Wij waren aan het kijken naar bijvoorbeeld Gumbet of Marmaris, iemand hier al eens geweest? Was het cool, kan je er goed stappen, was het druk en uit welke landen kwamen de toeristen vooral?
Oud 28-02-2004, 22:35
Quiana
Quiana is offline
Dit gaat iig over Marmaris, misschien heb je er wat aan.
Oud 28-02-2004, 22:46
Mexx_M
Mexx_M is offline
Marmaris en Alanya zijn DE uitgaansplekken van Turkije.. je hebt daar veel discotheken enzo en er komen veel Nederlanders en ook wel Engelsen. Ik persoonlijk vind het daar leuker dan in Spanje.

Nou als je naar Turkije gaat.. heel veel plezier

Güle güle
Oud 29-02-2004, 11:11
Balance
Balance is offline
Marmaris, zeker weten.
Oud 29-02-2004, 11:36
Verwijderd
spanje lijkt mij leuker... maja
alanya dan
Oud 29-02-2004, 11:49
frizzle
frizzle is offline
Gumbet is bij Bodrüm en daar ligt de grootste openlucht discotheek van Turkije maar daar is ook vrijwel alles mee gezegt, dat is zo ongeveer het enigste waar je op stap kunt...
Oud 29-02-2004, 13:25
miro
miro is offline
Ben zelf in Alanya geweest.

Was geweldig, echt super.

Het uitgaansleven? Wij waren nogal vroeg in het seizoen wat betekende dat het niet altijd even druk was. Neemt niet weg dat er altijd wat te doen was. T ligt er denk ik sowieso een btje aan met hoeveel je gaat. Ik was alleen met mijn vriend en we hadden niet zo n zin om mee te gaan met georganiseerde kroegentochten van de reisorganisatie. Hebben we wel 1 keer gedaan, hebben toen een superavond gehad, en veel contact opgedaan. Alanya heeft een aantal discotheken (cafe's) die de moeite waard zijn en waar ook zeker wat te feesten zijn. Maar als je wil feesten a la Salou hoef je niet naar Alanya te gaan.
Oud 24-03-2004, 15:15
angel--1987
angel--1987 is offline
in gümbet kan e goed feesten!!!1
en er zijn heel leuke jongens
Oud 25-03-2004, 01:06
Verwijderd
gümbet vond ik ook wel geslaagd (was er wel met ouderlijk front)
maar gewoon veel leuke café'tjes en een disco die mij persoonlijk niet echt trok...
maar goede sfeer, prachtig weer, aardige mensen, mooie omgeving
Oud 25-03-2004, 18:22
.Pure
.Pure is offline
Ben in Kusadasi 2x geweest en 1x Marmaris. Kusadasi ging ik zelf niet echt uit, maar Marmaris is echt top heeele gezellige boulevard en het centrum is ook super!

Bodrum moet ook erg leuk zijn!
Oud 31-05-2004, 20:36
da leentjuh
da leentjuh is offline
K ga zelf naar Alanya in de herfstvakantie Volgens de reisgidsen is dat een van de beste plekken in Turkije qua uitgaansgelegenheden. En Marmaris natuurlijk ook.
Oud 17-06-2004, 19:40
BlueSky
BlueSky is offline
Ik ben zowel al eens naar Gumbet als naar Marmaris geweest. Beiden leuke plaatsen om uit te gaan, hoewel ze wel van elkaar verschillen.
Marmaris heeft vooral een leuke, gezellige boulevard met een vrij groot aantal barren en discotheken. Er hangt een prettig sfeertje en je kan lekker discotheekje in en discotheekje uit als de muziek of iets anders je niet bevalt...
Gumbet is een vrij klein plaatsje hoor, maar wel heel gezellig. Veel barretjes waar je je in de vond voor weinig geld even kan volgieten zeg maar , en 's nachts gaat iedereen van deze barretjes naar de discotheken die rond een uur of twee stampvol zitten. Echt heel gezellig! En een dag later ken je iedereen, wat ook voor meer gezelligheid zorgt, denk ik zo. Hiernaast ligt Bodrum met ook een groot aantal discotheken, maar hierover kan ik vrij weinig zeggen omdat ik er maar eenmaal ben geweest (wat me slecht beviel door te dronken Engelsen )
Oud 18-06-2004, 09:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ben vorige week naar Side geweest. Er zijn weinig zeer grote discotheken, maar wel heel veel kleine danscafé's. Hangt er dus maar van af waar je van houdt, maar het beviel mij wel... je moet trouwens wel de leuke vinden tussen die vele barretjes. Dus: pap aan met wat Turken en die wijzen je wel leuke uitgaansdingen
Oud 18-06-2004, 22:59
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ga naar kusadasi deze vakantie, *benieuwd*

maar heb gehoord dat je voor het uitgaan in alanya of marmaris moet zijn

Edit: ohjah, Spanje, ik ben al naar Salou op reis geweest, een feestplek bij uitstek natuurlijk..
Oud 19-06-2004, 17:28
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 18-06-2004 @ 23:59 :
Ik ga naar kusadasi deze vakantie, *benieuwd*

maar heb gehoord dat je voor het uitgaan in alanya of marmaris moet zijn

Edit: ohjah, Spanje, ik ben al naar Salou op reis geweest, een feestplek bij uitstek natuurlijk..
in Kusadasi kan je ook feesten hoor
Oud 27-06-2004, 21:26
Verwijderd
alanya

de james dean en dat soort disco's zijn er veel
Oud 28-06-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 19-06-2004 @ 18:28 :
in Kusadasi kan je ook feesten hoor
Ja idd!
Oud 03-07-2004, 19:30
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 18-06-2004 @ 10:37 :
Ben vorige week naar Side geweest. Er zijn weinig zeer grote discotheken, maar wel heel veel kleine danscafé's. Hangt er dus maar van af waar je van houdt, maar het beviel mij wel... je moet trouwens wel de leuke vinden tussen die vele barretjes. Dus: pap aan met wat Turken en die wijzen je wel leuke uitgaansdingen
Of ze willen gelijk trouwen.
Oud 27-07-2004, 17:17
checko
checko is offline
Citaat:
BlueSky schreef op 17-06-2004 @ 20:40 :
Ik ben zowel al eens naar Gumbet als naar Marmaris geweest. Beiden leuke plaatsen om uit te gaan, hoewel ze wel van elkaar verschillen.
Vond je de sfeer in gumbet niet beter dan in marmaris?? Ik ben nu 2x in marmaris geweest en ben net terug uit gumbet en ik moet zeggen dat ik gumbet veel aantrekkelijker vind qua mensen en qua gemoedelijkheid...
Oud 29-07-2004, 08:00
angel--1987
angel--1987 is offline
gumbet is echt leuk!
Oud 30-07-2004, 12:34
Verwijderd
Ben in Side geweest, wel een paar leuke barretjes, maar voor het uitgaan moet je in Marmaris of Alanya zijn.
Oud 21-09-2004, 11:40
Verwijderd
Ik Bodrum heb ik toch ook wel een groot aantal discotheken gevonden hoor. Gumbet ligt er eigenlijk net naast en is ook gezellig. 't stikt er blijkbaar wel van de Engelsen.
Oud 22-09-2004, 17:31
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 25-03-2004 @ 19:22 :
Ben in Kusadasi 2x geweest en 1x Marmaris. Kusadasi ging ik zelf niet echt uit, maar Marmaris is echt top heeele gezellige boulevard en het centrum is ook super!

Bodrum moet ook erg leuk zijn!
Oja en ik ben nu ook in Alanya geweest. Ook super leuk, maar een stuk groter dus wij zaten best een stukje van het centrum, maar ook leuk uitgaan.
Maar Marmaris vond ik toch leuker qua uitgaan, ga aankomende zomer waarschijnlijk weer
Oud 25-09-2004, 12:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 20:30 :
Of ze willen gelijk trouwen.
Jahaa, dat hebben we gemerkt
Oud 26-09-2004, 17:14
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 20:30 :