Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou misschien is anne frank iets
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mss is een leuk onderwerp: -kolonies van nederland -de verzuilingen van nederland en ontzuiling -over de gastarbeiders -willem van oranje en eentje die het altijd goed doet: soorten martelen die werden gebruikt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb mn eindopdracht van geschiedenis gedaan over de Berlijnse Muur, was ook best een leuk onderwerp en heeeel veel over te vinden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
NIET OVER JACK THE RIPPER !!!! Iedereen kent Jack the Ripper maar zo spectaculair is hij helemaal niet. Als je het perse over zo iemand wil doen, neem dan ED GEIN (op hem is Hannibal e.d gebasseerd) of JEFFREY DAHMER (hij is niet zo bekend maar wel net zo cool)
em. ik heb het zelf over HEKSERIJ gedaan voor ANW dan (8.0) Rol van Propaganda in Totalitaire Staten (duitsland & rusl) (8.0) Was Mao Zedong een keizer of niet? (8.3) la la
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar martelstraffen in de middeleeuwen is ook erg leuk. of heksenverbrandingen enzo.. bijvoorbeeld jeanne d'arc daar hadik een 8.5 voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de positie van vrouwen, emancipatie? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Amerikaanse Burgeroorlog
Amerikaanse Presidenten Russische Revolutie Mao Tsetung Hunnen Eerste Wereldoorlog 'Nam Hoewel Jack en Ed Gein ook wel goede onderwerpen zijn
|
jean d'arc is cliche in mijn opinie, meeste mensen kijken alleen de film
![]() de amerikaanse burgeroorlogen en presidenten zijn dan weer een "trend" omdat amerika voor het moment de wereldmacht is!
||
Citaat:
![]() Enne.. zoals ik al eerder had gezegd: niks met oorlogen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De geschiedenis van een paar jaar geleden boeit me eigenlijk niet zoveel. Komt veel te veel politiek gedoe bij...
||
Citaat:
Wat je nog zou kunnen doen is bv 'het leven van een aude griek' ofzo... Maar dan stuit je natuurlijk heel gauw op de oude griekse oorlogen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn lijstje van mogelijke onderwerpen is inmiddels erg uitgebreid.
![]() -Jack the ripper / Ed Gein / Jeffrey Dahmer / vrouwelijke seriemoordenaars -Wonderwezens (sfinx, zeemeermin, trollen, dwergen, kabouters enz. ) -Filmgeschiedenis / gevolgen van de komst van de tv -Stonehenge -Atlantis -Madonna (wat zij heeft betekend voor de muziek & lifestyle) -Mata Hari Enz.. enz.. Weet nu dus alleen niet wat ik moet kiezen. Dit is altijd het ergste gedeelte.. onderwerp kiezen. ![]() Als jullie zelf nog een onderwerp nodig hadden.. genoeg inspiratie dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
goden voeren oorlogen (denk aan sleutelrol van goden in bv trojaanse oorlog) kunst gaat vaak genoeg over oorlogen. Als je een werkstuk over kunst maakt kan je met de beste wil van de wereld de politieke gebeurtenissen van die tijd niet negeren...
||
Citaat:
ik kan je minsten 20 mythen geven zonder oorlog. Kunst: je hebt idd werken m.b.t oorlogen (denk aan het achilles beeld, en de vele vazen) maar je hebt een boel beelden zonder oorlog (de discuswerpen, Poseidon, Kouros....) en ten slotte kan je ook Tempels nemen (dat is ook kunst in mijn opzichte) ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
==> kan best leuk zijn! Vooral interressant maar it's not my cup of tea 2) -Wonderwezens (sfinx, zeemeermin, trollen, dwergen, kabouters enz. ) ==> denk dat je rap over hun bent uitgepraat ![]() 3) -Filmgeschiedenis / gevolgen van de komst van de tv ORIGINEEL, dat wel..kan best leuk zijn als het niet te technisch wordt met en zonder teveel datums ![]() 4)-Stonehenge Kan ook zeer tof zijn maar maar je hebt wel een open einde (wie heeft het gebouwd + why) 5) Atlantis Drool! Tof onderwerp echt vet ![]() 6)Madonna weer een origineel onderwerp, je kan zelfs mss wat zingen ![]() 7)Mata Hari hehe, ze had een zeer boeiend leven (vluchten voor bijna elke politie enzo), onderwerp vooral boeiend voor de mannen ![]() Je hebt idd veel boeiende onderwerpen! Maar als het van mij zo afhangen nam ik Atlantis (lekker veel over te vertellen) maarja wie ben ik? ![]() laat ons weten wat je hebt genomen en hoe het gegaan is ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Had ik gister allemaal boeken en een video over Jack en andere seriemoordenaars geleend bij de bieb.. krijg ik zo'n mailtje van mijn lerares dat ze alle onderwerpen goed vindt.. behalve Jack the Ripper dus.
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |