Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Conclusie: Ik hou er zowiezo niet van om mensen in hokjes te duwen (cliche). Maar onwillekeurig doet iedereen dat toch. Ik snap af en toe niet waar mensen zich zo verschrikkelijk druk om kunnen maken. Als je die alto/kakker/wigger/gabber/weetikveel stijl niet mooi vindt dan is dat toch hardstikke fijn voor je maar ga je daar toch verder niet moeilijk over doen. Heb er respect voor dat iemand graag ergens bij willen horen, stiekem willen we dat toch allemaal. My 2 cent's ofcourse ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 19:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga ff een luchtje scheppen Wim, het is toch nergens voor nodig om met uitwerpselen te gaan gooien. Zie je trouwens ergens in mijn post iets staan over Elmo knuffels? Mischien is het een goed idee om even na te denken wat jij denk wat "alto's" zijn en dat dan hier ff te posten. Mischien dat ik je dan beter begrijp
![]() No offence natuurlijk... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja daar heb ik wel wat over te melden. Sinds ik alternatief ben geworden is m'n leven er zoveel beter op geworden. Enkele voorbeelden:
- Mezelf douchen, altijd al zo'n vervelende gebeurtenis, is niet meer noodzakelijk. - Kleren van het Leger Des Heils worden prima geaccepteerd. - Elke dag blowen draagt bij aan respect in de groep. - Allerlei vloekende kleuren in je haar is handig om niet overgereden te worden als het nacht is. - Met kisten aan worden je voeten niet vuil als je in de modder staat tijdens een festival. - Een beetje bi is niet bah. ![]() - Ik vond Christina Aguilera toch al nooit zo goed. - Penis. |
![]() |
|
![]() |
Qua kledingstijl was ik tot een jaartje geleden ook wel zo denk ik.. Maar heb mijn overseas broeken en fietskralen kettinkjes inmiddels aan de wilgen gehangen. (nouja, de broeken draag ik nog wel es, maar niet in combinatie met alle felle kleurtjes die ik maar in de kast heb hangen)
Ik vind de kleren gewoon niet leuk meer, het is overdreven, al die kraaltjes en kleurtjes en frutseltjes.. ![]() Over de lifestyle opzich weet ik niet zo heel veel te zeggen, ik vind alleen dat ze er soms nogal rare gewoontes op nahouden, op de meeste malle plaatsen op de grond zitten, overal huppelen en doen alsof ze "zooooo geeekkkk" zijn.. En daarbij is het "alto-zijn" net zo commercieel als alle andere lifestyles...
|
![]() |
Ik wil niet zeggen dat jullie er allemaal naast zitten, maar de meeste alto's onder jullie vallen onder de categorie 'Ik wil graag anders zijn'. In tegenstelling tot jullie heb ik dit nooit probeerd. Ik doe wat leuk vind, ik was me niet als ik geen zin heb, luister Nirvana als ik wil, en kijk naar christina Aguilera als ik mezelf wil bevredigen. Ben ik daarom geen goede Alto? Ben ik niet normaal? Mensen, doe waar jij je goed bij voelt, doe wat je wilt en luister niet te veel naar mensen...Het leven is er te kort voor...
|
![]() |
||
Citaat:
Some people. Tsk.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Teminste, die laatste 2 zinnen dan ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof niet zo in een benaming die niet garant staat voor de groep...
Hetzelfde als hooligans zich voetbalsupporters noemen, dat heeft er ook niets meer mee te maken. Alternatief is gewoon niet alternatief meer en zou daarom eerder gewoon 'gewoon' moeten heten...de 'gewono's' of zo...want wat valt er tegenwoordig nog onder de groep 'gewoon'? Ik pleit voor een nieuwe groepsnamenindeling ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik stond laatst bij een gothic concert in babyblauw. Lange rok, degelijk shirtje, zelfs hoge hakken. Niemand kon ontkennen dat ik het meest anticonformistisch was van iedereen.
![]() (Maar eigenlijk dacht ik dat we gewoon netjes uit eten gingen. ![]()
|
Verwijderd
|
Een Alto is niet meer of minder dan een kakker..
Dat ze geen geld hebben is onzin, ik ken er zat met meer geld dan de gemiddelde kakker.. Dat ze gefrustreerd of depresief zijn is ook onzin, ze voelen zich gewoon prettig op die manier van leven... En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ach.. Laat iedereen toch in z'n waarde... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik erger mij een beetje aan die figuren die de PABO gaan doen en om aan het regime en de cultuur te voldoen ineens sesamstraatfiguurtjes (met name ELMO.. ![]() Gek genoeg zie ik dat profiel hier terug in de alto topic. Dus vraag ik mij af, zijn Paabsters (of alleen degenen die ik ken) standaard alto? Ik heb alleen een bedenkelijke blik (met eventueel commentaar) bij van die figuren die zo zijn van 'kijk mij ik ben alto!'. Verder had ik nog een aparte ervaring met iemand die zo was. Zij zat steeds zo van: 'ik luister nirvana dus ik ben alto', maar ik vond haar eigenlijk meer een hippy, dus zo noemde ik haar. Vond ze niet zo leuk. (ik wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik met je trouwen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwuhahahaha ![]() ![]() |
![]() |
|
Dus iedereen verstaat onder alto's huppelende sesamstraatliedjes zingende bi'tjes die nog even een sigaretje rollen voor ze een nieuwe kleurencombi maken van hun nieuwste tweedehandse kralenketting.
Ik dacht dat dat de aandachttrekkers waren. Alternatief is voor mij iemand die zich durft kleden zoals hij wil. Is dat nu een versleten jeans of een gloednieuwe schotse rok. Hij durft tegen de mode ingaan. Daarom hoeft het nog niet zo extreem te zijn. Ik draag gewone kleren. Geen kraaltjes, ik kijk geen sesamstraat en luister niet naar kinderen voor kinderen. Ik heb wel dreads, luister naar Erykah Badu, Gorki, Nirvana, Youssou N Dour, Afrikaanse muziek..., ik durf tegen de kudde ingaan als ik het van belang vind, ik rol af en toe mijn sigaretten om wat te besparen, ik heb het aangedurft eens met een Afrikaan een relatie te hebben ( ![]() Zoiets dus. Dus dacht ik dat ik één van de weinigen was die durfde uitkomen voor zijn ideeën en dus mss wel onder de categorie 'licht alternatief' viel. Maar blijkbaar is dit een heel gevaarlijke trend, dus zou ik beter mijn dreads afscheren, de top tien beluisteren, geen sigaretten meer rollen en niet meer opkomen voor mijn mening. Zwart wit stellen, daar ben ik goed in. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mensen die alleen maar zo doen omdat ze graag bij dat groepje 'stoere alto's ' willen horen zijn ronduit triest, met kringels onder hun ogen en vee patches en bandshirt van marilyn manson en korn enzo. echte alternatieve mensen, zijn dus mensen die zich niet oz kleden als anderen, geen alto's dus want die kleden zich allemaal hetzelfde
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat zing jij op de tribune ,of bij de sport waar je aanwezig ben ? Verwijderd | 189 | 31-03-2004 19:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeting: KEER HET TIJ demonstratie 20 september Rabbi Daniel | 212 | 22-09-2003 19:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |