Advertentie | |
|
![]() |
|
depends
als het gisteren was, dat je gewoon keihard heb liggen ketsen. Een da g lang... http://bash.org/?233651 trouwens
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
<DaZE> at my school.. the cop from DARE passed around 3 joints to show everyone... and he said "if i dont get all three of these back this schools getting locked down and everyones getting searched till i find it.." and like 30 minutes later when everyone got to see 'em and they got passed back the cop had 4 ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() voor de niet klassieken onderons ik kwam ik dronk en ik gaf over en ave tapper zij die gaan drinken (hier kun je varieren) proosten u letterlijk maar das niet egt nederlands dus proosten met u |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ok, dan zal ik ook maar wat (on)zinnigs posten.
"Gebruik in deze dure tijden het toiletpapier aan beide zijden" Als de kogel door de kerk is, heb je waarschijnlijk een gat in de muur Save a tree, eat a beaver Vrij veilig, neuk een appel De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen kan ik niet ligt op het kerkhof en wil ik niet ligt ernaast Wenn das Wördchen wenn nicht währ, währ mein Vater Millionär.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
Wat kregen jullie allemaal bij de diploma uitreiking? Verwijderd | 54 | 18-07-2007 21:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan er LATIJNS praten | 89 | 08-12-2004 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? Anne | 500 | 20-04-2003 18:06 | |
De Kantine |
wat vind je van de Naam / Sig / Avatar van de persoon boven je? Kirk22 | 749 | 24-02-2003 17:08 | |
Psychologie |
Drugs dystopia | 37 | 15-04-2002 20:04 |