Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat je eerste strofe nogal herhalend en langdradig is, ik hou van kortere zinnen. vb: ik zoek naar iets niet te vinden/spoorloos/zoek een verlangen (dat) niet (is) te bedwingen, iets tastbaars, doch onbestaand (maakt me) levenloos, nutteloos (en) kwaad. Het probleem is dan wel dat je je rijm verliest, terwijl dit nu net je gedicht typeert. Inhoud: Eerst dacht ik dat het over een dierbare ging die overleden was, maar toen later in het gedicht komt dat 'kussen' naar voor, waardoor ik nu denk dat het over een verloren liefde gaat. Een onbereikbare jongen, beter gezegd. Als het inderdaad over een 'crush' gaat, dan vind ik het einde te drastisch. Indien niet, is het zeer begrijpelijk. ![]() Kan je het mss even uitleggen? Ik vind wel dat het gedicht een bepaalde sfeer met zich meedraagt, hoewel die nog sterker naar voor zou kunnen komen. Ik krijg er niet direct 'gevoelens' voor, maar ik geloof wel dat het anderen hun 'type gedicht' kan zijn. Als je de inhoud belangrijker vind dan de vorm, dan is dit gedicht best geslaagd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel sterkte. Je hebt één van de goede wijzen van verwerken gekozen. Knuf. Phensic |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
rust? nechtan2004 | 4 | 02-07-2004 20:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |