![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
We gaan nu voor een moeilijkere vraag: Wat is er aan de hand als je bruine afscheiding hebt in dezelfde tijd dat je ongesteld bent?? Kheb het nog nooit eerder gehad.
Ik heb wel een idee maar dit weet ik natuurlijk niet zeker....: Ik was laatst een pil vergeten en toen zat ik vreselijk in de stress of ik ook zwanger was (Ik heb vandaag een test gedaan en het bleek niet zo te zijn ![]()
||
Citaat:
Zo kunnen hormonale veranderingen, door bijvoorbeeld stress, een griep of “zo maar”, tijdelijk een bruine afscheiding geven. Dus juist in die stresperiode van jou zou dit heel goed een oorzaak kunnen zijn. Er is dan een klein beetje bloedverlies uit de baarmoeder. Ook een ontsteking van de baarmoederhals kan een bruine afscheiding geven. Een soa zou ook een oorzaak kunnen zijn, maar daar zou ik me maar geen zorgen over maken als ik jou was, aangezien de oorzaak bij jou wel aardig duidelijk is, zoals je zelf ook al dacht dat dat het zou zijn ![]() Het gaat waarschijnlijk vanzelf weer over, zo niet; dokter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon een paar dagen afwacht. Ik ben ook nog niet ongesteld en wil ook graag weten wat er aan de hand is want normaal heb ik gewone afscheiding en nu lijkt het alsof ik in me broek gepoept heb :-). Advies plz. Grtz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder reageer je nu in een topic dat al 4 jaar oud is, dat is niet de bedoeling. Ik hoop dat je met de informatie in dit topic wat geholpen bent ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine afscheiding chipiechiken | 8 | 22-03-2013 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding Izaahization | 4 | 16-11-2012 13:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine afscheiding idunnowhattodo | 5 | 08-06-2011 15:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine afscheiding kiddiestyle | 2 | 22-08-2005 16:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bruine afscheiding en bloeding terwijl aan pil. Ambivalence | 11 | 07-10-2004 23:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruine afscheiding bbbniekje | 8 | 04-10-2003 19:48 |