Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou toch proberen je ex te "vergeten", je doet jezelf alleen maar pijn als je tog maar op haar blijft hopen. het is niet voor niets je ex!
in je reacties zie je wel dat je ook gek bent op dat andere meisje, je zegt zelf al dat als je bij haar bent je je verliefd voelt. ik zou gewoon voor dat andere meisje gaan. succes ermee!! |
![]() |
|
![]() |
Ga eens bij jezelf na waarom het precies uit is tussen jou en je ex. Op welk gebied werkte het dus niet. Denk je dat dat ooit wel goed zou kunnen werken? Ook al blijf je wat voor d'r voelen, hoogst waarschijnlijk is het niet de moeite waard om het nog eens te proberen omdat het uiteindelijk toch weer niet werkt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had bijna hetzelfde probleem. Ik had een relatie van 19 maanden en die heb ik zelf verbroken, nu 5 weken trug. Ik heb er wel even spijt van gehad, maar ik zat fout, had gezoend met mijn ex. En het gevoel was weg. Compleet weg!
Ik heb nu een relatie met die ex van me (niet die jongen van de 19 maanden). En het is anders, nieuw. Je moet je wel realiseren, dat ook al hou je heel veel van iemand, dat het soms niet meer werkt. Dat het anders is als vroeger, dat het 'houden van' verandert is. Ik hield heel veel van mijn ex, maar het gevoel was weg. Ik hield van hem zoals ik van mn broertje, of van een goede vriend hou. Maar niet zoals ik vroeger van hem hield. Zoals ik al zei: heb er wel ff spijt van gehad, maar het is beter zo. Als ik jou was zou ik het een tijd aan kijken, niet met iemands gevoelens spelen, zowel van je ex, als van dat andere meisje, als van jezelf. Succes |
![]() |
|
![]() |
Waarom is het eigenlijk uitgegaan tussen je ex en jou? Uit je verhaal maak ik op dat zij het heeft uitgemaakt... Ik zou er maar heel goed overnadenken of je je ex echt wel terug zou willen, het is tenslotte niet voor niets uit gegaan. Volgens mij ben je er gewoon nog niet helemaal overheen, misschien is het wel beter om het eerst wat meer te verwerken, en dan pas uit te kijken naar een ander meisje. Anders heb je straks alleen een relatie om een relatie te hebben, en niet omdat je verliefd bent!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |