Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
van feb nog...
was op een feest, en ik moest naar de wc... kon me herinneren dat die in de fabriekshal zat, ik naarbeneden daarheen, en zie een deur dus dacht ja das 'm dus ik loop naar binnen sta ik middenin een jongens wc met van die hangbakken enz volgens mij stond er nog iemand ook.... was best voor lul en kwam net een meisje aangelopen toen ik daaruit stapte ![]()
|
![]() |
''domste blunder' klinkt niet..
Anyway, ik bel naar iemand die steeds in gesprek is, op gegeven moment bel ik verkeerd. Na een tijd bel ik weer, krijg weer een vrouw aan de telefoon 'sorry, weer verkeerd verbonden'. En dat tot 3x toe. Vroeg ze na de derde keer: 'Wie zoek je?' 'Ehm naja, die en die.' 'Ow, ik ben zijn moeder.' ![]() En de maand is net begonnen ![]()
|
bij dat spelletje zou je voor een miljoen.....was er de vraag of je een uur lang orlando zou zoenen,had ik geantwoord ja dat zou ik zelfs gratis doen,alleen ik had net gereageerd en toen bleek dat antwoord verwijdert te zijn!!!!! stond er boven zou je een schaap beffen...en daar sond dus mijn antwoord onder.....ja dat zou ik zelfs gratis doen..gelukkig is het alemaal verwijdert maar ik voelde me echt voor schut.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tegenover een bloedmooie jongen zitten en een beetje staren
![]() (oeh, hij was akelig mooi ![]() (vooral een 'blunder' omdat ik een vriend heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|