Advertentie | |
|
![]() |
|
een gitarist van mijn band gebruikt een slap punk van ibanez als distortion, en heeft 2 pedalen van danelectro, de daddyo en de fab tone, de daddyo gebruikt ie als slide distortion en de fab tone als solo... en ik moet toegeven, samen met een fender strat en een marshall klinkt dat echt teringbruut wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ken de band erg goed, k heb ze jammer genoeg vorige week nog live gezien, en die band verdient het niet om ska genoemd te worden. Die drummer is té slecht en kan totaal geen ska ritme drummen. Punk heeft het ook weinig van weg dus jammerlijk genoeg voor jou heeft het nog het meeste van emopunkrock weg.... en dat is pedo muziek. RBF verdient het om het WTC in gevlogen te worden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kerel.. ik was er ook bij dus doe daar niet zo koel over maar het ligt dus echt wel meer richting ska als emo. En waar je van houdt is je eigen keuze dus oordeel niet zo stom. Waarom ga je erheen dan ?? En over die drummer.. de vorige is weg en deze heeft het tijdelijk overgenomen totdat er een nieuwe komt en hij vangt het goed op.. Die troimpetisten zijn ook supergoed ( ik speel zelf 12 jaar trompet dus ik kan het weten ) en het is inderdaad niet puur ska maar een mix van rock 'n roll punkrock en ska.. maar emo ?? Nee.. Luister dan maar inspection 12.. dat komt meer in de richting..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die blazer sectie is goed, dat hoor je mij niet ontkennen maar de drums zijn gewoon te brak. De zang staat me niet aan en ik vind het gewoon een irritante kutband die neger is wel vet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft zijn eigen ding, bijvoorbeeld een delay, flanger, etc. Probeer eens wat uit op de site van Boss, hét merk qua stompboxes: www.bossus.com
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|