Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.ib-groep.nl daar staat alles op over staatsexamens.
Maar je had je voor dit jaar allang in moeten schrijven dus he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar had ik me nu al moeten inschrijven ![]() Dan doe ik het toch lekker volgend jaar, het zit namelijk zo: Ik ga van school af dat ben ik zat, maar een diplomatje zou wel handig zijn, als ik dan staatsexamens kan doen dan heb ik teminste iets. Dus in principe kan dat ook volgend jaar, mij best. En als het niet kan dan toch lekker zonder diploma. En ik wil geen off topic gezeik over "maak gewoon je school af" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik zit nu in vwo 5, en ALS ik zon staatsexamen doen, doe ik Havo examen, dus dat weet ik dan toch al, het meeste maar ik denk dat het niks is zon staatsexamen Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? |
![]() |
||
Citaat:
Ben je trouwens niet meer leerplichtig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelfs staatsexamen vwo oude stijl gedaan, 7 vakken, 5 vakken gehaald, 2 dus niet. En dat dankzij de mondelingen. Ik had hele gelovige examinatoren, dus ze vroegen me telkens dingen met de bijbel te vergelijken (en dat bij aardrijkskunde en geschiedenis) en ik weet echt niets van de bijbel... dus ja.. Let daar echt goed op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar bedankt voor de informatie! Ik heb er echt wat aan! Danku groetjes |
![]() |
|
![]() |
Ik ben halverwege 5vwo gestopt met school (zie m'n site) en doe nu staatsexamens (vwo oude stijl).. Ik heb een dik jaar gedaan waar ik zin in had maar ik ga me de komende tien weken toch eens volledig werpen op de examenstof
![]() Absoluut geen spijt van gehad trouwens, van dat van school gaan.. Wat een kutleven had ik toen ![]() Anyway, succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geweldig die site, als ik wakker ben (slaap nog half) zal ik hem goed bekijken!!!!!!! Als ik nog wat wil vragen, mag ik dan contact opnemen via email of msn ofzo?? Want ik ben nu 16 en in een soortgelijke situatie!! Danku!!!!! Mvg |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] vavo met staatsexamen mogelijk? dolunay | 1 | 28-06-2014 11:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Vergoeding bij staatsexamen? Annefleur28 | 2 | 17-11-2012 16:10 | |
Studeren |
Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt! staatsexamen112 | 0 | 23-01-2011 10:20 | |
Studeren |
Staatsexamen Kaka8 | 6 | 20-10-2010 20:14 | |
Eindexamens 2005 |
Staatsexamen pinkkashmir | 24 | 30-06-2005 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
staatsexamen.... verdrietje | 9 | 08-08-2002 16:35 |